בטויוטה החליטו שהאוריס סטיישן הייבריד צריכה להיות יותר מהנה בנהיגה. האוריס מציגה חידושים רבים בפנים הרכב ובמגוון מכלולים נוספים ברכב. האוריס קיבלה דיאטה קטנה וגם ירדה קצת במשקל מקודמתה. התחרות סביב הסטיישן הנחשקת הופכת ליותר ויותר צפופה עם המון דגמים חדשים אשר פוקדים את השוק הישראלי בחודשיים האחרונים. בטוח שיהיה מעניין וכולנו מקווים ללמוד קצת מהאירופאים את היתרונות הרבים שמציגים
רכבי הסטיישן הטובים באמת. הזדמנות להנות מרכב נוח ומרווח מבלי לנסוע על מיני וואן או על איזו קופסה עם גלגלים.

טויוטה אוריס סטיישן היברידית 2014
הקרב על צריכת הדלק
ב
טויוטה מבטיחים לנו צריכת דלק חסרת תקדים (26 ק"מ לליטר) יחסית לגודל המרכב ולביצועים. הדעות כאן חלוקות ובשורה התחתונה תמיד תלוי מי הנהג וכמה הוא מכיר את הרכב ויודע להוציא ממנו את המקסימום. כדי לתת פייט אמיתי בקטגוריה, טויוטה מוזילה את הורסו במהלך מבריק ביותר ל-155 אלף ש"ח וכך היא מנסה "לסגור" לעצמה פלח שוק גדול יותר של משפחות שמעוניינות ברכבים עם 7 מושבים .
מפנקת
האוריס סטיישן מוצעת ברמת אבזור גבוהה ומפנקת. קרב על ליבם של רוכשי הסטיישן כבר אמרנו? האוריס מגיעה עם בקרת מולטימדיה מרכזית עם מסך שישה אינטש, בלוטות' , מצלמה אחורית, כניסות USB , מערכת שמע מקורית איכותית עם שישה רמקולים , הנעה ללא מפתח, בקרת אקלים , שקעי 12V , משענת יד גדולה ועוד.
שורה תחתונה
האוריס מגיעה במחיר של 138,000 ומצויידת בשיבעה כריות אויר. בנוסף היא גם מצויידת במספר לא קטן של מערכות אלקטרוניות לסיוע במצבי קיצון וגם במערכת בקרת אחיזה. תא המטען גדול ואטרקטיבי גם ביחס למתחרות עם נפח של בין 360 ליטר ל1658 ליטר במצב של קיפול מלא של המושבים. כמו שכבר כתבתי בכתבות אחרות, שנת 2014 הולכת להיות מעניינת מאוד.