שוק הדו גלגלי בישראל נמצא תקופה ארוכה בירידה במכירות הכלים הן בענף הקטנועים והן בענף האופנועים. חודש מרץ האחרון סימל מעין התאוששות ועלייה מעודדת מאוד בשוק הדו גלגלי. 928 כלי רכב דו גלגליים נמכרו בחודש זה וזוהי עלייה של 5 אחוזים לעומת חודש פברואר שבו נמכרו 887 כלים חדשים בלבד. מתחילת השנה נמכרו בישראל 3,218 כלי רכב דו גלגליים , מספר נמוך יחסית לשנים האחרונות.

עלייה במכירות בחודש מרץ
סאן יאנג היא המובילה בישראל
כמו בשנים האחרונות גם בחודש מרץ האחרון ובעצם גם מתחילת השנה יצרנית הקטנועים
סאן יאנג היא המובילה בישראל והיא מחזיקה כשליש מכלל שוק הדו גלגלי. בחודש מרץ מכרה החברה 373 כלים חדשים ומתחילת השנה 1,252 יחידות. קימקו תופסת את המקום השני עם 190 כלים חדשים שמכרה בחודש מרץ ו 758 יחידות מתחילת השנה. פיאג'ו מיד אחריה עם 77 יחידות במרץ ו-314 כלים חדשים ב 2013.
מנועים עד 125 סמ"ק היא הקטגוריה החזקה
חלוקת נפחי המנוע של כלי הרכב הדו גלגליים מראה לנו שאופנועים וקטנועים עד 125 סמ"ק הם הפופולריים ביותר על הרוכבים בישראל עם 391 כלים בחודש מרץ וסה"כ 1,349 כלים מתחילת השנה. קטגוריית נפחי המנוע הגדולה יותר עד 250 סמ"ק מצליחה גם היא בישראל והצליחה להגיע ל-357 כלים חדשים שנמכרו בחודש מרץ האחרון ו-1,182 כלים שנמכרו מתחילת השנה.

קטנועים ואופנועים עד 250 סמק הם הפופולריים ביותר
קטנועי 50 סמ"ק נעלמו מהשוק
קטנועי 50 סמ"ק שהיו בעבר פופולריים במיוחד כמעט נעלמו בשוק הישראלי כאשר אך ורק קטנוע אחד כזה נמכר בישראל מתחילת השנה. ומהצד השני קטגוריית נפחי המנוע הגדולה של מעל 750 סמ"ק היא מצליחה בצורה מסוימת ומגיעה ל-30 כלים חדשים בחודש מרץ ו-93 כלים מתחילת השנה. אז לסיכום, חודשי החורף השאירו את הרוכבים בבית וכעת האביב מחזיר את אלה לאולמות התצוגה – רק שיימשך כך.