ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

שברולט טראקס

image chevrolet
מחיר משוער: החל מ 129,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 13.1
יתרונות חסרונות
עיצוב חיצוני
מרחב פנימי
צריכת דלק
שברולט טראקס
שברולט טראקס
שברולט טראקס
שברולט טראקס
שברולט טראקס
שברולט טראקס
שברולט טראקס - רכב פנאי מעוצב ומרשים
גם יצרנית הרכב שברולט לא ויתרה על נציגות בקטגוריית רכבי הפנאי שטח הקטנים, קטגוריה שהפכה למבוקשת ונדרשת ביותר בשנים האחרונות. את דריסת הרגל בקטגוריה ביצעה שברולט עם דגם הטראקס המיוחד אשר הוצג לראשונה בתערכות הרכב הבינלואומית בפאריז בשנת 2012 ויצא לשיווק המוני ברחבי העולם כשנה לאחר מכן. דגם הטראקס מבוסס על פלטפורמת ה"גאמה" המוצלחת של ג'נרל מוטורס המשמשת דגמים מובילים של הקונצרן לרבות את דגמי השברולט אבאו והשברולט סוניק אך מציעה היא מימדים גדולים יותר מהמקובל. דגם הטראקס עבר לאחרונה שדרוג מקיף וכעת מוצע הוא לשיווק עם היצע מנועים עשיר ואיכותי, תיבות הילוכים מתקדמות, מרווח פנימי גדול ביותר המאפשר ישיבה של משפחה, תנוחת ישיבה גבוה מהרגיל, רשימת אבזור נדיב ונוחות נסיעה גבוה.
 
היצע מנועים מתקדם ביותר
עם תחילת שיווקו של שברולט טראקס בישראל הוצע הוא עם מנוע 1.8 ליטר אטמוספרי אשר סיפק 1400 כוח סוס, גרסה מנועית זו התאפיינה בצריכת דלק גבוה יחסית ומומנט בינוני בלבד, לאחרונה הופסק שיווקה של גרסה זו. כיום משווק דגם הטראקס עם יחידה מנועית משופרת בעלת נפח של 1.4 ליטר בהספק מרבי של 140 כוח סוס אשר זמינים החל מ-4,900 סל"ד ומומנט בן 20.4 קמ"ג המתקבלים כבר מ-1,850 סל"ד. יחידת המנוע המתקדמת משודכת לתיבה בת 6 הילוכים המספקים יחדיו מהירות מקסימלית של 191 קמ"ש וכושר האצה מתקדם מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.9 שניות בלבד. מדובר ביחידה מנועית איכותית ביותר אשר בשידוך לתיבת ההילוכים המתקדמת יוצרים ביצועים נאים וביותר. 
 
איכות ונוחות הנסיעה בדגם הטארקס
יחידת המנוע החזקה של דגם הטראקס בשילוב עם תיבת ההילוכים המתקדמת יוצרים תחושה קלילה וזריזה להפליא, עד כדי קושי מסויים בשליטה על מתינות הכוח ומניעה של פרצי כוח עוצמתיים. המתלים בדגם הטראקס מכויילים על הצד הנוקשה שלהם ועל כן מתקשים הם בחיכוך פגעי הכביש ומהמורות הדרך אשר חודרות ישירות אל תוך תא הנוסעים, בנסיעה מחוץ לעיר המצב משתפר במידה ניכרת ומתקבלת נסיעה רגועה וחלקה ביותר. איכות הנסיעה משתפרת במידה רבה הודות לתנוחת הישיבה הגבוה מהרגיל ולזוית הראיה הטובה ביותר, לאחיזת הכביש המתקדמת, יכולות ההיגוי הגבוהות, עוצמת הבלימה בפניות ותחושת הביטחון הרבה המתקבלת בכל נסיעה. עבודת המנוע נחשבת לשקטה ביותר, רעשי המנוע והדרך הרבים לא חודרים אל תוך תא הנוסעים.
 
נתוני צריכת דלק בדגם הטראקס
על אף המגמה ההולכת וגוברת של יצרניות רכב רבות בשנים האחרונות אשר עושות מאמץ ניכר להביא לצריכת דלק נמוכה ככל הניתן, דגם הטארקס אינו נחשב לרכב חסכוני במיוחד עם נתוני צריכה רשמיים אשר עומדים על 14.7 ק"מ לליטר. בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה הרבה יותר ועומדת על כ-12 ק"מ לליטר בממוצע לערך ביחידת המנוע החדשה ו-9 ק"מ לליטר בממוצע בגרסת המנוע בת  ה-1.8 ליטר. נתוני צריכת דלק אלה נחשבים לגבוהים גם בהשוואה למתחרותיה הרבות לקטגוריה אשר עברו כבר מזמן לטכנולוגיות צריכת דלק חסכוניות הרבה יותר ונחשבים לחסכוניים יותר.
 
עיצוב חיצוני נאה ובעל נוכחות
דגם הטראקס לנחשב לרכב יפה מאוד בכל קנה מידה, במבט חיצוני הוא עושה רושם של רכב הגדול יותר ממה שהוא באמת ומזויות מסויימת הוא מזכיר מאוד את אחיו הגדול, דגם הקפטיבה. גובהו המרשים עומד על 1.67, הוא מתנשא לגובה של 1,674 מ"מ, אורך בסיס גלגליו 2,555 מ"מ ואורכו 4.25 מ', מידות אלה נחשבות לגדולות יותר מהמקובל בקטגוריה. צידי הרכב זכו לזויות שקועות במידת מה, בעיקר על יד קשתות הגלגלים, חזית הרכב עוצבה בצורה מעט אגרסיבית המשתלבת היטב עם הפנסיים הקדמיים המלוכסנים. בנוסף זכה דגם הטראקס לגגון מאסיבי ולצמיגים רחבים במיוחד המעניקים לרכב מראה "שטחי"  ויש שיאמרו אף מצועצע. חלקו האחורי של דגם הטראקס מעט מוגבה וכולל דלת אחורית גדולה המאפשרת העמסה נוחה והוצאה טובה של הגלגל החלופי.
 
