סובארו אימפרזה משווקת ונמכרת כבר שנתיים בארצות הברית וכתוצאה מריעדת האדמה הקשה שעברה יפן בשנת 2009 נעצרה תנופתה של סובארו בשיווק הרכבים שלה מסביב לעולם. אבל מאז כבר עבר זמן רב וההתאוששות של החברה היא טובה מאוד וממש בעוד עשרה ימים תושק בישראל המשפחתית החדשה של החברה. היום אנחנו נגלה לכם קצת על הנתונים הטכניים של הרכב.

סובארו אימפרזה החדשה
עיצוב חיצוני חדש לדגם
סובארו אימפרזה החדשה מעוצבת בצורה שמאוד מתאימה ליצרניות הרכב היפניות ואפילו מזכירה קצת את טויוטה קורולה. חזית הרכב מתאימה לקו העיצובי של החברה והיא מעין גרסה מוקטנת של חזית הרכב של
סובארו פורסטר, עם גריל קדמי בצורת טרפז, מערכת פנסים גדולה ויפה. דגם ההאצ'בק של האימפרזה החדשה הוא גרסה קלה יותר לרכב הפנאי הקומפקטי של החברה
סובארו XV ויציע שיפורים רבים לעומת סובארו B3 ששווקה כאן כדוק הקודם של האימפרזה.
מידות נוחות מאוד למשפחה
המידות של סובארו אימפרזה החדשה עומדות על 458 ס"מ אורך, 174 ס"מ רוחב, גובה של 146.5 ס"מ ובסיס גלגלים העומד על 264.5 ס"מ. הרכב צפוי להיות שימושי מאוד למשפחות ותא המטען שלו עומד על 460 ליטר לגרסת הסדאן ו-380 ליטר בגרסת ההאצ'בק.

ההשקה של הרכב בישראל קרובה מאוד
מנועי בנזין מצוינים בנפחים שונים
האימפרזה תשווק עם מנועי הבוקסר המצוינים של החברה בנפח של 1.6 ליטר המספק 114 כוחות סוס או עם אותו המנוע של הפורסטר בנפח של 2.0 ליטר עם 150 כוחות סוס. הדגם שישווק יהיה בעל הנעה של כל הגלגלים כפי שסובארו עושה לכלל הדגמים שלה והוא יגיע עם תיבת הילוכים ידנית ואוטומטית. מבחינת הביצועים של האימפרזה החדשה אין מה לחדש יותר מדי פרט לצריכת הדלק הטובה העומדת על 16.9 ק"מ לליטר בגרסת ה 1.6 ליטר ו14.7 ק"מ לליטר בגרסת ה 2.0 ליטר.