ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

קרוסאובר

image Suzuki
מחיר משוער: החל מ 99,990 שקלים
שנות אחריות: שלוש שנים
מבחני ריסוק:
צריכת דלק: 18.1
יתרונות חסרונות
מחיר עיצוב חיצוני
מנועים חסכוניים
שימושיות רבה
 קרוסאובר
 קרוסאובר
 קרוסאובר
 קרוסאובר
 קרוסאובר
סוזוקי קרוסאובר

סוזוקי קרוסאובר - על הגבול הדק שבין רכב פנאי למשפחתי מושלם
דגם הקרוסאובר מבית היוצר של סוזוקי ממוצב מבחינה קטגורית במקום מעט מבלבל, בעוד שיצרנית הרכב מציגה אותו רכב פנאי בעל אוריינטציית שטח עם קריצה ספורטיבית, היבואן המקומי מציג אותו כרכב משפחתי קומפקטי ולמען האמת הוא מתאים הן להגדרה זו והן להגדרה זו. דגם הקרוסאובר נחשב למעשה לדור השני של דגם הsx4 הוא הושק לראשונה בתערוכת הרכבים בפריז בשנת 2012 כרכב קונספט שזכה לשם "סוזוקי S קרוס", הדגם הגיע לכבישי ישראל בשלהי שנת 2013 עם מנוע בנזין איכותי ומפרט טכני מכובד ומתקדם לאותם ימים. בתחילת שנת 2017 הוצג דגם הקרוסאובר המעודכן והמשודרג אשר הציג שורה של שיפורים עיצוביים ומאכניים שהפכו אותו לאחת האופציות המתקדמות בקטגוריה. כבר מרגע הגעתו לכביש הישראלי נחשב דגם הקרוסאובר לאחת המכוניות המובילות והמצליחות ביותר בקטגוריה, עם מספר מועט ביותר של מתחרות, אשר נחשב לעדיף ומתקדם על פני דגמים רבים דוגמאת הקנו קפצ'ור, פיג'ו 2008, שברולט טראקס ועוד שלל מתחרות לסגמנט וזאת הודות לשילובם של יתרונות רבים ובכלל זה גודל משמעותי אשר בא לידי ביטוי בתחושת מרחב ממשית, תא מטען אדיר מימדים, יכולות נסיעה גבוהות, מחיר אטקרטיבי ומוניטין גבוה.

יחידות הנעה חזקות ומתקדמות
עם שיווקו הראשוני של דגם הקרוסאובר הושק הוא עם יחידת הנעה בודדת בנפח של 1.6 ליטר אטמוספרי שסיפק 119 כוח סוס ו-15.9 קמ"ג אשר נחשב למנוע זהה למנוע של דגם ה-SX4 תוך התאמות ושדרוגים לדגם המדובר, עם עידכון הגרסה של הדגם החדש הוחלף המנוע הבסיסי במנוע בנפח קטן יותר של 1.4 ליטר מסדרת Boosterjet המספק 140 כוח סוס וזמינות כוח טובה יותר של 22.4 קמ"ג המתקבלים כבר ב-1,500 סל"ד. יחידת ההנעה המחודשת משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 מהירויות ומערך הנעה קדמית. יחידת ההנעה בשילוב עם תיבת ההילוכים מספקות יחדיו תאוצה נאה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.5 שניות בלבד, אך בעת נסיעה מתקבלת הרגשה מהירה יותר.  

יכולות נסיעה נאות והתנהגות כביש מובילה
עדכון גרסת המנוע בדגם הקרוסואבר הביא לביצועי כביש טובים יותר מבעבר, יכולות התאוצה מהמקום נמרצות עד מאוד וכך גם תאוצות הביניים, בנוסף נחשבת יחידת ההנעה לשקטה יותר ורגועה יותר לשימוש. נסיעה בדגם הקרוסאובר מתאפיינת בהתנהגות כביש מפתיעה בעת נסיעה בכבישים מפותלים, בדרכים עירוניו המתלים הנוקשים עושים את עבודתם ולעיתים מתקדים בבידוד הנוסעים ממפגעי הכביש השונים אך פעולתם משתפרת ככל שמהירות הנסיעה עולה. אחיזת הכביש גבוה ומשתלבת היטב עם זויות הגלגול הצנועות באופן יחסי וההגה שעבר כיול מחודש אשר הפחית את משקלו וחסך לנהג שטחים מתים. בעת נסיעת שטח מציג דגם הקרוסאובר יכולות סבירות בנסיעה בשבילי עפר עם יכולת תנועה מהירה באופן יחסי ומרווח גחון משופר בן 18 ס"מ, אך עדיין לא מדובר ברכב שטח של ממש אשר יודע להתמודד עם תנאים קיצוניים.
 
נתוני צריכת דלק חסכוניים ביותר
השיפור המשמעותי שהוכנס ביחידת ההנעה במסגרת העדכון האחרון שנעשה לדגם הקרוסאובר הביא לשיפור ביצועים משמעותי שאינו בא על חשבון צריכת הדלק כלל. בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים עומדת צריכת הדלק הממוצעת על כ-18 ק"מ לליטר בעוד שבזמן נסיעה בפועל צריכת הדלק הממוצעת גבוה יותר ועומדת של כ-15 ק"מ לליטר לערך אך עדיין מדובר בנתונים חסכוניים ואטרקטיביים למדי. נתוני צריכת דלק אטרקטיביים אלה מתקבלים הודות לפעולתה היעילה של תיבת ההילוכים אשר נמנעת ממשיכת הילוך מיותרת ובכך חוסכת משמעותית בצריכת הדלק בנוסף למערכת העצור וסע הייחודית אשר מותקנת בו כסטנדרט ותפקידה לדומם את פעולת המנוע בעת עצירה מלאה של פעולת המנוע ולמשקלו הנמוך באופן יחסי של הרכב אשר יוצרים צריכה איכותית של אנרגיה.

