ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

ג'יפ גרנד צירוקי

image JEEP
מחיר משוער: החל מ 319,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 8.7
יתרונות חסרונות
מרחב פנימי עלויות תפעול
איבזור איכות חומרים
חווית נהיגה
ג
ג
ג
ג
ג
גיפ גרנד צירוקי
ג'יפ גראנד צ'ירוקי- רכב השטח אדיר המימדים
בשלהי שנות ה-90 הציגו יצרניות רכב רבות את הסנוניות הראשנות של קטגוריית הפנאי- שטח, הרכב הראשון שהושק היה הרינג' רובר שנחשב לסנסציה בעולם הרכב של אותם ימים. בתגובה למגמה זו הציגה יצרנית הרכב קרייזלר האמריקאית בשנת 1992 את הדגם הראשון של דגם הגראנד צ'ירוקי אשר נחשב לרכב השטח פרימיום גדול המימדים האמיתי הראשון שיוצר ללא שילדה קשיחה, בשנת 1999 זכה דגם הגראנד צ'ירוקי למתיחת פנים מקיפה במסגרתה הוחלפו מערכות שונות לרבות מערכת המתלים, תיבת ההילוכים, מערכת ההיגוי והבלמים. מאז ועד היום זכה דגם הגראנד צ'ירוקי לדורות רבים משופרים ומתקדמים במסגרתם הוחלפו יחידות הכוח והתעדכן עיצובו החיצוני והפנימי. כיום משוווק דגם הגראנד צ'ירוקי בדורו הרביעי, המבוסס על הפלטפורמה המתקדמת של דגם ה-ML של מרצדס ועדיין נחשב לאחד מרכבי השטח הפופולריים ביותר ומציג נתוני מכירות גבוהים בשוק האמריקאי והישראלי כאחד ומספק שילוב מרשים של יכולות ונתוני שטח גבוהים במקביל לאיכות נסיעה גבוה גם בכביש עירוני, יכולות דינמיות מרשימות, רשימת אבזור מרשימה, היצע מנועים מתקדם ותג מחיר סביר ביחס לרכבים המשתייכים לקטגוריה, כל אלה הופכים את דגם הגראנד צ'ירוקי לאחד הדגמים המבוקשים והאיכותיים ביותר בסגמנט
 
היצע מנועים חזק ביותר ומכאניקה ברמה גבוה
דגם הגראנד צ'ירוקי מוצע לשיווק בישראל עם יחידת כוח חזקה ועוצמתית במיוחד, מדובר על מנוע V6 חדיש לחלוטין בנפח עצום של 3.6 ליטר המספק 280 כוח סוס. בעולם משווק דגם הגראנד צ'ירוקי עם יחידות כוח נוספות בעלות מנוע V8 בנפחים של 4.7 ליטר המספק 230 כוח סוס או מנוע HEMI  בנפח אדיר של  5.7 ליטר המספק כ-360 כוח סוס. בנוסף מוצע דגם הגראנד צירוקי עם גרסת מנוע דיזל CRD מתקדמת מתוצרת מרצדס בנפח של 3.0 ליטר המספקת 218 כוח סוס. כלל הדגמים משווקים עם תיבת הילוכים משופרת וחזקה במיוחד בעלת גיר אוטומטי עם 8 יחסי העברה. דגם הגראנד צירוקי משווק עם מתלי אויר יחודיים המאפשרים לכוון את הגובה על פני טווח רחב של למעלה מ-10 ס"מ בהתאם לאופי הנסיעה וכמו כן מצוייד הוא במערכת Selec-Terrain המאפשרת לנהג ברכב לבחור בין חמישה מצבי נהיגה מתקדמים לרבות מצב אוטומטי, מצב נסיעה בשטח חולי או בוצי, מצב ייחודי לנסיעה בתנאי שלג ומצב מיוחד לנסיעת מאתגרת בתנאי דרך מסולעים וספורטיבים. בנוסף מוצע הדגם הגראנד צ'ירוקי עם מספר גרסאות הנעה לרבות גרסת הקוואדרה-טראק בעלת טכנולוגית ההנעה הכפולה הקבועה, ללא תוספת של הילוך כוח, גרסת קוואדרה-טראק II בעלת תוספת בקרת משיכה ותוספת של הילוך כוח ייחודי ו גרסת קוואדרה-דרייב II בעלת מערכת דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה.
 
איכות ונוחות הנסיעה בדגם הגראנד צ'ירוקי
על אף משקלו הרכב של דגם הגראנד צ'ירוקי אשר עולה על 2.2 טון, לחיצה קלה על דוושת הגז מניעה אותו קדימה במהירות רבה, בקלילות ובנחישות ממשית, הוא צולח עדיפות מורכבות ביתר קלות ומתמודד עם מצבי נהיגה קיצוניים בצורה מופתית. בידוד הרעשים נעשה בצורה טובה ביותר, רעשי מנוע קלים מורגשים בתוך תא הנוסעים רק במהירות של למעלה מ-120 קמ"ש. פעולת המתלים איכותית מאוד, מספקת כושר ספיגה טוב במיוחד במסוגל להתמודד עם כל הסוגים של שיבושי הכביש הקיימים. אחיזת הכביש גבוה ביותר, מעניקים להיגוי הרגשה קלה, אם כי מעט מנותקת באופן שאינו נוסח בטחון רב לנהג.
 
