ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

יונדאי סנטה פה

image HYUNDAI
מחיר משוער: החל מ 224,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
צריכת דלק: 11.2
יתרונות חסרונות
עיצוב חיצוני מחיר
מרחב פנימי שורת מושבים שלישית קטנה
נוחות
יונדאי סנטה פה
יונדאי סנטה פה
יונדאי סנטה פה
יונדאי סנטה פה
יונדאי סנטה פה
יונדאי סנטה פה
יונדאי סנטה פה - גדול, מרשים וחזק בביצועים
אחד הדגמים המקוריים והבולטים ביותר בקטגוריית רכבי הפנאי הוא דגם הסנטה פה המרשים מבית היוצר של יונדאי, מדובר באח הגדול של דגם ה-ix35 ולאח הקטן של דגם הטוסון העצום בגודלו. דגם הסנטה פה מתהדר בכ-7 מקומות ישיבה, היצע מנועים גדול וחזק במיוחד, מערכת הנעה כפולה ורשימת אבזור מרשימה ומפנקת שהופכת את הנסיעה לחוויה ארוכה ומתמשכת. דגם הסנטה פה יוצר במקור בעבור קהל היעד האמריקאי, חובב הרכבים הגדולים והחזקים, אך כבש במהרה שווקים נוספים לרבות שוק רכבי הפנאי הישראליים. לאחרונה הוצג הדור השלישי של דגם הסנטה פה אשר ניסה לשמר את הצלחתו של הדור הקודם עם היצע מנועים חדיש, חסכוני מבעבר, אשר מציג שיפור ניכר בנוחות ואיכות הנסיעה, 3 רמות גימור מתקדמות ומפנקות אשר כוללות רשימות אבזור נרחבות, עיצוב חדשני נרחב, אופציה למרכב ייחודי בעל 5 מקומות ישיבה וציון משופר במבחני הריסוק ביחס לדור הקודם. דגם הסנטה פה נחשב לתשובה הראויה ביותר מצידה של יונדאי למיטב הדגמים בקטגוריה לרבות המיצובישי אאוטלנדר, פולקסווגאן טוארג, סובארו אאוטבק, פורד אקספלורר, מיצובישי פגארו ועוד. 

היצע מנועים חזק ואיכותי
היצע המנועים של יונדאי סנטה פה במרוצת השנים תמיד היה חזק ומשמעותי ביותר, הדור הקודם (השני) של הדגם הוצע עם מנוע בנפח של 2.7 ליטר בנזין אשר מספק 189 כוח סוס ומנוע דיזל בנפח של 2.2 ליטר המספק 150 כוח סוס. בשנת 2009 עבר דגם הסנטה פה מתיחת פנים נוספת במסגרתה התעדכנה יחידת ההנעה של דגם הדיזל והציגה הגדלה משמעותית בכוחות הסוס שעלו ל197, בנוסף התווספה גרסה מנועית חדישה בנפח של 2.4 ליטר המספקת 174 כוח סוס, אשר הציגה נתוני נסיעה טובים יותר מגרסת ה-2.7 ליטר הקודמת. הדור השלישי של דגם הסנטה פה משווק כיום עם שתי יחידות הנעה עיקריות חזקות ביותר ובכללן מנוע בנזין בנפח של 2.4 ליטר בהספק של 192 כוח סוס ומומנט של 24.6 קמ"ג המתקבלים כבר ב4,000 סל"ד ומנוע דיזל בנפח של 2.2 ליטר המספק 197 כוח סוס ו44.8 קמ"ג המתקבלים כבר ב-1800 סל"ד. שתי יחידות ההנעה משודכות לתיבת 6 הילוכים אוטומטית ומוצעים עם גרסת הנעה קדמית בלבד או בגרסת 4X4 כפולה. 

נתוני צריכת דלק אטרקטיביים 
אחד השיפורים המשמעותיים ביותר שהציג דגם הסנטה פה בדורו השלישי הוא בכל הנוגע לצריכת הדלק אשר נחשבת לחסכונית ואטרקטיבית למדי ביחס לרבים האחרים המשתייכים לקטגוריה עם נתוני צריכה רשמיים אשר עומדים על כ-14.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ממוצעת, בעוד שבעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת על צריכה ממוצעת של 11.2 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה, אך עדיין מדובר נתונים אטרקטייבים ביותר ביחס לרכבים בסדר גודל עוצמתי שכזה. נתונים איכותיים ביותר אלה מתקבלים בעיקר עקב איכותה הגבוה של תיבת ההילוכים אשר מכויילת להעברה נכונה של הילוך ללא משיכת זמן בלתי נדרשת ולמשקלו הסביר באופן יחסי של הרכב.

איכות נסיעה טובה בכביש עירוני ובינעירוני
ככל שמדובר בנסיעת כביש מצטיין דגם הסנטה פה ביכולות נסיעה טובות להפליא, אחיזת הכביש שלו טובה ביותר והוא משרה את מלוא הביטחון הנדרש לנהג בעת נסיעה על גבי רכב בסדר גודל כזה. המתלים בדגם הסנטה פה מכויילים על צידם הקשיח, יוצרים יציבות ובטחון רב בעת ביצוע פניות וסיבובים ומאפשרים נסיעה רגועה ללא זעזועים וקפיצות מיותרות אשר מאפיינות רבות מהמכוניות בגובה זה. בנסיעה בתוך העיר ניכרת נסיעה שקטה להפליא, רעשי המנוע אינם חודרים אל תוך תא הנוסעים כלל למעט בבעת נסיעה בכביש בינעירוני בו מגיע הרכב לסף מאמץ גבוה.

