ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פיג'ו 208

image Peugeot
מחיר משוער: החל מ 78,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 22.2
יתרונות חסרונות
איכות חומרים
עיצוב
בטיחות
פיג
פיג
פיג
פיג
פיג
פיגו 208
פיגו 208 סופר המיני הכובשת והחסכונית ביותר
בשנים האחרונות הציגה יצרנית הרכב הצרפתית פיג'ו שורה ארוכה של דגמים מובחרים אשר פונים על קהל היעד העממי והמבוקש ביותר עם מבחר דגמי סופרמיני איכותיים, מובילים וחסכוניים ביותר ביותר, דגם ה-208 הינו דוגמא טובה לדגמים מובילים אלה. דגם ה-208 אשר הוצג לראשונה בתערוכת הרכבים השנתית בג'נבה בשנת 2012 הינו נצר לשושלת מפוארת של רכבים שהחלה עם דגם ה205 האגדי ולאחריה דגמי ה-206 וה-207 אשר זכו להצלחה אדירה ולאחוזי מכירות מרשימים. בשנת 2015 הציגה פיג'ו את דגם ה-208 המחודש, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה שבעיקרה הוחלפו יחידות ההנעה ביחידות חדשות, חסכוניות ואיכותיות המתאימות בעיקר לקהל היעד העירוני וכן הוחלפו תיבות ההילוכים בתיבות חדשות המאפשרות ביצועי כביש איכותיים ביותר. דגם ה-208 מציג שורה ארוכה של יתרונות משמעותיים ובכללם תא נוסעים מרווח ואיכותי ביותר, גלגל הגה קטן אשר יוצר תנוחת ישיבה ספורטיבית, רשימת אבזור ארוכה ומפנקת ביותר והתנהגות כביש מהשורה הראשונה.
 
יחידות הנעה חזקות ומובילות במיוחד
טרם מתיחת הפנים המקיפה של דגם ה-208 שהוצגה בשנת 2015 עשה הדגם שימוש במנועים מיושנים ותיבות הילוכים עתיקות יומין, לאחר מתיחת הפנים הוחלפו יחידות ההנעה ותיבות ההילוכים ביחידות חדישות הנחשבות לפסגת הטכנולוגיה הקיימת לפיג'ו. נכון להיום משווק דגם ה-208 עם 3 סוגים של יחידות הנעה, הגרסה הראשונה כוללת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח של 1.2 ליטר המספק 82 כוח סוס במתקבלים ב-5,750 קמ"ג, מנוע זה משודך לתיבת הילוכים מתקדמת בת 5 מהירויות. יחידת ההנעה השניה כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח זהה של 1.2 ליטר בעל שלוש בוכנות בהספק מרבי של 110 כוח סוס ומומנט מקסימלי של 26 קמ"ג, מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית ו/או אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה. יחידת ההנעה השלישית והבכירה ביותר כוללת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח של 1.6 ליטר טורבו המספק 120 כוח סוס המתקבלים ב-6000 סל"ד , מומנט מרבי של 16.3 קמ"ג המתקבל כבר ב-4250 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית אשר יחד מספקים הם כושר האצה מרשים מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.7 שניות בלבד. 
 
נתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיביים
הגרסה החדשה של דגם ה-208 מצטרפת למגמה ההולכת ומתחזקת לייצור רכבים חסכוניים ביותר בצריכת דלק. בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים יחידת ההנעה בנפח של 1.2 ליטר צורכת בממוצע 22.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה, בעוד שבנסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק גבוהים יותר ועומדים על כ-16 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה, אך עדין מדובר בנתוני צריכה טובים ביותר. גרסת המנוע הגדולה יותר בעלת ה1.6 ליטר צורכת בממוצע כ-20.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה ובעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גובה יותר ועומדת על כ-14 ק"מ לליטר לערך, אך בהחלט מדובר בנתונים סבירים ביחס לרכבים בסדר גודל זה. 
 
נוחות, איכות וביצועי כביש
נסיעה בדגם ה-208 נחשבת לנוחה במיוחד, המתלים צולחים היטב את מלאכת ההגנה על יושבי הרכב משיבושי הכביש הרבים, ההחלפה והחידוש שנעשו במסגרת מתיחת הפנים בשנת 2015 שיפרו במידה ניכרת את קלות התנועה וחווית הנסיעה המתקבל. בעת נסיעה נחשבת ה-208 למרוסנת ורגועה ביותר, גם בעת פניות חדות ניכרת היציבות הרבה על גבי הכביש המספקת לנהג מנה גדושה של בטחון ושליטה בתפעול הרכב. יכולותיו הדינמיות של הרכב גבוהות וטובות, מתאפשר ניווט קל ודינמי בין רחובות העיר הצרים. נסיעה בדגם ה-208 נחשבת לשקטה מאוד, מיושבי תא הנוסעים נחסכים מלוא רעשי הרקע השונים הרבים הנובעים מפעולת המנוע והרוח החיצונית. 
 
