השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
ניסאן מיקרה
Nissan

מידע

ניסאן מיקרה
ניסאן מיקרה הסופר מיני החסכונית ביותר בקטגוריה
nissan micra, הסופר מיני המובילה מבית היוצר של יצרנית הרכב היפאנית, מוכרת במדינות רבות גם בשם ניסאן מרץ', יוצרה לראשונה כבר בשלהי שנת 1982 וכבר מתחילת דרכה זכתה להצלחה אדירה בקרב ציבור הנהגים. המיקרה נחשבת למכונית קטנה וזריזה אשר מציגה יכולות תמרון גבוהות והתאמה מלאה לרחובות העיר הצרים אשר דורשים יכולות תמרון גבוהות. הדור הרביעי והמשודרג של דגם המיקרה החל להימכר בעולם בשלהי שנת 2010 והציג שיפור משמעותי כמעט בכל אלמנט ובעיקר הדגיש את מטרתה העיקרית של ניסאן, להוזיל את העלויות וליצור חסכוניות משמעותית ובכך להתאימה לקהלי יעד רבים ככל האפשר. בשנת 2013 עבר הדור הרביעי של דגם המיקרה מתיחת פנים נוספת במסגרתה זכה לעיצוב צעיר ותוסס, להיצע מנועים מתקדם ולתוספת קטנה לשם שלאחריה הוא משווק בשם אקו- מיקרה, אשר שם דגש על החסכוניות הניכרת בצריכת הדלק. לאחרונה הציגה ניסאן בתערוכת הרכב בפריז את הדור החמישי והחדיש של דגם המיקרה אשר עתיד להיות גדול, חזק ואמין יותר וצפוי להתחרות בגאון על מקום מכובד בקרב רכבי הקטגוריה אליה הוא משתייך.
 
יחידה מנועית קטנה וחזקה
את יחידת המנוע הישנה שהיתה בנפח של 1.4 ליטר אוטומט החליף מנוע קטן יותר בנפל של 1.2 ליטר בנזין הזרקה ישירה בעל 3 צילנדרים אשר יודע לספק 80 כוח סוס כבר ב-6,000 סל"ד ומומנט סביר של 11.2 קמ"ג. המנוע האיכותי משודך לשני סוגים של תיבות הילוכים- ידנית ורציפה, המאפשרות ביצועים טובים ביותר. כושר ההאצה בתיבת ההילוכים הידנית מ-0 ל-100 קמ"ש בכ- 13.7 שניות ואילו בתיבת ההילוכים הרציפה כושר ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ- 14.5 שניות עם מהירות מירבית של 156 קמ"ש בלבד. בעולם משווקת ה- ניסאן מיקרה עם מספר רב של גרסאות מנועיות, החל מגרסת 0.9 ליטר המספק 90 כוח סוס, מנוע 1.5 ליטר המספק 90 כוח סוס ומנוע 1.0 ליטר אטמוספרי המספק 73 כוח סוס
 
צריכת דלק אטרקטיבית ביותר
מבין שלל יתרונותיה הרבים של הניסאן מיקרה, אין כל ספק כי החסכוניות הרבה שבצריכת הדלק עולה על כולם. בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, תיבת ההילוכים הידנית צורכת בממוצע 18.5 ק"מ לליטר ואילו תיבת ההילוכים הרציפה, צורכת בממוצע  20 ק"מ לליטר. בפועל, צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת  על 14.5 ק"מ לליטר לערך בתיבת ההילוכים הרציפה, אך עדין נחשבים נתונים אלה לאיכותיים וחסכוניים גם בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה. נתוני צריכת דלק אטרקטיבים אלה מתקבלים הודות לשילובם של מספר אלמנטים לרבות תיבת ההילוכים המתקדמת הידועה ביכולת הגבוה שלה לניצול האנרגיה המקסימלי שלה, המשקל הנמוך של הרכב ביחס לרכבים מתחרים ועוד.
 
נוחות והתנהגות הנסיעה
דגם המיקרה מציג התנהגות כביש נאה למדיי, הוא מספק תגובה מהירה ואיכותית לכל לחיצה על דוושת הגז ונותן הרגשה מהירה ותזזיתית בתוך העיר. ההגה מתקשר בצורה אופטימלית עם הנהג והגלגלים ומספק תחושה קלה ונוחה לתמרון מלא המשרה על הנהג את תחושת הביטחון לה הוא נדרש, בעיקר ככל שמדובר בנסיעה עירונית בין רחובות העיר. כיול המתלים רך עד מאוד, סופג את כלל פגעי הדרך בצורה אופטימלית כך שנחסכים מיושבי הרכב רעשים וזעזועים מיותרים, נתון זה נחשב לנדיר במיוחד בקרב מכוניות המשתייכות לסגמנט. גם בנסיעה מחוץ לעיר מציג דגם המיקרה ביצועים נאים, יכולת השיוט מתקדמת ומספקת לנהג קצב נינוח ונעים למגע על הכביש ובעת הצורך יודע הוא להאיץ ולצבור מהירות מירבית בצורה מהירה במיוחד. יחד עם זאת, מתקשה המנוע במקצת לבצע את עבודתו כאשר מועמס עליו ציוד רב או בנסיעה הכוללת למעלה מ4 נוסעים, אז משמיע הוא רעשים רמים ויכולותיו המוטוריות נפגמות במידת מה.
 
