בעולם העסקים צריך לחשוב קדימה כל הזמן ולחפש כיווני השקעה חדשים וטובים כדי להבטיח את המשך הפעילות ולהגדיל את הכנסות החברה. קבוצת לובינסקי שהיא יבואנית סיטרואן ופיז'ו בישראל יודעת את העובדות הללו וכעת היא נמצאת בתהליכים מתקדמים בכניסה לשוק הרחב של טנזניה. בין היתר עורכת החברה ניסויים ובדיקות שונות כדי לברר על אפשרויות הבאתם של הרכבים הצרפתים לאפריקה.

סיטרואן ברלינגו לטנזניה
הברלינגו תככב בטנזניה?
שוק הרכב של טנזניה הוא חזק אך פוטנציאל הגדילה שלו הוא גדול יותר, עם מדינה של 40 מיליון תושבים וכלכלה יחסית יציבה ניתן לראות עתיד ורוד ללובינסקי ולרכבי סיטרואן. כלי הרכב הנפוצים ביותר בטנזניה הם טנדרים ורכבי עבודה שונים, ככל הנראה תייבא קבוצת לובינסקי את
סיטרואן ברלינגו המוצלחת כדי להיכנס בשלב ראשון לתודעת הציבור האפריקאי.
נחיתה קלה ללובינסקי
לקבוצת לובינסקי צפויה להיות נחיתה רכה בטנזניה וזאת משום שמזה כמה שנים משווקת החברה טרקטורונים במדינה. הטרקטורונים של פולאריס נמכרים בטנזניה בעיקר לצורכי עבודה והחברה הישראלית מצליחה בזה בצורה מרשימה. לאור העובדה שלובינסקי כבר פועלת במדינה אין ספק שהכניסה של החברה לשוק הרכבים הפרטיים תהיה קלה יותר, כל רכבי סיטרואן שיגיעו לטנזניה ייוצרו באירופה ויגיעו ישירות למדינה.

לובינסקי מנסה את כוחה בשוק האפריקאי
להחזיר את המכירות לצרפתיות
יבואנית לובינסקי היא יבואנית הרכב הישראלית הראשונה שיוצאת לחפש קהל יעד אחר מהשוק הישראלי. בשנים האחרונות ירדו מספרי המכירות של פיז'ו וסיטרואן בישראל כשבשנה האחרונה נעמדו על קצת יותר מ 12 וחצי אלף רכבים חדשים ביחד. הדגמים החדשים של החברה-
סיטרואן C אליזה ופיז'ו 2008 צפויים להחזיר את קהל הלקוחות שהיה עם הצרפתיות אך פנה לרכבים אחרים בשנים האחרונות.