יכולות השטח של דגם הגראנד צ'ירוקי
במסגרת האבולוציה ההתפתחותית של הגראנד צ'ירוקי לדורותיו, הוחלף במסגרת עדכון הדור השלישי הסרן הקדמי החי לטובת מתלים עצמאיים, בדור הרביעי לעומת זאת הוחלפו המתלים העצמאיים במתלים נפרדים גם בחלק האחורי של הרכב והוחלף המרכב במרכב קשיח יותר. זוית המרכב בעיתית במידת מה ומוגבלות על ידי הפגושים וחצאיות הפלסטיק הקימות בו אשר נחשבות לעדינות מהרגיל ומחייבות את הנהג לנקוט במשנה זהירות במסלול הנבחר כאשר מדובר בתנאי דרך קיצוניים. סך הכל יכולות השטח גבוהות מאוד, דגם ה - גיפ גראנד צ'ירוקי מתמודד היטב עם כל מכשולי הדרך ועם כל המכשולים הקיימים בתנאי השטח השונים.
 
נתוני צריכת דלק
נתוני צריכת הדלק הרשמיים של דגם הגראנד צ'ירוקי בהתאם להצהרת היצרן עומדים על כ-12 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה. בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק הממוצעת גבוה יותר במידה ניכרת ועומדת על כ-8 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה. נתוני צריכת דלק גבוהים אלה מתקבלים הודות למשקלו הגבוה של הרכב ונפחי המנוע העצומים אשר צורכים כמות גבוה של אנרגיה לצורך תפקודם האיכותי. חובבי השטח האתגרי ויכולות הכביש המתקדמות הבוחרים בדגם הגראנד צ'ירוקי על אף נתוני צריכת דלק גבוהים אלה.
 
עיצוב חיצוני מרשים 
דגם הגראנד צ'ירוקי אינו נחשב לנפוח או מוחצן באופן מיוחד כפי שמקובל  בקרב רכבים רבים המשתייכים לסגמנט, עיצובו זורם מאוד, רגוע בהחלט ונעים לעין. קדמת הרכב מעוטרת בשבעה חריצים, הזכוכית הקדמית משוכה אל עבר הכיוון האחורי, הפגושים הייחודיים מתכתבים היטב עם המראות הצידיות ושניהם צבועים בצבע כסוף ויוקרתי בדומה לחישוקי הסגסוגת המיוחדים המעניקים לרכב מראה יוקרתי ונאה לעין. בניגוד לרכבי שטח רבים, הגלגל הרזרווי בגראנד צ'ירוקי אינו תלוי בחלק החיצוני של הרכב ומונח בחלקו הפנימי באופן סמוי ופרקטי והמראה הכללי המתקבל משדר עוצמה ועושר רב תוך שמירה על עדינות ונועם.
 
עיצוב ייחודי של תא הנוסעים
בניגוד לעיצוב תא הנוסעים במרבית רכבי השטח אשר נחשב לעיצוב בסיסי וראשוני ביותר, תא הנוסעים בדור הרביעי של דגם הגראנד צ'ירוקי מציג עיצוב מרשים במיוחד, איכות חומרים גבוה ביותר ואיכות הרכבה נהדרת. ברדמת הרכב מתנוסס מסך מרכזי חדיש בגודל מרשים של 8.4 אינץ' , גלגל ההגה החדש בציפוי עור כולל מנופים חדישים ומושבי עור ייחודים, לוח המחוונים מרשים  ומודרני, מעניק לתא הנוסעים מראה מתקדם ונעים לעין. הספסל האחורי גדול ומרווח, מאפשר ישיבה אופטימלית לשלושה מבוגרים בנוחות רבה. תא המטען בדגם הגראנד צ'ירוקי כולל נפח אדיר של 782 ליטר וניתן להגדלה לכ-1554 ליטר על ידי קיפול המושבים ומציג מספר רב של פתרונות אחסון ייחודיים לציוד שטח.

רמת אבזור ובטיחות  גבוה ביותר
חווית הנסיעה בדגם הגראנד צ'ירוקי נחשבת לגבוה מהנה במיוחד, בעיקר לאור רשימת האבזור העשירה אשר הופכת את הנסיעה חוויה של ממש. רשימה זו כולל אבזור רב כסטנדרט לרבות חישוקים בקוטר של 18 אינץ', מראות צד חלשמליות המתקפלות בהתאם לצורך, שמשות כהות, מערך פנסים מתקדם מסוג BI-Xenon, מערכת מולטימדיה מתקדמת בעלת צג מגע המאפשר שליטה מלאה במערכת השמע ובדיבורית הבלוטוס ועוד שלל אביזרים ותוספות ייחודיות. כמו כן מוצעים אביזרים רבים נוספים בתוספות תשלום ובכללם גג שמש פנורמי, דלת תא המטען בפתיחה חשמלית, כיוונון חשמלי להגה, מערכת מתקדמת לשטיפות הפנסים הקדמיים, מערכת בטיחותית ייחודית למניעת התהפכות ועוד. בנוסף מאובזר דגם הגראנד צ'ירוקי בשלל תוספות שתפקידן להעלות את רמת הבטיחות ובכללם מערכת בקרת ירידה במדרון, מערך בן 7 כריות אויר עם מתג ייעודי לביטולם, מערכת עזר לזינוק בעליה, מהערכת בקרת שיוט, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס ועוד.
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש ג'יפ גרנד צירוקי, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:

 חוות דעת גולשי פורטל אוטו1

 על Jeep Grand Cherokee
לירון חון
ה-ג'יפ הכי גדול וטוב של חברת ג'יפ המקורית הוא הגרנד צירוקי, שאותו לא צריך להציג יותר מדיי, מדובר ברכב איכותי וטו ...   [המשך..]
יוסי אזולא
אני רוצה להמליץ לכולם על הגיפ' גרנד צירוקי. Aלפני חצי שנה רכשתי גרנד צירוקי שנת 2012 ואני מאוד מאוד מרוצה. אחלה ...   [המשך..]
הגדרות נגישות