עיצוב חיצוני ססגוני וצעיר
דגם המיקרה מציג עיצוב שונה במקצת בנוף רכבי הסופר מיני, מסגרתו עגלגלה במקצת והקווים הכללים נעימים לעין, פנסי חזית הרכב בולטים במקצת ויוצרים מראה המזכיר במידת מה את עיצובם של מיטב המכוניות הבריטיות המסורתיות. במסגרת מתיחת הפנים האחרונה הוכנסו בחזית הרכב גימורי כרום וניקל אשר יוצרים קריצה ספורטיבית במידת מה ומשתלבים היטב עם הקימורים שהוכנסו בצידי הרכב. דגם המיקרה משווק במספר צבעים ססגוניום אשר משלימים את המראה הצעיר באופן שאינו מאפשר לפספס אותה על הכביש.
 
עיצוב תא הנוסעים
במסגרת העידכון האחרון שהוכנס בדור החדש של דגם המיקרה השתדרגו משמעותית מרווח הפנים ותנוחת הישיבה, רווח הראש טוב למדי הודות לגג הגבוה והמושב האחורי מאפשר ישיבה אופטימלית לשני מבוגרים. קונסולת הנהג מעוצבת בצורה בסיסית אך אלגנטית, איכות החומרים גבוה, הפלסטיקה ברמה טובה והגימורים יוצרים תחושת יוקרה מסויימת. יחידת המיזוג מעוצבת בצורה מיוחדת ומושכת את העין ונחשבת לגימיק נחמד בעיצוב הכללי של פנים הרכב. תא המטען גדל בנפחו ביחס לדור הקודם ומציג 265 ליטר שימושיים הכוללים שלל פתרונות אחסון, אך עדיין ביחס למתחרות רבות דוגמת היונדאי i20  וטויוטה יאריס, נחשב לקטן באופן יחסי.
 
אבזור רב להשלמת חווית הנסיעה
דגם המיקרה משווק בישראל  ב- 2 רמות אבזור שונות, הראשונה אשר נחשבת לבסיסית קרויה Visia וכוללת שלל אביזרים ותוספות דוגמת מערכת השמע המקורית של ניסאן המאפשרת  שליטה מלאה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטוס', חלונות חשמליים, שלל חיבורי אודיו לרבות חיבורי USB  ו- AUX ועוד. הגרסה המורחבת והעשירה יותר קרויה  Acenta והיא מתהדרת ברשימה מכובדת יותר של אבזור אשר כולל, בין היתר, מערכת בקרת אקלים, חיישני גשם ותאורה, חישוקים קלים, הגה בציפוי עור איכותי ועוד. רשימת האבזור המוצעת בדגם המיקרה נחשבת לעשירה ביותר גם ביחס למתחרותיה לקטגוריה המוצעות עם אבזור דל יותר ומשדרגת במידה ניכרת את חווית הנסיעה הכללית.
 
בטיחות מירבית בכל נסיעה
בדומה לשאר רכבי החברה אשר עומדים בכל מבחני הבטיחות השונים ונחשבים לבטוחים ברמה גבוה מאוד, גם דגם המיקרה הועמד בשלל מבחני הבטיחות בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של EuroNCAP וזכת הוא ב- 4 כוכבי בטיחות בלבד ובציונים גבוהים בסעיפים השונים לרבות בשמירה על מבוגרים בו קיבלה היא 84%, בשמירה על ילדים 79%, ורק 57% באביזרי בטיחות אקטיביים. בנוסף, מאובזרת היא בשלל תוספות ייעודיות לשיפור הבטיחות לרבות מערך של 6 כריות אויר ומתג ייעודי לביטולן, חיישני בקרת אויר בגלגלים, מערכות לשיפור היציבה, חיישני גשם וערפל ועוד שלל מערכות שתפקידם לשפר את בטיחות הרכב והנוסעים בזמן נסיעה.
 
למי מתאימה דגם המיקרה?
דגם המיקרה הוא הסופר מיני האולטימטיבי, הוא מציע את השילוב האופטימלי של עיצוב צעיר, מנוע חזק, ביצועי כביש יפים וחסכוניות רבה בצריכת דלק, הוא משווק בת מחיר אטרקטיבי אשר מתחיל מ75,990 ₪ לגרסת ה1.2 ליטר ידני ברמת אבזור Visia ועד ל99,990 ₪ לגרסה הבכירה גרסת ה-1.2 ליטר בנזין רציפה עם רמת האבזור Acenta ועל כן נחשב הוא לאופציה עדיפה מבין מתחרותיה לרבות דגמי המיצובישי ספייס סטאר, פולקסווגן פולו, פורד פיאסטה, פיאט גרנדה פונטו, רנו קליאו, אופל קורסה ועוד. לאור יתרונותיו הרבים דגם המיקרה נחשב למתאים במיוחד לשימושים עירוניים, למשפחות צעירות הנדרשות למקום סביר לאחסון שח ציוד ולכל מי שנדרש לרכב אמין לאורך שנים, חסכוני וזול.
מחיר משוער
החל מ 75,990
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
20
יתרונות
חסרונות
מאובזרת
מרכב לא איכותי
חסכונית
ביצועים
אחיזת כביש

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על ניסאן מיקרה
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר