מדובר באב טיפוס של ה-S500 שמצוייד בטכנולוגיה חדשה ומגוונת. במרצדס מוסרים שרוב המכלולים במערכת הנהיגה האוטונומית הם אותם המערכות הקיימות כבר בדגם ה-S500 האחרון שהוצג בפרנקפורט. בדגם האחרון ישנם 26 חיישנים חכמים שמסוגלים לתת חוויה דומה לרכב האוטונומי. כבר מהיום, רוכשי ה-S500 נהנים מסוג של טייס אוטומטי שדורש נוכחות מלאה של נהג שמוכן להתערב בנהיגה באופן מיידי.
הרכב נוהג מעצמו. נשמע כמו אחלה סידור
הרכב נוהג מעצמו. נשמע כמו אחלה סידור

מכשולים
מרצדס היא לא היצרנית היחידה שמשקיעה משאבים רבים בפיתוח מערכות נהיגה אוטונומיות. אודי, ב.מ.וו וניסן שותפות לנסיון לייצר רכב המסוגל לנהוג את עצמו באופן עצמאי לחלוטין. נושא הרכב האוטונומי גנב המון תשומת לב בתערוכת פרנקפורט . יצרני הרכבים מוסרים שלדעתם המכשול העיקרי יהיה הבירוקרטיה וחברות הביטוח שיתקשו לסמוך על מערכות כאלה ולבנות פוליסות המותאמות לרכבים אוטונומיים.

בטיחות
המרצדס S500 הנוכחית מציגה את מיטב הטכנולוגיה בבטיחות. מדובר בסלון גדול במיוחד שמעניק נוחות נסיעה מדהימה ונתוני בטיחות שהם המילה האחרונה בתחום. דרושה כתבה נוספת כדי לפרט על הרכב המדהים הזה שמציג נתוני אחיזה ותאוצה מדהימים למרות המימדים הגדולים. שילוב של נוחות מקסימלית, עיצוב גרמני שמרני , בטיחות שיא וביצועים מעולים ממקמים את הS500- באותו המקום שבו היא ממוקמת תמיד – בראש.
הרכב יודע לעצור בזמן. אולי יותר טוב מנהגים אמיתיים.
הרכב יודע לעצור בזמן. אולי יותר טוב מנהגים אמיתיים.

רכב אוטונומי בישראל?
לצחוק או לבכות? מצד אחד , אין לנו תלונות כי שוק הרכב הישראלי עבר מהפכה ענקית בשנים האחרונות והוא מעניק לנו את כל מה שחלמנו בעבר. פרארי, מזראטי ושלל מותגים חדשים. חברות ליסינג שמאפשרות לנו לרכוש רכבים שברכישת מזומן לא היינו יכולים להרשות לעצמנו ואין סוף אפשרויות נוספות לרכוש דגמים שלא חשבנו שיגיעו לארץ. מדובר כאן במהלך בירוקרטי ענק וקשה לנו להאמין שיאשרו בארץ רכב הנוהג את עצמו. הזמן יתן תשובות ובנתיים נהנה ממה שיש..
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר