אחרי כמה חודשים של גישושים השלימה חברת קרדן שהיא בעלת השליטה והזיכיון בחברת אוויס את חברת אוטו איטליה שהיא יבואנית רכבי העל מזראטי ופרארי. המהלך של רכישת החברה התחיל כבר בשנת 2011 עם רכישה של 50 אחוזים מהחברה והושלם כעת עם רכישה של החצי השני בחברה. מכוניות העל האיטלקיות מחליפות ידיים בישראל תמורת סכום כולל של כ-18 מיליון שקלים. 

פרארי מחליפה ידיים בישראל
פרארי מחליפה ידיים בישראל
אז מה זה אומר לגבי הצרכנים? 
כדי להיכנס לפרופורציות חשוב לזכור שמכוניות אלה נמכרות בסכומים גבוהים מאוד ועומדות על תג מחיר שיכול להגיע בקלות לשבע ספרות, אנחנו לא נראה פתאום מבצעי ליסינג מפתים ופרארי או מזראטי לא יהיו בהישג יד לכול האוכלוסייה. בחברת קרדן מקווים להביא לשיפור מסוים בכמות הרכבים שנמכרים מדי שנה בישראל ובכל לעלות את הרווחים של מותגים אלה.
 
פרארי ומזראטי בישראל
הכניסה של יצרניות העל לישראל הגיעה בקול תרועה גדולה ולמרות שרוב האוכלוסייה בישראל לא יכולה לרכוש את רכבים אלה ההתרגשות מלראות פרארי או מזראטי על הכביש עשתה פרפרים בבטן. בשנת 2012 נמכרו 12 רכבי פרארי בישראל ועד כה בשנת 2013 נמכרו עוד 4 יחידות של רכב העל. המותג מזראטי נמכר ב 2012 עם 17 יחידות ובשנה הנוכחית נמכרו 9 יחידות בסך הכול. 
מכירות מעטות של המותג בישראל
מכירות מעטות של המותג בישראל
חברות הליסינג הופכות ליבואניות
אוויס השלימה את הרכישה של יבואנית הרכב והיא לא חברת הליסינג הראשונה שעושה זאת. חברת שלמה סיקסט בראשות שלמה מלצר, השלימה לפני מספר שנים את הרכישה של מותג אופל וכעת היא קוצרת את הפירות עם דגמים מוצלחים ונמכרים גם בשוק הליסינג וגם בשוק הפרטי. כמו כן, גם חברת אלדן השלימה לאחרונה רכישה של מותג של קטנועי דיאלים שזכה להצלחה מסוימת מאז שהגיע. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר