חודש יולי האחרון הסתיים עם מספרי מסירות גבוהים מאוד בשוק הרכב הישראלי והסיבות לכך נעוצות בהרבה גורמים אך בעיקר בחשש הגדול של הצרכנים על כך שמחירי הרכבים יעלו בצורה משמעותית בתקופה הקרובה. חודש אוגוסט הגיע  ואתו גם התפוצצה לאיטה הבועה של עדכון המס הירוק ועליית המחירים בישראל. אומנם יבואני הרכב עדכנו את המחירים אך המצב כעת הוא ורוד יותר ממה שהוצג לפני חודש.
טויוטה קורולה אינה מתייקרת
טויוטה קורולה אינה מתייקרת
התייקרות קלה מאוד למשפחתיות
המכוניות המשפחתיות בישראל היו בסכנה הגדולה ביותר מפני עליית המחירים וכך מסרו לנו היבואנים כי מחירי המשפחתיות החזקות בישראל יתייקרו באלפי שקלים החל מאוגוסט. המציאות היא שונה והיבואנים בישראל הציגו מחירונים מעודכנים שלא שונים בצורה משמעותית מהמחירון של לפני עדכון המס הירוק. המחירים של טויוטה קורולה, פורד פוקוס ומשפחתיות נוספות השתנו ב 1000 שקלים לכל היותר ולא הגיעו לסכומים של 3-4 אלפי שקלים כפי שפורסמו לאחרונה.
 
התייקרות בפנאי
המכוניות שכן התייקרו בחודש אוגוסט הן אלה המונעות באמצעות מנועי הדיזל כמו רכבים מסחריים או מכוניות פרטיות עם מנועים אלה שפולטות כמות מזהמים גדולה מאוד. פרט למכוניות אלו גם ניתן למצוא רכבי פנאי גדולים שרמת זיהום האוויר שלהם עלתה כתוצאה משינוי נוסחת החישוב של המס הירוק, מאזדה CX-5, פורד קוגה ואקספלורר התייקרו בצורה די משמעותית של כ-3,000 שקלים.
קשה לחשב את מחירי הרכב אחרי העלאת המחירים
קשה לחשב את מחירי הרכב אחרי העלאת המחירים
טיפים לרכישת רכב
חשוב להזכיר, מי שמעוניין לרכוש רכב חדש צריך שיבדוק את הזמן בו הגיע הרכב לישראל, המכוניות שהגיעו לישראל לפני חודש אוגוסט 2013 לא יימכרו במחירונים החדשים וצפויים להיות בעלי אותם המחירים כפי שהיו בחודשים האחרונים. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר