היצרניות הצרפתיות בישראל הן חלק מרכזי למדי בשוק הרכב המקומי, רנו פיג'ו וסיטרואן מחזיקות רכבים מסחריים טובים מאוד שמביאים להרבה מאוד עסקים את היכולות המושלמות להפצה ולעבוד. הנוסף לדגמים אלה לחברות אלה יש גם רכבים מכל הסגמנטים ולהן יש נתח שוק מצוין. בשנה זו מציגות רנו וסיטרואן שיפור משמעותי במכירות ואילו פיג'ו נמצאת מעט מאחור.

רנו קפצור החדש שהגיע לישראל
רנו בראש הצרפתיות
רנו היא היצרנית הצרפתית המצליחה ביותר, 6,129 רכבים של רנו נמסרו מתחילת השנה וזהו שיפור של כמעט 50 אחוזים מכמות הרכבים שנמכרו בתקופה המקבילה בשנה שעברה ולמעשה רנו כמעט הגיעה לכמות הרכבים שמסרה בכל שנת 2012. בתחילת החודש השיקה החברה את
רנו קליאו החדשה עם העיצוב החדשני הרמה הטכנולוגית המשופרת של הדגם. כמו כן נכנסה החברה גם לתחום הפנאי הקומפקטי עם
רנו קפצ'ור החדש שהושק אך הוא בתחילת החודש. שני דגמים אלה יביאו את רנו למיקום גבוה במצעד היצרניות בסוף השנה.
סיטרואן גם מצליחה השנה
סיטרואן סגרה את חודש יולי עם 733 רכבים חדשים שהצליחה למסור וסך הכול מתחילת השנה נמסרו 4,415 רכבים של החברה. ההצלחות הגדולות של החברה הן סיטרואן ברלינגו המוצלחת בתחום המסחריות וגם
סיטרואן C5 – מכונית המנהלים הוותיקה והטובה של החברה.

ברלינגו דיזל צפויה להתייקר
המס הירוק ייפגע בצרפתיות
פיג'ו לא מצליחה להגיע השנה למספרים שאותם הציגה בשנים האחרונות והיא עומדת כרגע על 2,876 מסירות מתחילת השנה. אולי פיג'ו 208 GTI תצליח למשוך קהל חדש גם לדגם הספורטיבי וגם לדגם הבסיסי והעממי של החברה. חשוב לציין שהמס הירוק החדש שכבר נכנס לתוקפו עלול לפגוע בצורה קשה למדי ביצרניות אלה משום שדגמים רבים של החברות הללו משווקים עם מנועי דיזל חסכוניים בדלק אך בעלי פליטת מזהמים גבוהה.