ככל שאתם מבינים יותר בתחום הרכב, עדיין קיים החשש שהמוכר לא סיפר לכם את הכול. בשטח הרכב, דווקא משום שרב הנסתר על הגלוי, קל להמשך להצעה לרכישת רכב שנראית על פניה אטרקטיבית, ולאחר זמן מה – אפילו ברגע האמת בטסט, לגלות שבעצם ישנה דפיקה בשלדה, הרכב עשה תאונה והוחלפה לו דלת, ישנה בעיה בפנסים (בדקתם ביום את הרכב, ולא השקעתם מחשבה בפנסים). זו הסיבה הבסיסית לעריכת בדיקה מקיפה לרכב רגע לפני הרכישה.

ככל שאתם מבינים יותר בתחום הרכב, עדיין קיים החשש שהמוכר לא סיפר לכם את הכול
כמות עצומה של רכבים – איך בוחרים רכב חדש?
במגרשי חברות ליסינג פונים אל משרד הנציגים, ומבקשים רכב לפי טעמכם בתקציב מסוים. אותו נציג ישלוף את ההצעות שעומדות לרשותו ועדיין לא נמכרו, כאשר אלו עברו בדיקה של חברת הליסינג. תוכלו לגלות מראש אם הרכב עבר תיקוני פח או צבע, שהמשמעות היא אולי צביעה לא באיכות טובה, ויכול להיות שהרכב עשה תאונה. לגבי פירוט שאר התקלות – אפשר לדון ולהתמקח על המחיר של הרכב.

רכבים שנקנו מליסינג פרטי או מכירת רכב מליסינג בכלל נוטים שלא להיות הדגמים המאובזרים ביותר
נתוני הרכב על פי הרישיון
אתם כבר בוחרים רכב. בדקו את הרישיון שלו, כן – אפילו עשו מכך טקס. אתם לבד בודקים אם הרכב הזה שייך לבעל חברת הליסינג (רכבי ליסינג רשומים על שם בעלי החברה), אם מדובר ברישיון של הרכב המדויק שעליו מדובר. תוכלו לבקש לבדוק ולראות אם המנוע הוא המקורי של הרכב או הוחלף – כשמספר השלדה של הרכב טבוע גם עליו.
אביזרי הרכב
רכבים שנקנו מליסינג פרטי או מכירת רכב מליסינג בכלל נוטים שלא להיות הדגמים המאובזרים ביותר, ובכך הם גם עולים פחות. מדובר על פחות מראות חשמליות, חלונות חשמליים, כריות אויר ושאר תוספות, שמוצאים בדגמים אחרים.