ההצלחה של
פורד בשנים האחרונות הגיעה בשל מגוון הדגמים הרחב של החברה, כך ניתן לראות את פורד פוקוס על שלל הגרסאות השונות שלה עם רמות גימור שונות המאפשרות לכל צרכן למצוא את הרכב המתאים ביותר לו מבחינה תקציבית ומבחינת רמת גימור המתאימה לצרכיו האישיים. בסוף השבוע הציגה פורד קונספט חדש למכונית המנהלים של החברה –
פורד מונדיאו ונייאלה, מכונית הבנויה בצורה זהה לחלוטין למונדיאו אך רמת הגימור בה היא יוקרתית במיוחד.

עיצוב חיצוני זהה למונדיאו רגילה
לקוחות מועדפים לדגם מועדף
פורד מסרה שכל אלה שייבחרו לרכוש את גרסאות הוינייאלה ייזכו גם ליחס מועדף על ידי החברה ויהיו מעין לקוחות VIP. הרעיון המרכזי של פורד היא ליצור תת מותג חדש שיאפשר לחברה להשיק דגמים יוקרתיים אך עדיין עממיים ואילו מצדו של הלקוח לקבל תמורה גדולה מאוד לכסף שלו מבחינה נהיגה ברכב ומבחינת היחס שיקבל מהחברה.
רמת גימור גבוהה מאוד
העיצוב המשופר של הדגמים הקיימים יכלול מערכת מולטימדיה חדשה ומשודרגת, מושבים בעלי עיצוב מיוחד עם איכות חומרים מהטובות שניתן למצוא, חישוקים גדולים של 20 אינטש ובכלל איכות חומרים משובחת ועשירה. לא ברור עדיין כמה תעלה גרסת האיכות של המונידאו אך זה יהיה ככל הנראה מחיר גבוה בהרבה ממחיר המונדיאו הסטנדרטית.

תא נוסעים משודרג לוינייאה
גם לדגמים אחרים תיכנס הוינייאלה
פורד מסרה שלא רק המונדיאו תזכה לרמת הגימור וינייאלה אלא גם דגמים אחרים קיימים של החברה כמו
פורד S-Max, פורד אדג' ופורד פוקוס ST החזקה והטובה. המהלך של פורד ככל הנראה יצליח במיוחד בשוק הרכב בסין שבו יש הרבה מאוד עשירים המחפשים את המכונית היוקרתית החדשה והמיוחדת שלהם.