בניגוד לשאר התחומים בשוק האופנועים, שוק הקטנועים עוד מחזיק מעמד ומספק תחרות יפה בין היצרנים. קוואסאקי, שמכירה את השוק הישראלי לעומקו – החליטה להתחרות עם קטנוע חדש בנפח 300 סמ"ק. קאוואסאקי עושה שימוש ביחידת מנוע מבית קימקו כדי לא לעשות טעויות או כדי לחסוך עלויות ייצור יקרות . העיצוב , כמו העיצוב של רוב דגמי החברה – פשוט מצויין. רמיזה עבה לדגמים הספורטיביים של קאוואסאקי בפרונט.

קאוואסאקי J300, מפתיעה במראה ובביצועים
יחידת מנוע מבית קימקו
הדעות חלוקות בעניין הזה. "
קאוואסאקי עושים מנועים פחות טובים משל קימקו?!" \ "עשו בשכל, אין להם נסיון ב
קטנועים" ובכן, קשה לנו להכריע בין הקולות. קימקו שמפתיעה בשנים האחרונות עם כלים מעולים מנועים קטנים וזריזים. קאוואסאקי שהביאה לארץ כמה מהדגמים המוצלחים שהיו כאן בשנים האחרונות. אנחנו בגדול חושבים שיש כאן שיתוף פעולה מצויין. העיצוב של קאוואסאקי על בסיס קטנוע פשוט יחסית עם מנוע אמין וזריז, אמורים להביא תוצאות לא רעות בכלל.
שוק הקטנטנים – שוק מוצלח
קאוואסאקי לא יכולה להרשות לעצמה להיעדר מהשוק הבועט של הנפחים הקטנים יחסית . השוק בקשיים לא רק בישראל וכרגע שיאני המכירות הם הקטנועים הקטנים. בקאוואסאקי אומרים שצפויים לצאת עוד כמה דגמים קטנים ולהצטרף לתחרות הרוויה.
יוטיוב1
מחר בישראל?
לצערנו לא מחר, אבל בהחלט מגיע לישראל. ה-J300 מתאים מאוד לשוק הישראלי. רוב רוכבי הקטנוע הישראליים יעדיפו בודי של קטנוע מנהלים שלא דורש את דרגת הרשיון הכי גבוהה ובעצם מציע נוחות נהיגה טובה עם שילוב מושלם בין קטנוע עירוני לבין עירוני. אל תשכחו שהנסיעות אצלנו קצרות מאוד וקטנוע כזה אמור לספק את כל הצרכים של הרוכב הישראלי הממוצע.