לפני כחצי שנה חשפה לראשונה
ניסאן שבכוונתה לעדכן את
ניסאן ג'וק המוצלח שלה וכעת היא מתחילה לייצר את הדור החדש של הג'וק. למען האמת, מעטים האנשים שיראו כל שינוי בין הדור הנוכחי לדור החדש שייכנס לשיווק לקראת סוף השנה. העדכונים השונים של הדגם כוללים פגוש קדמי חדש ומעוצב, גריל קדמי חדש ומעודכן וגם מנוע חדש שיישרת את הרוכשים של הדגם.

גוק 2015, יחזור לשלוט בשוק הפנאי העירוני?
עיצוב חיצוני מעודכן לג'וק החדש
אנשי ניסאן היו בבעיה די גדולה לקראת חידוש הג'וק, מצד אחד, איך אפשר לשנות עיצוב של דגם שכל כוחו הוא בעיצוב המיוחד והלא שגרתי שלו. מצד שני, על מנת לחדש ולגרום לנתוני המכירות של דגם לעלות יש צורך די מהותי בשינוי כולל של הדגם וגם בין היתר בשינוי בעיצוב החיצוני. אנשי ניסאן בסופו של דבר בחרו להשאיר את קווי העיצוב הקיימים לדגם אך ערכו שורה של עדכונים שעבור רובנו כאמור, אינם משמעותיים.
מנוע קטן וחדש לג'וק החדש
מה שכן שינו בניסאן ג'וק החדש זה את המנוע המשרת את הדגם, מנוע הבנזין בנפח 1.6 ליטר המשווק גם בישראל ימשיך גם בדור החדש של הג'וק אך בנוסף צפוי גם להיכנס מנוע חדש בעל נפח של 1.2 ליטר טורבו המייצר 115 כוחות סוס. מנוע זה צפוי להעניק צריכת דלק טובה יותר ולהיות בעל זמינות כוח טובה ואיכותית. תיבת ההילוכים של הדגם שופרה אף היא כאשר טכנולוגיה חדישה פותחה במיוחד לדגם זה.

ניסאן גוק אחרי מתיחת הפנים
קטגורית הרכב החמה בענף הרכב
קטגורית רכבי הפנאי העירוניים תופסת תאוצה וממשיכה להיות הקטגוריה החמה בישראל ובאירופה. הג'וק היה המלך הבלתי מעורער של קטגוריית הרכב הזו אך בשנתיים האחרונות הדגמים המוצלחים בישראל בקטגוריה זו הם סוזוקי קרוסאובר המוצלח, שברולט טראקס וגם פיג'ו 2008, אופל מוקה ורנו קפצ'ור זוכות לנתח שוק מרשים בקטגוריה זו.