עיצוב מיוחד וחדש שמרגיש מאוד נכון לדגם סופרמוטו חדשני. הוסקוורנה בד"כ מתמחה בעיצובים סטנדרטיים וקשוחים למדי של אופנועי שטח מדוייקים וחזקים להפליא. העיצוב כאן בעצם לא שגרתי ולא צפוי אך משמח מאוד לדעת שחברה כל כך מוערכת לא זונחת את משטחי האספלט הרותחים ודואגת לנו לדגמים שאוהבים "ללעוס" צמיגים.

הוסקוורנה 701 קונספט, עיצוב מדויק וקשוח
מנוע מנוע מנוע
כל מי שקצת מכיר את התחום, יודע שבסופרמוטו צריך כוח זמין ומוטב שיהיה הרבה מזה. ה701 קונספט מצוייד במנוע חד בוכנתי בנפח 690 סמ"ק עם הספק מרשים לכל הדעות של 75 כ"ס. מנוע חד בוכנתי (סינגל) כל כך חזק, מספק לנו כוח מיידי וזמין שמעניק לנו חדות ביצועים מרשימה. בולמים של WP , בלמים רדיאליים של ברמבו שתורמים להפחתה במשקל ואגזוז יחודי של אקראפוביץ' שכולנו סומכים עליו בעניין הפליטה וגם בעניין הסאונד המדהים .
מבנה
שלדת האופנוע מבוססת על 690SMC-R של ידידתינו
KTM ואם כבר בקיי טי אם עסקינן, גם יחידת המנוע נלקחה מהדיוק 690. המראה החיצוני המרענן של הדגם מגיע עם פיירינג שדרכו עובר האגזוז ויוצר מראה של כוח מתפרץ שמזכיר אופנועי מסלול בתחום הסופרמוטו. מושב הנהג צר וארוך, מהפנס האחורי וכמעט עד מיכל הדלק. מבנה המושב מקצועי ופונקציונלי עם שטחים מחוספסים יותר באזורים שאחיזת הנהג חשובה בהם.
קו חדש של אופנועי סופרמוטו
כולנו מקווים מאוד שהדגם הזה עם הצהוב הזרחני והפשטות הגאונית שלו יגיעו לאולמות התצוגה ויוביל קו חדש של עיצובים ב
אופנועי סופרמוטו סדרתיים. הכי חשוב שהדגם ישאר נאמן למקור מהיר ועצבני.