עיצוב חיצוני קשוח יותר מבעבר
עיצובו החיצוני של דגם הקרוסאובר נעדר אלמנטים עיצוביים מיוחדים, הוא אינו בולט על פני הכביש אך נוכחותו וגודלו מורגשים בהחלט, במסגרת עדכון נגרסה שנעשה בשנת 2017 זכה הדגם לעידכון עיצובי שפתר באופן מלא את הבעיות העיצוביות עימן הוא התמודד. חלקו האחורי של דגם הקרוסאובר נאה ביותר ומזכיר במידה רבה את עיצובו של דגם הקשקאי של ניסאן, החלק הקדמי משתפל במידה מעטה וכולל גריל כרום בולט, סבכה קדמית גדולה בציפוי ניקל ויחידות תאורה צרות בעיצוב מחודש מתוח לאחור המקנות לו מראה קשוח יותר מבעבר. העיצוב החיצוני המחודש נוטה להדגיש יותר את היותו רכב שטח וכולל הוא הגבה מובנית ומרווח גחון בן 18 ס"מ הממצבים אותו בשורה אחת עם מיטב רכב השטח קל המשווקים כיום. 

עיצוב מרשים של תא הנוסעים
כבר מרגע הכניסה הראשונית אל תוך תא הנוסעים של דגם הקרוסאובר נגלית הפתעה במידה מסויימת, אם היינו מצפים לעיצוב יפאני קלאסי אשר לרוב מתאפיין במינימאליות עיצובית ובקרירות האלמנטים, ההרגשה המתקבלת בתא הנוסעים של דגם הקרוסאובר היא של עיצוב אירופאי, חם ויוקרתי המשדר תחושת פרימיום מרשימה אשר באה לידי ביטוי באיכות החומרים הגבוה, איכות ההרכבה המתקדמת, שדה הראיה הנרחב לו זוכה הנהג ועוד שלל אלמנטים עיצוביים מעניינים ונאים. הקבינה הקדמית כוללת לוח שעונים גדול ורחב, משטחי פלסטיק רך נעימים למגע ומערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע גדול במרכז בדשבורד הקדמי. תא הנוסעים נחשב למרווח ביותר מאפשר ישיבה נוחה של שלושה מבוגרים בספסל האחורי עם מקום רב לברכיים ולראש הנוסעים. תא המטען עמוק וגדול ביותר כולל נפח של 430 ליטר ומגש המחלק את התא לשני איזורי אחסון נפרדים.

רמת אבזור נאה ומפנקת
סוזוקי קרוסאובר משווק בארץ בכ-2 רמות אבזור שונות אשר נחשבות לנדיבות ומפנקות ביותר ביחס למתחרות הרבות לקטגוריה, רמת האבזור הבסיסית אשר משווקת רק עם הדגם הידני, מסומנת באותיות GLS והיא כוללת רשימת אבזור נאה ובכללה מערכת שמע מקורית בעלת אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, מערכת מיזוג מתקדמת, חיבורי USB ועוד שלל תוספות מהנות לשימוש. רמת הגימור הבכירה מסומנת באותיות GLX וכוללת רשימת אבזור עשירה יותר ובכללה מערכת בקרת אקלים כפולת איזורים, חישוקים קלים, מערך פנסי ערפל קדמיים, אפשרות לפתיחת הרכב והתנעתו ללא שימוש במפתח פיזי, מסילות גג, אפשרות להעברת הילוכים מגלגל ההגה, מערכת עצור וסע לחיסכון אפקטיבי בצריכת הדלק, ציפויי עור להגה, מחשב דרך ועוד. רמות הגימור המתקדמות הופכות את הנסיעה בדגם למהנה ביותר ואת הקרוסאובר עצמו לאחת האופציות העדיפות הכדאיות ביותר בקטגוריה.

בטיחות ברמה מתקדמת
בדומה ליתר הדגמים מבית היוצר של סוזוקי, דגם הקרוסאובר נחשב לרכב בטיחותי ביותר, הוא מצוייד ברשימת אבזור בטיחותי עשירה המשווקת ברובה כסטנדרט וכוללת מערך בן 7 כריות אויר, מנגנון ייחודי לניטור לחץ אויר בגלגלים, שלל מערכות בלימה, מערכת מובילאיי איכותית, מערכת בקרת שיוט ועוד שלל מערכות מתקדמות. בנוסף עמד דגם הקרוסאובר במבחני הריסוק המחמירים בהתאם לתקן ה EuroNCAP המחמיר אשר זיכה אותו בציון המקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות, ציון של 95% במבחן השמירה על מבוגרים, ציון של 80% במבחן השמירה על ילדים וציון אטרקטיבי ביותר של 81% במבחן קיומם של אביזרי הבטיחות האקטיביים.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש קרוסאובר, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
שלום ימין
ברשותי הדגם משנת 2014 ,מאוד מרוצה מהביצועים,מהנוחות ומצריכת הדלק הנמוכה. ...   [המשך..]
אלכס
קיבלתי את הרכב מעבודה לפני כשנה וחצי, מבחינת ביצועים, צריכת דלק והעלות שווי שימוש הוא הכי טוב ממה שיש היום בשוק, בשורה ה ...   [המשך..]
הגדרות נגישות