ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

ניסאן קשקאי

image Nissan
מחיר משוער: החל מ 156,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 16.1
יתרונות חסרונות
נוחות נסיעה יכולות שטח
מרגישה גדולה
בטיחותית
ניסאן קשקאי
ניסאן קשקאי
ניסאן קשקאי
ניסאן קשקאי
ניסאן קשקאי
ניסאן קשקאי

 ניסאן קשקאי- רכב הפנאי הקומפקטי המוביל
ניסאן קשקאי, רכב הפנאי הקומפקטי- משפחתי המוביל מבית היוצר של יצרנית הרכב היפנית, יצא לשווק לראשונה בשנת 2007 והוצג מחדש בדורו השני והמשודרג בשנת 2013. דגם הקשקאי נחשב לעמוד התווך של היצרנית כאשר לזכותו אחוזי מכירות גבוהים מאוד אשר נשמרים לאורך שנים רבות באירופה כולה ובישראל בפרט, עם ממוצע נאה של למעלה מ-2000 יחידות בשנה. הקשקאי, אשר נחשב לאחיהם הקטן של דגמי האקסטרייל והפאת'פיינדר שתחום התמחותם היא בנסיעת שטח עוצמתית,  מספק לנהג הממוצע את כל דרישותיו לרבות מנוע חזק, אמין ויעיל המציג ביצועי כביש יפים וביצועי שטח נאים לא פחות, עיצוב נאה עם קריצה ספורטיבית, תא נוסעים מרווח המתאים למשפחה ממוצעת, אבזור נאה ותג מחיר אטרקטיבי המותאם לקהל הרחב.

 
יחידה מנועית יעילה למדי
הדור הראשון של דגם הקשקאי שווק עם מנוע בנזין אטמוספרי בנפח של 2.0 ליטר המספק 140 כוח סוס, הדור החדש והמשודרג עבר טרנספורמציה משמעותית בכל הנוגע להיצע המנועים ומשווק כעת עם היצע מנועים חדש לחלוטין. המנועים החדשים המוצעים בדור החדש נחשבים לחזקים ואיכותיים יותר ויוצרו באופן ייעודי לטובת דגם זה, הראשון הינו מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.2 ליטר המספק 115 כוח סוס המספק כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-12.9 שניות בלבד, המנוע השני הינו מנוע טורבו דיזל 1.6 ליטר המספק 130 כוח סוס. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים רציפה חדשה המכונה על ידי היצרנית X טרוניק. תיבת ההילוכים מתקדמת זו מאפשרת העברה למצב ספורט ולתפעול ידני עם שבעה הילוכים בהתאם לדרישות השטח והעדפצ הנהג. 
 
איכות נסיעה ברמה גבוה
ההספק המתקבל מהיחידות המנועיות המוצעות בדגם הקשקאי, נמוך במידת מה מהמקובל בקרב רכבי הקטגוריה, אך לאור זמינות המומנט הגבוה המתקבלת מציג הרכב איכות נסיעה גבוה וחלקה למדי. העברת ידית ההילוכים למצב ספורט משפרת אף יותר את הביצועים ומציגה תחושת כוח ועוצמה גבוה במיוחד. המתלים החדישים מאפשרים נסיעה רכה וחלקה ביותר וחוסכים באופן מלא מיושבי הרכב את שיבושי הכביש המיותרים. מידת הרעש החודר לתוך תא הנוסעים גבוה מעט מהממוצע עקב בידוד חלקי של רעשי כביש, אך רעשי הרוח ורעשי המנוע מבודדים היטב ואינם מפריעים כלל לאיכות הנסיעה. ההגה הקל מגיב בצורה אופטימלי עם תגובות נכונות לפניית ההגה או להעברות משקל וריסון התנודות באופן שאינו פוגם בתחושת היציבות והביטחון הנדרשות לנהג.
 
צריכת דלק ממוצעת ונכונה
הדור החדש של דגם הקשקאי מציג נתוני צריכת דלק משופרים אשר עומדים, על פי נתוני היצרן הרשמיים על כ-17.8 ק"מ לליטר, בפועל, בנסיעה משולבת רגועה מציג דגם הקשקאי צריכה גבוה יותר במידת מה אשר עומדת על 10.9 ק"מ לליטר לערך, אך עדין נחשבים נתונים אלה לטובים למדי ביחס למתחרותיה לקטגוריה. נתונים איכותיים אלה מתקבלים הודות למספר שיפורים שהוכנסו בדגם החדש לרבות הפחתה משמעותית של למעלה מ-25 ק"ג ממשקלו של הרכב בגרסת הבנזין ולמעלה מ-40 ק"ג ממשקלו של הרכב בגרסת הדיזל, אפקט הטורבו במנוע אשר יוצר העברה חלקה ומתוזמנת היטב של ההילוך אשר מביא לחיסכון אנרגטי רב, יכולת השיוט המתקדמת ועוד.
 
עיצוב חיצוני מדהים ביופיו
בכל הנוגע לעיצובו החיצוני של דגם ה- ניסאן קשקאי בדורו החדש נעשתה בניסאן עבודה מעמיקה ואיכותית שתוצאתה היא קבלה של מראה כללי מודרני וקלאסי עם קריצה ספורטיבית. הדור החדש זכה לעיצוב בעל אוריינטציה "שטחית" יותר המציבה רף חדש בכל הנוגע לעיצובי קרוסאובר על ידי תכנון הנדסי מופלא וירידה מרשימה לפרטים.  העיצוב הייחודי כולל קימורים חזקים וקווים נקיים השומרים על מאפייני ה- SUV של הקשקאי, בתי הגלגלים התפוחים מתכתבים היטב עם הקימורים בצידי הרכב אשר נמשכים אל מרכזו של תא המנוע. חזית הרכב השרירית משתלבת היטב עם עיצוב הכנפיים שמלבד היותם יפות מהרגיל הן מוסיפות מהירות וזריזות.
 
 עיצובו של תא הנוסעים
בעת כניסה אל תוך תא הנוסעים מתקבלת תחושה נקיה ומושלמת של מראה יוקרתי ונעים לעין, תא הנוסעים כולו שופע דיפונים מעוצבים וריפודים איכותיים בצבע שחור אחיד, קונסולת הנהג מציגה הנדסת אנוש טובה וברורה והמושבים מאפשרים מרווח רגליים וראש סביר בהחלט. בזכות קו הכתפיים הגבוה באופן יחסי, יושבי הרכב חשים תחושת ביטחון ונוחות רבה. איכות המושבים, אשר תוכננו על ידי טכנולוגית סריקה רפואית מתקדמת של נאס"א המנתחת את ממוצעי לחץ הדם וזרימתו לגב התחתון בעת ישיבה, נוחים בצורה יוצאת מהרגיל שכן הם כוללים תמיכה נוספת לגב על ידי ריפוד אורטופדי של אזור האגן, החזה והמותניים. תא המטען גדול במיוחד, מציג נפח טוב בהשוואה למתחרותיה המובילות בקטגוריה וכולל שלל פתרונות אחסון שימושיים.
 
חבילת אבזור מפנקת
דגם הקשקאי משווק בשלוש רמות גימור שונות  Acenta  Acenta SVו-Tekna, שלושתן נחשבות לעשירות ומפנקות במיוחד וכל אחת יותר מהשניה, כלל רמות הגימור שופעות בשלל רב של אביזרים ותוספות המגיעים ברובם כסטנדרט ותורמים במידה ניכרת לתחושת היוקרה וקידמה הטכנולוגית, אביזרים אלה כוללים, בין היתר, גג זכוכית פנורמי, דיבורית בלוטוס, חישוקי 18 אינץ' מעוצבים, מערכת תצוגת "מבט ציפור", מערכת שמע בעלת אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, מושבים חשמליים בעלי אפשרות לחימום, לוח שעונים אלגנטי ונעים לעין, מחשב דרך מתקדם המאפשר שליטה אבסולוטית בפונקציות הרכב השונות, חיבורי USB וAUX ועוד רמות האבזור הגבוהות יותר כוללות איבזור נוסף ונחשבות למשתלמות מאוד.
 
בטיחות ברמה גבוה 
דגם הקשקאי כולל מגוון גדול של חידושים טכנולוגים מהשורה הראשונה שמטרתם להעלות לשפר את רמת הבטיחות בעת הנסיעה, חידושים אלה כוללים בין היתר את חבלת ה- Nissan Safety Shield במסגרתה משווק הרכב עם מערכת מתקדמת לבלימה אוטומטית במצבי חירום בקידמת הרכב, מערך התראה לזיהוי כשלים בערנותו של הנהג, מערכת התראה על סטייה מנתיב, מערך לזיהוי שטחים מתים, מערך זיהוי עצמים נעים על פני הכביש ועוד. כמו כן מאפשרת מערכת ה Nissan Safety Shield לרכב לבצע סריקה מקיפה של הכביש על ידי ראדר מובנה ומספקת התראה קולית פשוטה. בנוסף משווק דגם הקשקאי עם מערכת Nissan Connect החדישה המתממשקת ישירות אל מכשירי הסמרטפון ותפקידה להקל על הנהג בתפעול השוטף של מערכות הרכב השונות. שלל מערכות אלה מדגישות את השאיפה המתמדת של ניסאן ליצור מכוניות בטיחות ברמה המקסימלית תוך שאיפה להגיע לאפס תאונות דרכים.
 
תג מחיר אטרקטיבי למדי
דגם הקשקאי משווק עם תג מחיר אטרקטיבי ביותר אשר מתחיל מ154,900 ₪ לדגם הטורבו בנזין ברמת גימור אנסטה  ועד ל189,900 ₪ לדגם הדיזל אוטומט ברמת הגימור הבכירה טקנה. בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה לרבות דגמיה הפולקסווגן טיגואן, קיה ספורטאג', טויוטה ראב 4 ועוד, נחשב דגם הקשקאי לאופציה נכטנה ומועדפת שכן היא משלבת צירוף של מספר יתרונות כגון עיצוב מרהיב ופרקטי ביותר, אבזור עשיר המשפר את חווית הנסיעה, יכולות מכאניות גבוהות, חסכוניות משמעותית בדלק ותג מחיר אטרקטיבי. רמת השימושיות הגבוה של דגם הקשקאי הופך אותה למתאימה עד מאוד לקהלי יעד שונים ומגוונים, החל ממשפחות הנדרשות למקום רב לאחסון, דרך מנהלים בעלי רצון לרכב איכותי ומעוצב ועד ליחידים שאינם מוכנים להתפשר על רמת הבטיחות.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש ניסאן קשקאי, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
ירוסלאב מי
ניסן קשקאי +2 זה מיכונית טובה מאוד, נוחה, גדולה . יש לי קשקאי עם 7 מקומות, מאוד נוח שיש נסיעה עם יותר מ 5 אנשים. אי אפשר ...   [המשך..]
ליעד
לא סתם כן מטר רואים ניסאן קאשקאי! אחת הקניות הטובות שעשיתי בשנים האחרונות. נוח ליסוע ברכב,יש בו שפע של מקום לילדים ...   [המשך..]
הגדרות נגישות