ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פורד מונדיאו

image Ford
מחיר משוער: החל מ 166,000 שקלים
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 12.9
יתרונות חסרונות
מרווחת מאוד מראה חיצוני
נוחה גדולה לתימרון
רמת גימור גבוהה
פורד מונדיאו
פורד מונדיאו
פורד מונדיאו
פורד מונדיאו
פורד מונדיאו
פורד מונדיאו
פורד מונדיאו- רכב מנהלים יוקרתי ונעים לנסיעה
נציגתה הרשמית של יצרנית הרכב פורד בקטגוריית המנהלים פרימיום היא המונדאו האהובה בעלת המראה המרשים במיוחד, יכולות הנסיעה המתקדמות, רשימת האבזור העשיר והיצע המנועים החזקים והמובילים ביותר. בשנת 2006 הציגה פורד את הדור השלישי של דגם המונדיאו אשר כלל הגדלה ניכרת במימדים, עדכון עיצובי משמעותי, חידוש ניכר בהיצע המנועים. בשנת 2010 עבר דגם המונדיאו מתיחת פנים נוספת אשר כללה שינוים עיצוביים מינורים אך העדכון המרכזי התרכז מתחת למכסה המנוע וכלל יחידת הנעה חדישה לחלוטין אשר הציגה שיפור ניכר באיכות הנסיעה וביצועי הדרך. דגם המונדאו נחשב למתחרה ראוי ומוביל בקטגוריית מכוניות המנהלים והמשפחתיות הגדולות, הוא מדורג  במקום של כבוד מעל לדגם הפוקוס, מתחת לדגם הטאורוס אשר טרם משווק בישראל ומהווה מתחרה הנכון ביותר לדגמים כמו המאזדה 6, פיג'ו 508, אופל אינסיגניה, פולקסווגן פאסאט, טויוטה אוונסיס ועוד.
 
היצע מנועים גדול ואיכותי
פורד מונדיאו משווק בישראל עם 4 גרסאות מנועיות מתקדמות בעלות נפחי מנוע גדולים ביותר כיאה לרכבים אמריקאים טיפוסיים. הגרסה הראשונה, גרסת הדיזל, כוללת מנוע טורבו בעל 4 צילנדרים בנפח של 2.0 ליטר המספק 140 כוח סוס המשודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. המנוע הבא בגודלו הינו מנוע 4 צילנדרים בנפח של 2.3 ליטר המספק 160 כוח סוס, מנוע זה משודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. גרסת המנוע השלישית הינה מנוע בנזין EcoBoost בעל מדגש הכולל 4 צילנדרים בנפח של 2.0 ליטר מספק 203 כוח סוס ומשודך לתיבת הילוכים שישה הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול. גרסת המנוע הרביעית והבכירה ביותר כוללת מנוע מודגש טורבו בנזין EcoBoost בעל 4 צילנדרים בנפח של 2.0 ליטר המספק 240 כוח סוס ומשודך לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול ושישה הילוכים המספקים יחדיו כושר האצה יוצא דופן מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-7.5 שניות בלבד ומהירות מקסימלית של 250 קמ"ש.
 
נתוני צריכת דלק וזיהום אויר 
דגם המונדיאו מציג נתוני צריכת דלק אטרקטיביים למדי המשתנים בין מנוע למנוע, יחידת המנוע הבסיסית ביותר מציגה נתוני צריכה רשמיים אשר עומדים על 10.3 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ועד ל18.8 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית, כמו כן יחידה מנועית זו מציגה רמת זיהום אוויר המשתייך לקבוצה 15. יחידת המנוע הבאה כוללת נתוני צריכת דלק רשמיים אשר עומדים על 7.4 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 14.8 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ורמת זיהום אויר המשתייכת לקבוצה 14. היחידה המנועית השלישית מציגה נתוני צריכת דלק רשמיים אשר עומדים על 9.3 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 16.7 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ורמת זיהום אויר מקבוצה 10. יחידת המנוע הרביעית והבכירה ביותר מציגה נתוני צריכת דלק רשמיים אשר עומדים על 9.2 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 16.8 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ורמת זיהום אויר המשתייכת לקבוצה 11.
 
איכות נסיעה וביצועי כביש
נסיעה בדגם המונדיאו, כיאה לרכב מנהלים יוקרתי בעל יחידות מנועיות גדולות מימדים, נחשבת לנסיעה יציבה, שקטה ואיכותית המספקת מנה גדושה של עוצמה וביטחון לנהג. המתלים בדגם המונדיאו מכויילים על הצד הרך שלהם, סופגים היטב את מרבתם העיקרית של תחלואי הכביש ומהמורות הדרך באופן אשר יוצר בידוד מלא של רעשי החוץ. נסיעה בדגם המונדיאו נחשבת לדינמית למדי, היא צולחת היטב כבישים פתלתלים ומרגישה נוח ביותר בזמן שיוט במהירות גבוה, אחיזת הכביש טובה מאוד וההגה החד מספק תחושה מהירה המספקת שליטה טובה בתנודות הכביש גם בתנאי דרך קשים.  
 