יכולות נסיעת השטח הטובות
העובדה כי דגם הסנטה פה מתהדר בקיומה של מערכת הנעה כפולה לא אומרת בהכרח כי מדובר ברכב שטח המספק ביצועים ייחודיים למעשה הדור השלישי של הדגם הלך אחורה במידת מה בכל הנוגע לאיכות הנסיעה בשטח, דבר אשר נובע ממספר סיבות משמעותיים ובכללן הקטנת זוית הגישה שנעשתה בדור זה לטובת יעילות אווירודינמית טובה יותר (24.6 מעלות בדור החדש לעומת 25.6 מעלות שהיו קיימות בדור הקודם), צמצום מרווח הגחון המשמעותי אשר עומד בדור החדש על 185 מ"מ ביחס ל203 מ"מ בדור היוצא ועוד. נסיעת שטח בסיסית טובה ביותר מתאפשרת בדגם הסנטה פה לאור קיומה של מערכת ההנעה הכפולה שנחשבת ליעילה למדי אשר צולחת נסיעה על גבי אדמה בוצית או שבילי עפר כלשהם.

עיצוב חיצוני עוצמתי ובעל נוכחות
במסגרת העיצוב החיצוני החדש של דגם הסנטה פה בדורו השלישי באה לידי ביטוי שפת העיצוב החדשה והמרשימה ביותר של יונדאי אשר קרויה "פיסול בזרימה", שפה אשר נפוצה בשלל הדגמים החדשים מבית היוצר של היצרנית. המראה החיצוני משלב בין הנוקשות והקשיחות האופיינית לרכב פנאי טיפוסי לבין עיצוב קלאסי, זורם ונעים לעין באופן שאינו מכביד ואינו מאיים על הנוסע. קמת הרכב מעוטרת בגריל משושה בעל שלוש צלעות אופקיות עם גימור מתכתי ותחתית פגוש המעוצבת בצורה נאה עם פנסי ערפל מרשימים ופס ארוך של תאורת לד המשמשת לנסיעת יום. חלקו האחורי של הרכב מעוטר ביחידות תאורה חדשות אשר יוצרות מראה מרענן ומשתלבות היטב עם הפגוש הרחב והנאה.

תא נוסעים מרווח, מעוצב ופרקטי ביותר
בכניסה אל תוך תא הנוסעים של דגם הסנטה פה באה לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר תחושת היוקרה והפאר הרב אשר נובעת משילובי הצבעים המעניינים, מושבי עור בגוונים בהירים, עיצוב ייחודי של הפאנל הקדמי ושלל תוספות אשר הופכים את המראה למעניין ומיוחד. סביבת הנהג רחבה למדי כוללת צג שעונים רחב ומעניין לעין במרכזו מצוי מסך מגע גדול המאפשר שליטה בפונקציות הרכב השונות. שני ספסלי המושבים האחוריים מרווחים ומפנקים ביותר כוללים פתחי איוורור ייעודיים, שלל תאי איחסון, מתקני כוסות ותאורה נוחה ללא כל תחושת דוחק וצפיפות.  תא המטען של דגם הסנטה פה גדול ומשודרג כולל נפח אדיר של 585 ליטר הניתנים להגדלה משמעותית עד ל1570 ליטר על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית.

רמת אבזור מעולה ובטיחות מתקדמת
בכל הנוגע לרמת האבזור וגימור נחשב דגם הסנטה פה לפאר היצירה, הוא כולל רשימה ארוכה ומפנקת של אבזור ותוספות מעניינות ובכלל זה מושבי עור מהודרים, מראות מתקפלות חשמלית, כיוונון חשמלי למושב הנהג, מערכת בקרת אקלים מפוצלת לאיזורי משנה, מערכת מולטימדיה מתקדמת ביותר, מצלמת רוורס אחורית מדוייקת, גג שמש פנורמי, דיבורית בלוטוס, מערכת GPS, חיישני תאורה, מחשב דרך, שלל חיבורי אודיו ועוד. בנוסף כולל דגם הסנטה פה רשימה ארוכה של אבזור בטיחותי אשר כולל מערך בן 7 כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותם בעת הצורך, מערכת בקרת יציבות אלקטרונית, מערכת איזופיקס לעיגון יעיל של מושבי ילדים, זמזם להתראה על אי חגירת חגורות בטיחות, מערך פנסי ערפל ועוד. בנוסף עמד הדור השלישי של דגם הסנטה פה במבחני הריסק המחמירים על פי התקן האירופאי המחמיר ביותר אשר זיכה אותו בציון המקסימאלי והמשופר של 5 כוכבי בטיחות (ביחס ל4 כוכבי בטיחות שקיבל הדור הראשון של הדגם).
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש יונדאי סנטה פה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
פנחס לוין
כשהיה לי את יונדאי סנטה פה זו הייתה ללא ספק התקופה היפה בחיי! נוחות הנסיעה והמנוע החזק אפשרו לי אינסוף טיולים בסופ ...   [המשך..]
יונתן
לי היה את הרכב הקודם שנמכר בישראל. פשוט חיית שטח, נוחות מקסימלית בשטח אפילו עם ילדים! הרכב חזק בצורה אדירה ומספק א ...   [המשך..]
הגדרות נגישות