עיצוב שמרני עם קריצה ספורטיבית
עיצובו החיצוני של דגם ה-208 לא עבר שינוי משמעותי מיום השקתו הראשוני, מדובר מכונית נאה מאוד בעלת קווים מעוגלים המשדרים דינמיות האופיינית לרכבים המודרנים של ימינו. בקדמת הרכב הותקנו יחידות תאורת LED מעניינות המשתלבות עם הפגוש העגול. דלתות הרכב קלאסיות למדי, נעדרות אמירה עיצובית כלשהי מלבד בתי הגלגלים התפוחים במידת מה. חלקו האחורי של הרכב מעט מוגבה ביחס לחלק הקדמי ותורם משמעותית למראה המעט ספורטיבי המתקבל, השמשה האחורית גדולה ומעוקלת מספקת לנהג זוית ראיה טובה ורחבה ביותר, גם מאחור הותקנו יחידות תאורה גדולות בעלות המראה העגלגל של כלל הרכב. 
 
עיצוב מרשים של תא המטען
ביחס לרכבי סופרמיני רבים נחשב למרווח במיוחד, ישיבה במושבים הקדמיים נחשבת לנוחה ורחבה ביותר וכך גם בספסל הנוסעים האחורי אשר מאפשר ישיבה ארוכת טווח של שני מבוגרים או שלושה ילדים בנוחות רבה, עם מרווח ברכיים סביר ללא תחושת צפיפות כלל. זווית הישיבה במושב הנהג גבוה ונוחה הודות למושבי הרכב הרכים והאורטופדיים ביותר. קונסולת הנהג נעימה למראה, היא נקייה ממתגים מיותרים, במרכזה מצוי מסך מגע גדול המאפשר שליטה על פונקציות הרכב השונות, שעוני הרכב מצויים מאחורי גלגל ההגה ומשדרים מראה מעוצב ואף יוקרתי במידת מה. תא המטען מכובד מאוד כולל נפח הטענה של 285 ליטרים עם משטח הטענה נוח המאפשר העמסה קלה של ציוד רב לרבות קניות רבות או עגלות ילדים שונות.

רשימת אבזור ארוכה ומכובדת 
פיגו 208 משווק בישראל בכ-2 רמות אבזור מפנקות ועשירות במיוחד, הרמה הבסיסית קרויה אקסס והרמה הבכירה יותר קרויה אקטיב. רשימת אבזור זו המותאמת לרמות האבזור השונות כוללת, בין היתר, מערכת שמע מקורית מתקדמת בעלת אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטוס איכותית, מסך מולטימדיה איכותי, שלל חיבורי אודיו AUX ו-USB, חלונות חשמליים אוטומטיים, מערכת בקרת אקלים מתקדמת, תאורת לד איכותית ועוד שלל אביזרים אטרקטיביים ואיכותיים במיוחד אשר הופכים את הנסיעה ברכב לחוויה בלתי נשכחת לנסיעה. בהשוואה לרכבים מתחרים רבים נחשב דגם ה-208 לאטרקטיבי ועדיף במידה משמעותית על פני רבים מהמתחרים.

בטיחות מתקדמת כערך מוביל
דומה לשאר דגמי פיג'ו כך גם דגם ה208 נחשב לרכב בטיחותי במיוחד, הוא זכה בציון המקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק המחמירים בהתאם לתקן האירופאי של Euro Ncap וציון של 1 ברמת האבזור הבטיחותי. בנוסף נחשב דגם ה-208 למאובזר במיוחד באבזור בטיחותי ייעודי הכולל מערך בן 6 כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותם, מערכות עזר שונות לבלימה חלקה, מערכת איזופיקס לעיגון איכותי של כסא בטיחות הילדים, חיישני לחץ אויר בגלגלים ועוד שלל אביזרים אשר הופכים את הנסיעה ברכב לבטוחה ורגועה הרבה יותר כנדרש מרכב משפחתי ו/או עירוני דוגמת רכב זה. 

למי מתאים דגם ה-208?
דגם ה-208 נחשב לאחד הדגמים בוורסטילים ביותר, הוא מתאים לקהלי יעד רבים ומגוונים הודות ליתרונותיו הרבים, קהלי היעד האופטימליים מתחילים ממשפחות צעירות אשר מחפשות אחר רכב חסכוני ובטיחותי לנסיעה רגועה לאורך שנים ארוכות, ציבור הנהגים הצעיר אשר מחפש אחר רכב בעל עיצוב צעיר וססגוני וביצועי כביש מהשורה הראשונה, נהגים מבוגרים אשר אינם מעוניינים להתפשר על פחות מהרכב האמין ביותר. דגם ה-208 הוא התשובה הנכונה ביותר של פיג'ו לדגמים מובילים דוגמת האופל קורסה, פיאט גרנדה פונטו, מיצובישי ספייס סטאר, פולקסווגן פולו, שברולט סוניק ועוד דגמים המובילים את עולם הרכב בישראל ובעולם כולו.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פיג'ו 208, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
חסון
התלבטתי מה לקנות לילדה סקודה פאביה מזדה 2 ובין החיפושים נכנסנו לסוכנות במפרץ הוצגו כל מיני דגמים של פיגו והוצג פיגו 208 ...   [המשך..]
משה דוידוביץ
רכב נח מאוד, מצדיק את היותו סופר-מיני. יש לי את הדגם הידני, שמאפשר מרחב יפה בהעברה. רק שקשה להעביר הילוך בהילוכים הנמוכי ...   [המשך..]
הגדרות נגישות