רכבי ליסינג תפעולי לעסקים מאפשרים לחברות גדולות או קטנות להחכיר רכבים לתקופות משתנות ובכך להעניק לעובדים בחברות אלה רכב צמוד. בשנים האחרונות עלה המס של העובדים הנדרשים לשלם עבור ההטבה וכמו כן גם מכסות דלק ו/או קילומטר של חברות הליסינג יוצרות מצב שלעובדים נהיה לא משתלם לקחת רכב צמוד מהעבודה. מחקר אורך שבדק את הנושא הזה גילה שיש ירידה משמעותית במספר העובדים שלוקחים את הטבה זו.
טויטה קורולה 2013 צפויה להיכנס לשוק הליסינג
טויטה קורולה 2013 צפויה להיכנס לשוק הליסינג
עדיין עסקה משתלמת
צריך לזכור שעבור רבים מהאנשים רכב צמוד מהעבודה הוא פתרון טוב מאוד ונוח מפני שבליסינג תפעולי לא צריך לדאוג לטסט שנתי של הרכב, עסקת הליסינג כוללת גם שטיפת רכב ללא עלות ועוד גורמים שבכל זאת הופכים את הרכב הצמוד לאטרקטיבית וטובה במיוחד. למעשה יותר מ -50 אחוזים מהאנשים עדיין לוקחים רכב מהעבודה וחושבים שזו עסקה מאוד משתלמת וטובה.
 
רק מעל 25 ק"מ בשנה
מבחינת מכסות קילומטר, 66 אחוזים מכלל הנשאלים במחקר שנעשה אומרים שהעסקה משתלמת וכדאית רק אם ניתן לקבל מכסת דלק שגבוהה מ-25 אלף קילומטר בשנה. חשוב לזכור שבשנים שבהם לא היו מכסות דלק וקילומטר חברות הליסינג דיווחו על שימוש מוגבר במיוחד ברכב הפרטי עם נסיעה של יותר מ 35 אלף קילומטר בשנה. 
גם האימפרזה לליסינג
גם האימפרזה לליסינג
האם סוג הרכב משפיע על לקיחה או אי לקיחה של הרכב הצמוד? 
למעשה רוב האנשים שהשתתפו במחקר דיווחו על העדפתם לרכב יפני מאשר רכבים המיוצרים במקום אחר. אך בפועל ייתכן שזה לא מה שמונע את קיום העסקה בין העובד לחברה. מעניין יהיה לראות מה יהיה עתיד שוק הליסינג התפעולי בשנים הקרובות ואיזה רכבים יהיו הפופולריים ביותר עבור שוק זה. לאחרונה דיווחנו שסובארו אימפרזה צפויה להיכנס בצורה חזקה לשוק זה. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר