הרכב החביב על נהגי המוניות ברחבי העולם ועל משפחות רבות שנאמנות למותג ולאיכות שמציעים במרצדס. בדגם הנוכחי דאגו לקהל העיקרי של הרכב הזה ופיתחו יחד עם 'רנו' יחידת הנעה טורבו דיזל בנפח של 1.6 ליטר אשר אמורה לספק צריכת דלק מעולה לקטגוריה. בגלל שרנו בתמונה אנחנו נוטים להאמין שאכן צריכת הדלק תיהיה נמוכה מאוד .

עיצוב קלאסי ומרשים
מגוון גדול של מנועים לבחירה
על נהגי המוניות כבר דיברנו ואכן דאגו להם ב
מרצדס. אפילו ישנה אופציה לבחור בין הספק של 113 כ"ס לבין הספק של 134 כ"ס. גרסת ה-AMG הכוחנית עדיין לא הוצגה (סביר להניח שתקבל מפלצת V8 מתחת למכסה המנוע) וכרגע מציעים שלוש יחידות הנעה. הראשונה בנפח 1.6 ליטר עם מגדש טורבו והספק מרשים של 156 כ"ס. השנייה עם נפח גדול יותר- 2.0 ליטר גם פה דאגו לטורבו ולהספק של 184 כ"ס . לקינוח ישנה גרסת טורבו דיזל בנפח 2.1 עם 170 כ"ס ושפע של מומנט.

מגוון מנועים לc קלאס
קפיצת מדרגה בכל נושא האבזור והגימור בתא הנוסעים
ב-C קלאס תמצאו כל מה שמציעים בדגמים יקרים יותר כמו ה-
S קלאס. ה-C קלאס מצויידת בקונסוליה חדשנית עם מסך 8' ובמערכת החדשה מבית מרצדס לנהיגה חצי אוטונומית. מי שלא יודע מה זאת המערכת הזאת – המערכת בעצם נוהגת ברכב באופן אוטומטי שכולל שמירה על נתיב, בלימה, היגוי ועוד. והכל בתנאי שהנהג יושב ומוכן להתערב בכל רגע נתון.
שלדה ומתלים
ב-C קלאס יש שימוש נרחב באלומניום, מה שגרם לירידת משקל מהדגם הקודם . יש אופציה לבחור בארבעה מתלי אויר חכמים שאמורים לשדרג את ספיגת הזעזועים ואחיזת הכביש בפניות חדות. את ה-C קלאס נזכה לראות בארץ כבר מאמצע 2014. רוצים כזאת? השאירו את הפרטים במערכת 'אוטו1' ואנחנו נדאג שיחזרו אליכם עם הצעת מחיר מעולה.