שפה עיצובית מקורית ומרעננת
דגם המונדאו עוצב במסגרת שפת העיצוב "קינטי" בה נעשה שימוש לראשונה בדגמים הותקים של פורד "גלקסי" וs-max"". קוי העיצוב הכללים נקיים וקלאסיים ביותר, אורכו עומד על 4.87 מ', רוחבו 1.85 מ', גובהו 1.47 מ' ובסיס הגלגלים 2.85 מ'. דגם המונדאו משווק עם שלוש צורות מרכב לרבות גרסת סדאן בעלת 4 דלתות, סדאן בעלת 5 דלתות באצ'בק וסטיישן. זויות הרכב מעוגלות ונאות למראה, משתלבות היטב עם יחידות התאורה הגדולות הממוקמות בקדמת הרכב, מכסה המנוע חלק וגולש כלפי מטה, צידי הרכב נקיים מאלמנטים עיצוביים מושכי עין ונשארים במתחם הרגוע והקלאסי. חלקו האחורי של דגם הסטיישן מעט מוגבה, משתלב היטב עם הגג המשופע ויחידות התאורה הסולידיות הממוקמות בחלקו האחורי של הרכב.
 
תא נוסעים מרווח ונעים לישיבה
כבר עם השקת הדור השלישי של דגם המונדיאו נרשמה לזכותו קפיצת מדרגה ניכרת בכל הנוגע לתא הנוסעים, איכות החומרים השתפרה במידה חסרת תקדים, רמת ההרכבה התעלתה על הדור היוצא, מרחב הפנים ליושבי הרכב במושבים הקדמיים ובספסל האחורי הוגדלו במידה ניכרת ואיפשרו ישיבה נוחה עם מרווח ברכיים וראש משמעותיים וכמו כן עוצבה הקונסולה הקדמית בצורה מושכלת ונעימה לתפעול. לאחר מתיחת הפנים האחרונה לה זכה דגם המונידאו, השתפר עיצובו של תא הנוסעים אף יותר, תחושת המרחב העצום הלכה וגדלה עוד יותר, האוירה המתקבלת בעת נהיגה משדרת יוקרה ועושר רב, הקבינה הקדמית עוצבה מחדש כך במרכזה מסך מגע גדול מימדים המאפשר שליטה נאותה בכל פונקציות הרכב ומסביב לה מתגים ייעודיים נעימים לעין אשר הופכים את הנסיעה לחוויה של ממש. תא המטען גדול ביותר כולל נפח מצטבר של 486 ליטר וכמות גדולה של פתרונות אחסון ייחודיים.
 
רמת אבזור מובילה
בכל הנוגע לרשימת האבזור עימה משווק דגם המונידאו, משווק הוא בכ-3 רמות אבזור שונות, TITANIUM,  TRAND, TRAND X, השוני בין רמות אבזור אלה ניכר וברובן כוללת הן רשימת אבזור ארוכה ומשודרגת אשר נחשבת למפנקת וכדאית במיוחד, גם בהיבט המעשי וגם בהיבט הבטיחותי, מסגרת זו ניתן למצוא תוספות ייחודיות שאינן מצויות בדגמים רבים לרבות מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת חנייה אוטומטית לחניות ניצבות או במקביל למדרכה, מערכת SYNC המאפשרת תפעול קולי, לוח מחוונים בעל תצוגה דיגיטאלית משנה, מערכת בקרת אקלים כפולה מפוצלת, מחזיקי כוסות בין המושבים הקדמיים, מערכת שמע מקורית של חברת סוני, שקע AUX, גלגלי מגנזיום ועוד שלל אביזרים ותוספות הנחשבות לאיכותיות ומשפרות משמעותית את איכות הנסיעה. בנוסף לרשימת האבזור הבטיחותי הארוכה המשווקת עם דגם המונידאו, עמד הוא במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של Euro Ncap אשר זיכה אותו בציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות, ציון של 86% בהגנה על הנהג והנוסע, ציון של 82% בהגנה על ילדים במושבים האחוריים, ציון של 66% בהגנה על הולכי הרגל וציון של 66% על המערכות הבטיחותיות.
 
למי מתאים דגם המונדאו?
דגם המונדיאו נחשב לדגם מוביל בקטגוריה אליה הוא משתייך, במרוצת השנים זכה הוא לשלל פרסים ותארים נחשקים וקבע הוא אחוזי מכירות גבוהים ביותר והכל לאור איכותו הגבוה ורמת הנסיעה האיכותית שלו. דגם המונדיאו נחשב למושלם לקהלי יעד מגוונים ובכללם ציבור המנהלים הנדרש לרכב מכובד בעל מראה קלאסי ויכולות גבוהות, שכן הוא משלב איכויות מובילות עם עיצוב מרשים ביותר. כמו כן נחשב הוא למתאים במיוחד לקטגוריות נוספות כמו למשל משפחות הנדרשות לרכב גדול המספק מקום רב לאחסון, בטיחות ברמה גבוה ויכולות נסיעה מובילות ועוד שלל קהלי יעד מגוונים אליהם יוכל  הוא להתאים.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פורד מונדיאו, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
מיכל
פורד מונדיאו 2002 הייתה מכונית ממש נוחה עם עיצוב ממש טוב. היה לנו במשפחה כזאת בצבע אדום בורדו. אני זוכרת את הרכב ה ...   [המשך..]
נועם
מאובזר ונוח, נסיעה שקטה ברמה של רכב חדש, מנוע חזק, רק צריכת הדלק בעייתית קצת אבל בשורה התחתונה, תמורה מעולה למחיר. ...   [המשך..]
הגדרות נגישות