ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פורד פוקוס

image Ford
מחיר משוער: החל מ 112,000
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 16.9
יתרונות חסרונות
מראה פנימי יקרה
גיר אוטומטי חכם שטח ראיה
אחיזת כביש מרווח במושב האחורי
פורד פוקוס
פורד פוקוס
פורד פוקוס
פורד פוקוס
פורד פוקוס
פורד פוקוס
פורד פוקוס- משפחתית קלאסית ומנצחת
המשפחתית המבוקשת והאהובה מבית היוצר של חברת פורד היא הפוקוס המתקדמת אשר החליפה בשנת 1998 את דגמי הפורד אסקורט והפורד לייזר שנחשבו למשפחתיות מובילות ברחבי העולם. עם תחילת שיווקו של דגם הפוקוס זכה הוא להצלחה אדירה ולאחוזי מכירות גבוהים במיוחד ברחבי העולם כולו וכך גם בישראל, הצלחה שהגיע לשיא בשנת 2012 עת זכה הדגם בתואר הנחשק "המכונית הנמכרת ביותר בעולם" לאותה שנה. דגם הוקוס משווק במבחר עשיר של גרסאות ומרכבים לרבות מרכבי האצ'בק, סטיישן וסדאן, רמות גימור שונות והיצע מנועים עשיר ומגוון ביותר. בשנת 2015 זכה דגם הפוקוס לשדרוג מקיף במסגרתו עודכן עיצובו החיצוני והפנימי, תא הנוסעים שודרג ושופר משמעותית, היצע המנועים התעדכן והפך לחדיש ואיכותי יותר וכפועל יוצא השתפרה משמעותית גם איכות הנסיעה ונתוני צריכת הדלק, הוצעו רמות גימור חדישות ושופרה משמעותית רמת הבטיחות ברכב. 
 
היצע מנועים של דגם הפוקוס
עם תחילת שיווקו הראשוני של דגם הפוקוס שווק הוא עם שתי יחידות הנעה, היחידה הבסיסית כללה מנוע בנפח של 1.6 ליטר המספק 125 כוח סוס והגרסה הבכירה בנפח של 2.0 ליטר בהספק של 170 כוח סוס, שתי יחידות ההנעה שודכו לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית בעלת מצמד כפול. במסגרת העדכון המקיף לו זכה הדגם בשנת 2015 להיצע מנועים חדיש לחלוטין, מדובר במנוע טורבו בנזין בנפח של 1.5 ליטר המספק 150 כוח סוס שמתקבלים ב-6,000 סל"ד ו24.4 קמ"ג המתקבלים בתווך שבין 1,500 ל-4,500 סל"ד, מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית ללא מצמד כפול בעלת 6 מהירויות וכמו כן גרסת מנוע דיזל בעלת נפחים דומים המשודכת לתיבת הילוכים דו מצמדת.
 
נתוני צריכת דלק של דגם הפוקוס
פורד פוקוס מצוייד במערכת עצור וסע שתפקידה לדומם את פעולת המנוע במקרים של עצירה מוחלטת של הרכב דוגמת עמידה ברמזורים וכמו כן מתהדר הוא ביחידה מנועית מודגשת אשר נוטה להיות חסכונית בצריכת הדלק, אך אף על פ כן, נתוני צריכת הדלק של דגם הפוקוס אינם נמוכים כלל ואף נחשבים לגבוהים ביותר בקטגוריה. בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים צריכת הדלק עומדת על כ16.1 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה, בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת על כ-10.5 ק"מ לליטר לערך בממוצע בנסיעה משולבת רגועה, מדובר בהבדל של למעלה מ-35% מהנתון הרשמי של החברה.
 
יכולות נסיעה גבוהות ונוחות מרבית
נסיעה בדגם הפוקוס מציגה יכולות נסיעה גבוהות ביותר, התנהגות הכביש מרוסנת ונעימה לנסיעה, עבודת המתלים מדוייקת, המתלים תומכים בגוף היטב והחישוקים בעלי הכיסוי גומי עלייהם מציגים נהיגה חדה וישירה ביותר. בידוד הרעשים האיכותי במיוחד, שופר עוד יותר בגרסה החדשה ברמה המאפשרת ישיבה שקטה לגמרי בתוך תא הנוסעים מבלי לשמוע כל רעש או רחש הנובעים מהמנוע ו/או מרוחות החוץ. היכולות הדינמיות גבוהות ביותר, אחיזת הכביש מרשימה ומאפשרת נסיעה יציבה במהירויות משתנות, מלאכת ההיגוי טובה ומדוייקת והמערכת הבלמים עושה את עבודתה נאמנה אם כי לעיתים דורשת לחיצה חזקה מהמקובל בקטגוריה על דוושת הבלם.

עיצוב חיצוני מרשים ויוקרתי
כבר מרגע השקתו הראשונית זכה דגם הפוקוס לעיצוב נאה ויוקרתי אך שמרני מאוד ללא אלמנטים בולטים ומיוחדים במיוחד, במסגרת מתיחת הפנים זכה הדגם לעידכונים ושינויים מינוריים שלא שינו את העיצוב הכללי במידה משמעותית אך רק בוצעה התאמה לשפת העיצוב העדכנית של פורד. דגם הפוקוס משווק בשלושה מרכבים שונים (האצ'בק, סדאן וסטיישן) ולשלושתם חזית בעלת מראה דינמי אשר כולל גריל קדמי בעל פסי רוחב רבים המשתלבים היטב עם יחידות התאורה ויוצרים מראה נראה האופייני לרכבי פרימיום. צידי הרכב כוללים שקעי רוחב המעניקים לו קריצה ספורטיבית, חלקו האחורי של הרכב מעט מוגבה וכולל שמשה אחורית נטויה במידת מה המשתלבת היטב ביחידות התאורה האחוריות הבנויות בצורה מעויינת ומעניינת למדי.

תא נוסעים קלאסי ומרווח
מרווח תא הנוסעים של דגם הפוקוס נחשב למכובד ביותר, הוא מאפשר ישיבה נוחה למדי של שני מבוגרים בספסל הנוסעים האחורי תוך שמירה על מרווח ברכבים וראש יפים למדי. קונסולת הנהג הקדמית כוללת לוח מחוונים עמוס כפתורים, יש שיומרו מעט מיושן אך מנגד, איכות החומרים גבוה ביותר ויוצרת ומראה יוקרתי ועשיר. דפנות הדלתות עטויים בכיסויי בד איכותיים ויוקרתיים המוסיפים גם הם למראה הכללי היוקרתי, כך שהתחושה הכללית המתקבלת בעת ישיבה ברכב היא של רכב פרימיום יוקרתי. תא המטען קטן ביחס למקובל בקטגוריה וכולל 316 ליטר בלבד הניתנים להגדלה משמעותית עם קיפולה של שורת המושבים האחורית.

רמות אבזור מכובדות
דגם הפוקוס משווק בשתי רמות אבזור מתקדמות הקרויות Trend ו- Titanium אשר שתייהן נחשבות לנדיבות ואיכותיות במיוחד בהשוואה לרכבים רבים המשתייכים לקטגוריה. רמת האבזור הבסיסית כוללת תוספות משמעותיות ובינהן, מערכת בקרת אקלים, מערכת ניווט מתקדמת של וייז, מפתח חכם בעל טכנולוגייה ייחודית לקביעה מראש של מהירות מירבית ועוצמת שמע למפתח ספציפי, מערכת עצור וסעו ועוד שלל מערכות מתקדמות. רמת האבזור המתקדמת יותר כוללת, בנוסף לרשימת האבזור של הרשימה הבסיסית, מערכת הפעלה ומולטימדיה בעלת מסך מגע בגודל של 9 אינץ', גריל קדמי ספורטיבי יותר, חישוקים קלים בקוטר של 18 אינץ', תאורת אוירה בגוון אדום, אופציה להתנעת הרכב על ידי כפתור ייעודי, ציפוי עור יוקרתי לידית ההילוכים ולבלם היד, חיישני אורות וגשם ועוד שלל אביזרים ייחודיים ומפנקים למדי שהופכים כל נסיעה לחוויה של ממש.

בטיחות מרבית ואבזור ייעודי
בדומה ליצרניות רכב רבות, גם בפורד דאגו ליישר קו עם מגמת הבטיחות ההולכת וגוברת וציידו את דגם הפוקוס עם  שורה ארוכה של אביזרים ותוספות ייעודיות שהפכו אותו לאחד הרכבים הבטוחים ביותר בקטגוריה, אבזור ייעודי זה כולל, בין היתר, מערך מתקדם בן 6 כריות אויר ומתג ייעודי לביטולה, מערכת בלימה אוטומטית במהירות בינונית, מערכות עזר לזינוק בעליה, מערך מצלמות לנסיעה לאחור, מערכת בקרת שיוט הכוללת מגביל מהירות, חיישני אורות וגשם, מערכת מתקדמת לניטור לחץ אויר בגלגלים, מערכת active city stop שתפקידה לסייע במניעת תאונות דרכים בדרכים עירוניות ועוד. בנוסף העמידה פורד את ה- פורד פוקוס מבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של EuroNcap אשר העניקו לדגם את הציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות.

למי מתאים דגם הפוקוס?
על פניו משתייך דגם הפוקוס לקטגוריית הרכבים המשפחתיים ואכן הוא נותן מענה מלא לצרכים המשפחתיים המשתנים, אך לא רק, קהלי יעד רבים מצאו בדגם הפוקוס את אשר חפשו וקבעו כי מדובר ברכב איכותי אשר עונה לכל צורך עירוני ו/או בינעירוני ככל שמדובר בנסיעות שגרתיות. כך לדוגמא יחידים הנדרשים למקום רב לאחסון וליכולות כביש נאות מצאו בדגם הפוקוס את אשר חיפשו, ציבור הנהגים המבוגר המחפש אחר רכב בטיחותי ונוח לתפעול קבעו כי הפוקוס הוא אחד הדגמים היציבים והמהנים ביותר לנסיעה ואף אנשי עסקים המחפשים אחר חידושים טכנולוגיים בשילוב עם חווית נהיגה של ממש מצאו כי דגם הפוקוס מצוי על התפר שבין מכונית משפחתית גרידא לרכב פרימיום יוקרתי ומפנק המעניק להם את חווית הנהיגה המקסימלית והכל בתג מחיר אטרקטיבי.
2015
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פורד פוקוס, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
פלוני
תיבת הילוכים רובוטית שמקפיצה כל הילוך ברכב. הורסת את כל החוויה בנהיגה.A ...   [המשך..]
אבי שווילי
אני ורוחמה אשתי חיפשנו רכב משפחתי, כדי שכל המשפחה נוכל לטייל ביחד בארץ...ומה אני אומר לכם? רכב פצצות לגבות אני ממש ...   [המשך..]
הגדרות נגישות