הרעיון המרכזי של ניסאן וגם של יצרניות רכב אחרות כמו רנו הוא להביא את תת מותגים של החברה הראשית למצב של ייצור מודלים של רכבים זולים שיאפשרו יכולות נהיגה בסיסיות מאוד ומרכבים הנבנים על פלטפורמות שקיימות כבר ברשות ניסאן העולמית. רכבים אלו צפויים להציף את השווקים המתפתחים בעולם בדיוק כפי שעשתה חברת טאטא ההודית שהציעה בזמנו רכב חדש מ 5000 דולרים בלבד.

עיצוב חיצוני לא רע לגו
עיצוב מיוחד לגו
בשבוע שעבר נחשף הדגם הראשון של דאטסון המחודשת, החברה החדשה ישנה קראה לו GO, זוהי מכונית סופר מיני החולקת פלטפורמה דומה לזו של
ניסאן מיקרה. העיצוב החיצוני של הרכב בהחלט לא רע, חזית הרכב קטנה עם גריל קדמי הדומה לסימן של סופר-מן אך במקרה של הגו הלוגו במרכז הרכב הוא של דאטסון. מערכת הפנסים היא גדולה ויפה. לאורך הרכב יש מעין קו עיצובי שמוסיף רבות לעיצוב הרכב.
עיצוב פנימי זול מאוד
העיצוב הפנימי של דאטסון גו הוא בעל איכות חומרים פשוטה מאוד, הרבה מאוד פלסטיק קשיח ניתן למצוא ברכב זה. לוח המחוונים כולל מד מהירות ולא כולל שעון סיבובי מנוע. עוד בלוח המחוונים ניתן למצוא צג דיגיטלי ואלקטרוני הכולל בתוכו הרבה מאוד אלמנטים של הנסיעה.

עיצוב פנימי פשוט מאוד
מנוע קטן עם 80 כוחות סוס
המנוע של דאטסון גו הוא בנפח של 1.2 ליטר המייצר 80 כוחות סוס וישווק עם תיבת הילוכים ידנית בלבד. לא פורסמו הביצועים של הרכב בנוגע של מהירות או של צריכת הדלק. דאטסון גו תימכר בהודו במחיר של 6000 דולר והיא צפויה להיות מצליחה בשוק זה. לא מן הנמנע שהדגם יגיע גם לשווקים רחוקים יותר כמו השוק הסיני ושווקים אחרים באפריקה, לישראל ככל הנראה הדגם לא יגיע.