תא נוסעים גדול ומרווח במיוחד
אחד הייתרונות הבולטים ביותר של דגם הטראקס הוא בכל הקשור לתא הנוסעים, מדובר בתא נוסעים גדול ומרווח מאוד, בעל תנוחת ישיבה נוחה, דלתות קדמיות גדולות ומושבים נוחים ביותר. הקונסולה המרכזית, אשר עוצבה לאחרונה מחדש, נחשבת לרגועה ונעימה לעין, ללא כפתורים או תוספות מיוחדות המעמיסות על העין ומקשות על התפעול השוטף של מערכות הרכב השונות. איכות החומרים של תא הנוסעים גבוה ביותר, המגע נעים מאוד וכך גם איכות ההרכבה אשר יוצרת תחושת פרימיום ממשית. החלק הפנימי של דלתות הרכב עטויות בד איכותי המעניק, גם הוא, מראה יוקרתי ונעים לעין.  תא המטען של דגם הטראקס כולל נפח של 365 ליטר ונחשב לאחד הקטנים ביותר מבין הרכבים המשתייכים לקטגוריה, אך ניתן הוא להגדלה משמעותית עם קיפולה של שורת המושבים האחורית.
 
רמת אבזור וגימור גבוה
דגם הטראקס משווק עם שתי רמות גימור מתקדמות המסומנות, בדומה לשאר הדגמים של שברולט, באותיות LS  ו-LT. רמת הגימור הבסיסית, רמת ה-LS כוללת רשימת אבזור עשירה ומכילה, בין היתר, מערכת שמע מקורית ודיבורית בלוטוס הניתנות לשליטה מלאה דרך גלגל ההגה, חיבור USB, מסגן מתקדם ועוד. רמת הגימור הגבוה יותר, ה-LT, שעלותה הינה 8,000 ₪ בלבד, כוללת את הרשימה הקיימת ברמה הבסיסית בנוסף למסך מולטימדיה גדול, מערך חישוקים קלים, מושבים ייחודים עם ריפודי בד בשילוב עור, צפויי עור לגלגל ההגה, פנסי ערפל, מצלמת רוורס ועוד שלל אביזרים ותוספות אשר הופכים את דגם הטראקס לכדאית ומשתלמת ביותר.
 
דגם הטראקס מציג רמת בטיחות גבוה
בדומה לשאר הרכבים המשתייכים לקונצרן ג'נרל מוטורס, כך גם דגם הטראקס נחשב לרכב בטיחותי במיוחד עם ציון גבוה במבחן הריסוק של Euro NCAP אשר זיכה אותו בכ-5 כוכבי בטיחות, ציון של 94% במבחן ההגנה על מבוגרים, ציון של 85% במבחן ההגנה על ילדים וציון של 81% במבחן האבזור הבטיחותית. בנוסף מאובזר דגם הטראקס ברשימה ארוכה של אביזרים ייעודיים שתפקידם לשפר משמעותית את רמת הבטיחות בעת נסיעה ברכב ובכללם מערך בן 6 כריות אויר עם מתג ייעודי לביטול פעילותם, מערכת חיישני לחץ אויר בגלגלים, התקני איזופיקס, מערכת בקרת יציבות תקנית, ועוד שלל מערכות המשפרות במידה ניכרת את בטיחות הנסיעה.
 
למי מתאים דגם הטראקס?
דגם הטראקס מתמודד עם מספר רב של חסרונות אך מנגד מתהדר במספר בלתי מבוטל של יתרונות אשר הופכים אותו לאחד הרכבים האיכותיים ביותר בקטגוריה ובכללם נוחות מירבית, תא נוסעים גדול ונעים לישיבה, זוית ראיה טובה ביותר, איכות חומרים משמעותית ועוד. דגם הטראקס מותאם לקהלי יעד מגוונים ביותר ובינהם משפחות הנדרשות למקום רב לאחסון עגלות הילדים ולבטיחות מרבית, נהגים מבוגרים המחפשים אחר רכב נוח וקל לתפעול, חובבי השטח המחפשים אחר רכב המספק ביצועים יפים ויכולות מרשימות ביותר ועוד. יתרונותיו הרבים של דגם הטראקס מאפשרות לכל קהל יעד למצוא בו את אשר חיפשו על הצד הטוב ביותר והכל בתג מחיר אטרקטיבי ביותר אשר מתחיל מ-129,900 ₪ לדגם הבסיסי ועד לסכום של 138,900 לדגם הבכיר עם יחידת המנוע המתקדמת ביותר המשווקת כיום.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש שברולט טראקס, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
ירון להט
אחד הרכבים הטובים והמעוצבים ביותר שהיו בישראלAמנוע 1.8 חזק מאוד! הרכב נוח מאוד וגם יכול לרדת לשטח ככה בקטנה ...   [המשך..]
איתי בהונק
הטראקס קצת מכוער מבחוץ אבל מבפנים ושנוסעים הוא כמו אלפא רומיאו Aאבזורו עשיר כמו מרצדס A Aוהכי חשוב מחיר 129.000 ...   [המשך..]
הגדרות נגישות