השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
סוזוקי סוויפט
Suzuki

מידע

סוזוקי סוויפט
סוזוקי סוויפט- סופר מיני משודרגת 
החלוצה הבלתי מעורערת של קטגוריית רכבי הסופר מיני היא הסוזוקי סוויפט, אשר מיוצרת כבר משנת 1983 על ידי יצרנית הרכב היפנית סוזוקי מוטור וזכתה מאז ועד היום לשלוש דורות משופרים ומתקדמים שזכו כולם להצלחה רבה ברחבי העולם כולו וגם בישראל. הדור השלישי הושק לראשונה בישראל בשנת 2011 עם היצע מנועים מרשים, איכותי וחסכוני ביותר המתאים בעיקר לנסיעות עירוניות הדורשות יכולות תמרון גבוהות, עיצוב מתקדם שאינו נכנע לתכתיבי החברה, תא נוסעים גדול ונוח המתאים אפילו למשפחות הנדרשות למקום רב לאחסון ומעוצב בקפידה על ידי בחירה בחומרים באיכות גבוה למדי, ביצועי כביש איכותיים ונעימים לנסיעה, חסכוניות מקסימלית בצריכת הדלק אשר הופכת את דגם הסוויפט לרכב חסכוני למדי ורשימת אבזור פונקציונלי ואבזור בטיחותי ארוכה ועשירה שהופכת את דגם הסוויפט לאחת האופציות הנכונות והטובות ביותר מבין מתחרותיה הרבות. לאחרונה הציגה סוזוקי את הדור הרביעי והחדש של דגם הסוופיט בתערוכת הרכבים השנתית בז'נבה אשר צפוי להיות רכב חדש לחלוטים המבוסס על פלטפורמה חדישה לגמרי, קטנה ביחס לרכבי הסגמנט וקלה יותר בכ-120 ק"ג ביחס לדור היוצא, היצע מנועים מתקדם ועיצוב מחודש.
 
יחידה מנועית חזקה ועוצמתית
הדור השלישי של דגם הסוויפט הוצע לשיווק עם היצע מנועים מגוון אשר התחיל ממנו 1.25 ליטר בנזין במספק 94 כוח סוס ומומנט מירבי צנוע של 12 קמ"ג, מנוע זה שודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה אשר יחד סיפקו כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-13.5 שניות בלבד. בשנת 2012 הציעה החברה דגם נוסף של תיבת הילוכים ידנית משופרת בעלת 5 מהירויות אשר שיפרה במידת מה את ביצועי הכביש. הדור הרביעי של דגם הסוופיט, ששיווקו כאמור החל בשנת 2017 משווק עם שלוש יחידות מנועיות מתקדמות, הגרסה הבסיסית הינה גרסת 1.2 ליטר בנזין המספק 90 כוח סוס ו- 12.0 קמ"ג המתקבלים כבר ב4,400 סל"ד, מנוע זה משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או לחילופין לתיבת CVT רציפה ומתקדמת. יחידת המנוע הנוספת הינה בת 1.0 ליטר בנזין בעלת שלושה צילנדרים טורבו Boosterjet המספקת 102 כוח סוס המתקבלים כבר ב5,500 סל"ד ומומנט מירבי של 15.3 קמ"ג המתקבלים בתווך שבין 1,700-4,500 סל"ד, מנוע זה משודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית בלבד. הגרסה השלישית הינה גרסה חצי- היברידית בעלת מנוע 1.2 ליטר בנזין ISG המשולבת עם יחידה מנועית חשמלית קטנה בהספק של 3.1 כוח סוס המספקת מומנט של 5.1 קמ"ג.
 
צריכת דלק מתקדמת
כבר עם השקת הדור הקודם רשמה הסוופט לזכותה שיפור משמעותי בצריכת הדלק לעומת הדורות הקודמים עם נתוני צריכה רשמיים של 17.8 ק"מ לליטר  אשר בנסיעה בפועל עמדו על 13 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה. הדור הרביעי והמתקדם שהושק לאחרונה מציג הפחתה ניכרת במשקל הרכב שעומדת על למעלה מ-150 ק"ג ובכך חוסכת היא במידה רבה בצריכת האנרגיה של הרכב ובהתאמה נרשמו נתוני צריכת דלק משופרים במיוחד אשר בשיאם עומדים על שיפור של 15% בנתוני צריכת הדלק בגרסת המנוע החצי- היברידית עם נתון חסר תקדים של 27.5 ק"מ לליטר בממוצע.
 
איכות ונוחות נסיעה 
דגם הסוופיט מציג יכולות נסיעה גבוהות, כושר הספיגה של המתלים מצויין והיא צולחת בקלות את כל מהמורות וזעזועי הכביש, ההגה מאפשר גמישות רבה ומציג יכולות דינמיות מהשורה הראשונה המאפשרות לו להתמודד בצורה טובה ונעימה עם שינויי כיוון חדים ועם ניווט ותמרון בין רחובות העיר הצרים ובנסיעה בזמן עומסי תנועה משמעותיים. מערכות בקרת היציבות הקיימות ב -  סוזוקי סוויפט כסטנדרט תורמות משמעותית לאיכות הנסיעה ומספקות חופש פעולה יחסי רחב ביותר. עבודת המנוע נחשבת לשקטה במיוחד, אלא כאשר מביאים את הדוושה לקצה ויוצרים עומס רב על המנוע שכן אז נשמעים קולות המנוע הרמים.

עיצוב חיצוני רענן ומקורי
ההבדלים העיצובים בין הדורות השני והשלישי וכן גם בדור הרביעי החדיש הינם שינויים מינורים בלבד אשר מצביעים על קדמה טכנולוגית גרידא ופחות על שינויי נראות משמעותיים. הדגם החדש של הסוויפט ממשיך את העיצוב העגלגל תוך הארכה מסויימת של מכסה המנוע, הגדלת הפנסים הקדמיים והאחוריים אשר יוצרים בתי פנסים תפוחים ומרשימים למדי, שינוי מקיף של צורת המראות שהפכו לאובליות ובעלות נוכחות גבוה יותר, מדגישים גם הם את הייחודיות העיצובית של דגם הסוויפט. במסגרת הדור החדש התעדכנו מידות הרכב עם אורך של 3,840 מ"מ, רוחב של 1,695 מ"מ ובסיס גלגלים גדול מהדור הקודם בכ-20 מ"מ ועומד על 2,450 מ"מ. 

תא נוסעים גדול ונעים לשימוש
הדורות האחרונים של דגם הסוויפט מציעים תא נוסעים משופר ואיכותי בכל המרכיבים, עיצובו מעט שמרני אך הוא כולל שלל שדרוגים פונקציונלים ותפעוליים, איכות החומרים גבוה מהמקובל בקטגוריה ואיכות ההרכבה גבוה גם היא בהתאמה ויוצרת תחושת יוקרה ואיכות רבה. קונסולת הנהג כוללת מספר מצומצם של מתגים המאפשרים תפעול קל ונוח של כלל פונקציות הרכב, במרכזו מצוי מסך מגע גדול ונוח המאפשר שליטה נוחה במערכות השמע, הדיבורית ועוד. הספסל האחורי גדול ומרווח, מספק ליושבים מאחור מרווח ברכים וראש נוח ביותר. תא המטען בדור הרביעי גדל בצורה משמעותית בכ-50 ליטר נוספים ובסך הכל מציג הוא כ265 ליטר, אך אף על פי כן נחשב הוא לתא נוסעים קטן ביחס למקובל בסגמנט.
 
רשימת אבזור עשירה ומפנקת
דגם הסוויפט כולל רשימה ארוכה של אביזרים המשווקים עמו כסטנדרט וכוללים, בין היתר, מערכת מולטימדיה מתקדמת בעלת מסך גדול ונוח במיוחד לתפעול, מערכת בקרת אקלים, תאורה ראשית המבוססת על טכנולוגיית לד ועוד שלל תוספות מעניינות הנחשבות לחריגות בסגמנט. בנוסף מאפשרת החברה לבחור בין שתי רמות גימור מתקדמות יותר לרבות רמת הGLS אשר נחשבת לספרטנית לחלוטין ואינה מציעה תוספות רבות ורמת הגימור המתקדמת יותר אשר עונה לשם GLX המציעה בנוסף חישוקים קלים, מערכת בקרת שיוט מתקדמת, פנסי ערפל קדמיים ועוד שלל תוספות שהופכות אותה למיוחדת ומהנה לנסיעה.

בטיחות כערך מוביל
דגם הסוויפט זוכה לציונים גבוהים בכלל מבחני הבטיחות ומבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של EuroNCAP אשר זיכו אותו ב-5 כוכבי בטיחות, ציון של 94% במבחן השמירה על מבוגרים וציון של 82% במבחן השמירה על ילדים. בנוסף מאובזר דגם הסוויפט בשלל תוספות יעודיות שמטרתן לשפר ולהעלות את רמת הבטיחות הכוללות בין היתר מערך בן 7 כריות אויר מתקדם עם אופציה לביטולן, מערכת עזרי בלימה ייחודית, מערכת בקרת יציבות אשר מעלה במידה משמעותית את תחושת הביטחון של הנהג בזמן נסיעה ועוד שלל תוספות יחודיות אשר הופכות את הנסיעה לבטוחה הרבה יותר.
 
תג מחיר אטרקטיבי ביותר
דגם הסוויפט משווק עם תג מחיר אטרקטיבי ביותר אשר מתחיל מ- 78,990 ש"ח לדגם הבסיס בנפח של 1.25 ליטר עם תיבת הילוכים ידנית ורמת גימור GLS, ועד למחיר של 101,990 שח לגרסת המנוע 1.25 ליטר ברמת אבזור הבכירה GLX. בהשוואה למתחרותיה לרבות הפיאט גרנדה פונטו, מיצובישי ספייס סטאר, אופל קורסה, ניסאן מיקרה ועוד, נחשבת היא לאופציה אטרקטיבית וכדאית במיוחד בהתאם למחיר ולרמת האבזור הגבוה.
מחיר משוער
החל מ 79,990
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
20
יתרונות
חסרונות
מרווח
תא איחסון
היגוי
רעש
איבזור
מיתלים

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על סוזוקי סוויפט
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר