לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
:או השאר פרטים
 
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר  

חיפוש רכב חדש

חיפוש רכב לפי יצרן
 
searchengineseperator
חיפוש רכב לפי קטגוריה

מכונית משפחתית סטיישן

מכונית משפחתית סטיישן היא השילוב האידיאלי בין רכב משפחתי לשימוש יומיומי ובין רכב המותאם לנסיעות ארוכות וטיולים. הנוחות המקסימלית של סטיישן תתאפשר לך בימי קניות של כל המשפחה וגם בחופש שבו החלטתם לנסוע לצפון. משפחתיות סטיישן הן מרווחות ומציעות נוחות מירבית לכל הנוסעים. אנחנו יודעים להגיד בבטחון שמכונית משפחתית סטיישן היא גן עדן של נוחות ומרחב ובשנים האחרונות גם של נוחות נהיגה אבל אנחנו גם יודעים להגיד שאנחנו משלמים מחיר מסויים כשאנחנו בוחרים בסטיישן וחשוב להכיר את התמונה המלאה בהקשר זה לפני בחירה בסגמנט הספציפי. ובכן מהם ההיתרונות מהם החסרונות מי הם הדגמים המובילים בסגמנט ואיך אנחנו מתאימים את המשפחתית הנכונה לצרכים שלנו כמשפחה וכנהגים את כל השאלות והתשובות אנחנו הולכים לספר בדיוק כאן באמצעות מדריכים שהכנו בזכות המגזינים בזכות סרטוני הוידאו שצילמנו ובזכות מדור הטיפים שלנו וכמובן גם בעזרת יועצי הרכב הנפלאים שלנו שישמחו לענות על כל שאלה בנושא.

קבל הצעות לרכבים במבצע

 
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

סמן את הרכבים שהנך מעוניין לרכוש

נמצאו 6 רכבים

2 רכבים הנמצאים במבצע

סיאט לאון

סיאט לאון

סיאט לאון סיאט ליאון, הנציגה בעלת העיצוב הנאה ביותר של קו היצוב החד
מחיר: החל מ 117,900 ש"ח
סיאט לאון
סיאט
אופל אסטרה

אופל אסטרה

אופל אסטרה Opel Astra המשפחתית  הקומפקטית המושלמת המשפחתית
מחיר: החל מ 131,990 ש"ח
אופל אסטרה
אופל
פורד פוקוס

פורד פוקוס

פורד פוקוס פורד פוקוס- משפחתית קלאסית ומנצחת המשפחתית המבוקשת וה
מחיר: החל מ 112,000 ש"ח
פורד פוקוס
פורד
רנו מגאן

רנו מגאן

רנו מגאן רנו מגאן היה ונשאר "סוס עבודה". הגרסאות הר
מחיר: החל מ 127,900 ש"ח
רנו מגאן
רנו
סקודה רומסטר

סקודה רומסטר

סקודה רומסטר סקודה רומסטר - הגבול הדק שבין מיניוואן לרכב משפחתי יש
מחיר: החל מ 107,500 ש"ח
סקודה רומסטר
סקודה
קיה סיד

קיה סיד

קיה סיד קיה סיד - משפחתית קומפקטית נוחה ושימושית הנציגה האיכו
מחיר: החל מ 129,900 ש"ח
קיה סיד
קיה

כלים ומידע על מכונית משפחתית סטיישן בפורטל הרכב auto1

לפני כל קנייה של רכב מכל סוג בדגש על רכב חדש אני ממליצים לקיים מחקר מעמיק שבסופו צריך להסביר לנו האם הרכב שבחרנו הוא הנכון ביותר לצריכים שלנו ולתקציב העומד לירשותנו בדיוק בעבור זה יצרנו בפורטל מספר כלים שאני רוצה להסביר עליהם והם ישמשו אתכם ככלי מחקר בזמן בחירת הרכב. הכלים נכונים וטובים לקניית רכב חדש מהיבואן או מחברת ליסינג והם נכונים באותו האופן גם לקנייה של רכב מיד שניה. ובכן יצרנו מספר זירות מאמרים המחולקות לנושאים, המגזינים קיימים בדף הבית ובדפי מותגי הרכב השונים והם עשירים ומלאים במידע. בנוסף אנחנו מקיימים מבחני רכב כדרך קבע סיכומי המבחנים נמצאים במדור מבחני הדרך חלקם גם מצולמים בוידאו. לצד עמוד המגזין תמצאו את מגזין החדשות בוא אנחנו כותבים על כל מה שחדש ומיוחד נכון להיום בעולם הרכב גם זה מחולק לפי נושאים.

מחשבוני צריכת דלק והשוואת רכבים
יצרנו באתר מספר מחשבונים הראשיים הם מחשבוני צריכת הדלק בהם כל שיש לעשות הוא לבחור יצרן ודגם ולקבל את מדד צריכת הדלק כפי שפרסם אותו היצרן. כלי נוסף ויחודי הוא מחשבון השוואת הרכבים המאפשר השוואה מהירה בין שלושה רכבים במקביל עליכם לבחור יצרן ודגם שמעניין להשוואת ומיד תקבלו את המפרטים המלאים. במיוחד עבור מכוניות משפחתיות סטיישן ההשוואה הזו יכולה להיות סופר מעניינת. ערכנו באתר מידע על כל יצרן וכל דגם ודגם שהוא מיבא לארץ כולל מפרטים, חוות דעת, תמונות, סרטוני וידאו, ומידע על המוסכים.

זירות מיוחדות
יש לנו בפורטל שתי זירות סופר מעניינות שמי שמקיים אותן הם הגולשים עצמם, ממש אנשים כמוך כמוני שצברו ניסון וידע והם רוצים לחלוק אותו עם הציבור. הזירה הראשונה היא של חוות הדעת על רכבים ודגמים ויש לנו אחת כזו על כל יצרן ודגם במדינת ישראל. אתם מוזמנים לקרוא להתרשם וגם לחוות את דעתם ולדרג. הזירה השנייה היא זירת לוח הרכב שלנו, בה תוכלו למכור רכבים ודרכה תוכלו גם לקנות. אם באמת החלטתם שמכונית משפחתית סטיישן זו המכונית הבאה שלכם ויש כבר דגם נבחר מומלץ שתבדקו את לוח הרכב שלנו לפני שאתם קונים כי סביר שהוא יוכל לעזור.
לצד כל הנפלאות הללו כמובן שגם יועצי הרכב שלנו זמיני תמיד והם ישמחו לעזור לכם לקבל את ההצעות המשתלמות ביותר שהם יכולים.

 


טיפים לבחירת מכונית משפחתית סטיישן
 
אז איך יודעים איזה משפחתית סטיישן מתאימה לך?
אנחנו יודעים שמדובר ברכב משפחתי בעל תא מטען גדול וארוך מהרגיל לכן מכאן נגזור טיפים שמטרתם לעזור לנו לבחור בסטיישן ובאיזה דגם מהדגמים הקיימים בשוק

 
צורך, מי צריך משפחתית סטיישן בכלל? משפחתיות סטיישן מתאימות למשפחה שנוסעת הרבה או שיש לה צורך של העברת ציוד במסגרת העבודה או ההתנהלו המשפחתית הסדירה ותא מטען של משפחתית רגילה לא מספיק לה.
 
מרווח, כמה ילדים צריכים מושב מיוחד? אם יותר מאחד מהם זקוק לכך תצטרכו מושב אחורי מרווח ככל האפשר על מנת להקל עליהם את הנסיעה חשוב לזכור שלרוב גרסאות הסטיישן אינן מרווחות יותר או הרבה יותר מהדרסה הרגילה המיוחד בהם הוא תא המטען.
 
מטען, וזה הסיפור העיקרי הרי במשפחתיות סטיישן, חשוב להגדיר לאיזה צורך תשתמשו בתא המטען, בחרתם ברכב סטיישן מתוך צורך מסויים ותא מטען גדול הוא בהחלט יתרון אבל אף אחד לא רוצה לנהוג ברכבת, זה מסורבל ולכן מי שצריך לקחת ציוד עבודה או שתי עגלות ילדים או שיש באמת צורך בהתנהלות עמוסה זה הרכב המושלם עבורו.
 
נוחות, רכבי סטיישן הם בדרך כלל יותר פונקציונאליים ופחות עוסקים בנוחות הנסיעה (למעט דגמי פרמיום מסויימים), למזלנו יש מבחר דגמי סטיישן שתוכלו לבחור מתוכם גם רכב שתרגישו בו מספיק בנוח.
 
בטיחות, הסטיישן הוא אמנם רכב ייעודי לצורכי עבודה אבל בכל זאת לפעמים נוסעת בו כל המשפחה, אל תתפשרו על נושא הבטיחות מינימום ארבעה כוכבים, אם אפשר אפילו חמישה, בכל אופן לא מדובר על רכב מאובזר בטיחותית פחות מהגרסה הרגילה אבל הוא אולי יציב פחות ומורכב יותר לנהיגה נתון שיש לו ללא ספק מימד בטיחותי.
 
שימושיות, בין שהרכב מיועד יותר לצרכי עבודה ובין שהוא צורך של המשפחה, אין הרבה פשרות בנושא הזה, אתם זקוקים למנוע 1.6 ליטר לפחות או לרכב בגרסת טורבו.

 

מתלבטים? צריכים עזרה?
ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
03-3727760
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
 
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
 
דגם א'
דגם ב'
חדשות אוטו1

קיה ספורטאז - מככבת בכבישי ישראל

קיה ספורטאג החדשה מציגה שני דגמים חדשים לשנת 2016 עם מנועים מנופחים וחזקים יותר, ומערכת פנימית משוד

המשך למאמר

סיכום חודש אפריל בענף הרכב

חודש אפריל סיפק נתוני מכירות נמוכים למדי בשוק הרכב הישראלי אך עדיין העמיד מספרים יפים לנוכח חג הפסח

המשך
footerseperator footerseperator footerseperator footerseperator

עקבו אחרי Auto1

facebook twitter youtube
פורטל השוואות רכב

כל הזכויות שמורות ל Auto1 - פורטל השוואות מחירי הרכב של ישראל. פורטל Auto1 מאפשר לכם לקבל את כל המידע העדכני הקשור לקנייה, מכירה, טיפול, ואחזקה של כל סוגי כלי רכב בישראל. Auto1 הפורטל שמרכז עבורכם את מיטב החברות העוסקות במתן שירותים בתחום הרכב וביניהם חברות בתחומי: ליסינג לפרטיים, ליסינג לעסקיים, יד שנייה מליסינג, קניית רכב חדש, מימון לרכב, ביטוח רכב, השכרת רכב בארץ, והשכרת רכב בחו"ל. בעזרת פורטל Auto1 תוכלו לחפש ולמצוא במהירות ובקלות את כל המידע הרלוונטי לכם בתחום הרכב בישראל


 
הגדרות נגישות