ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סיטרואן ברלינגו

image citroen
מחיר משוער: החל מ 137,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 19.2
יתרונות חסרונות
שימושיות עיצוב חיצוני
מרחב פנימי רעש
מחיר
סיטרואן ברלינגו
סיטרואן ברלינגו
סיטרואן ברלינגו
סיטרואן ברלינגו
סיטרואן ברלינגו
סיטרואן ברלינגו
ברלינגו, המסחרית הקטנה מבית סיטרואן, משמשת כרכב מסחרי קטן, אך ללא ספק עונה גם על הצרכים של רכב פרטי נוח ומרווח ביותר. הסיטרואן ברלינגו המבוססת על דגם ה C4 פיקסו המשפחתית הצרפתייה שכבר הוכיחה את איכותה הרב, עברה בשנים האחרונות עדכון ועיצוב מחדש מה שהפך אותה למרווחת, נוחה ומאובזרת עד מאוד, הדגם החדש לאחר השדרוג נקרא גם "מולטיספייס". לסיטרואן ברלינגו תא מטען עצום בגודלו, בעל מספר גדול של פתרונות אחסון מיוחדים המאפשרים להכניס לתוכו כמות גדולה ביותר של ציוד. לסיטרואן ברלינגו מנוע דיזל איכותי מאוד, המספק ביצועי נהיגה יפים מאוד ביחס לרכבים מסחריים דומים. הברלינגו "מולטיספייס" מכוונת בעיקר אל השוק הפרטי, היא מתאימת מאוד למשפחות גדולות, המחפשות אחר נוחות מרבית בעת הנסיעה ומקום רב לאחסון אך יחד עם זאת אינן מתפשרות על רמת אבזור גבוה מאוד והיכולות הרבות של מסחרית. לסיטרואן ברלינגו מנוע דיזל בעל 92 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית.

סיטרואן ברלינגו - מסחרית קומפקטית שימושית ונוחה לנסיעה
אחד מאבני היסוד הבסיסים והבולטים ביותר של קטגורית המסחריות הקומפקטיות בישראל הוא דגם הברלינגו של יצרנית הרכב סיטרואן, הוא נחשב לרכב שימושי ביותר אשר מיועד לשימושים מקצועיים ו/או מסחריים מגוונים לאור כושר העמסה הגבוה שלו ויכולות העבודה המשמעותיות מחד, אך גם משמש כאופציה מצויינת כרכב משפחתי לנדרשים לרכב גדול ולמקום רב ביותר לאחסון מאידך, שכן משווק הוא בשני מרכבים בני 5 או 7 מקומות ישיבה. הדור השני של דגם הברלינגו הוצג כבר בשנת 2008 והתבסס על רצפת הדור השני המוכרת מדגם ה-C4 פיקאסו, הוא הציג שורה של שיפורים משמעותיים ובכללם עיצוב רבוע ומרשים יותר מבעבר, היצע מנועים מגוון, שלל סוגים של רמות גימור מהודרות במיוחד ועוד. בשנת 2015 עבר דגם הברלינגו, בפעם השנייה בתולדותיו, מתיחת פנים משמעותית שכללה נגיעות עיצוביות בעיצוב הפנימי והחיצוני וכמו כן בוצע מעבר ליחידות הנעה מתקדמות אשר עומדות בתקן היורו 6 אשר נחשבים למנועים חזקים וחסכוניים במידה ניכרת על פני המנועים הקודמים. בתחילת שנת 2016 הגיע הגרסה מתוחת הפנים אל השוק הישראלי שקיבל אותה בקול תשואות רמות אשר באו לידי ביטוי באחוזי מכירות גבוהים ביותר והפך אותה לאופציה עדיפה ולמענה ראוי לדגמים רבים דוגמאת הרנו קנגו, פיאט דואבלו, פיג'ו פרטנר, דאצ'יה דוקר ועוד.

היצע מנועים משופר ומתקדם
היצע המנועים של דגם הברלינגו אשר הוצע עד לשנת 2015 נע סביב מנוע 1.6 ליטר המוכר מדגמים שונים של יצרנית הרכב סיטרואן אשר מציג הספקים שונים בטווח שבין 75 כוח סוס עד ל92 כוח סוס, מנוע זה שודך עד לשנת 2014 לתיבת הילוכים ידנית בלבד שאז הצטרפה תיבת הילוכים רובוטית מתקדמת אשר שודכה לגרסה החזקה בלבד. היצע המנועים המוצעים בדגם הברלינגו החדש אשר יצא לשיווק בשנת 2016 כולל יחידות הנעה חדישות מסדרת ה- BlueHDI החדשה המוצעת על ידי סיטרואן בתקן היורו 6 בנפח של 1.6 ליטר בהספקים שונים של 75 כוח סוס המתקבלים ב-23.7 קמ"ג או בהספק של 100 כוח סוס המתקבלים בכ-25.7 קמ"ג (כ-8 כוח סוס יותר מאשר בגרסה הקודמת). יחידת ההנעה הבסיסית משודכת לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד, אשר יחד מספקות הן כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-14.2 שניות בלבד ומהירות מרבית של 156 קמ"ש ואילו יחידת ההנעה הבכירה יותר משודכת לתיבת 5 הילוכים ידנית או לתיבת 6 הילוכים רובוטית, יחד מספקות הן כושר האצה מרשים מ-0 ל-100 קמ"ש ב11.8 שניות בלבד. 

נתוני צריכת דלק משופרים במיוחד
מגמת החלפת המנועים שנעשתה במסגרת מתיחת הפנים בשנת 2015 למנועים בתקן יורו 6 הביאה לשיפור ניכר בנתוני צריכת הדלק בכ-19 אחוזים לפחות. גרסת המנוע בעלת כוחות הסוס הצנועים יותר מציגה נתוני צריכת דלק, בהתאם להצהרת היצרן, אשר עומדת על 23.3 ק"מ לליטר בנסיעה רגועה ממוצעת ואילו הגרסה בעלת כוחות הסוס הגבוהים יותר מציגה נתוני צריכת דלק מוצהרים אשר נעים בין 23.3 ל-23.8 ק"מ לליטר בממוצע בהתאם לסוגה של תיבת ההילוכים. בעת נסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק מעט יותר גבוהים אך בהתייחס לרכבים בסדר גודל מסוג זה מדובר בהחלט ברכב חסכוני ודל מאוד בצריכת הדלק.

איכות נסיעה מתקדמת ומובילה 
סיטרואן ברלינגו נחשב לרכב פרקטי ביותר, הדבר נכון גם כאשר מדובר האופי ואיכות הנסיעה, יחידת ההנעה בשילוב עם תיבת ההילוכים מספקות יחדיו התנהגות כביש טובה ביותר אשר באה לידי ביטוי במשקל הגה טוב, תגובות שילדה צפויות ונאות, זיות גלגול שכמעט ואינן מורגשות. גם בכל הנוגע לעבודת הבלמים, נעשית היא על הצד הטוב ביותר ובשילוב עם עבודת המתלים צולח הברלינגו לחסוך מושבי הרכב כל מהמורה או זעזוע מיותרים. חיסרון עימו מתמודד דגם הברלינגו מצוי באי הנוחות המורגשת בעת נסיעות ארוכות בהן מרגיש הוא מגושם ולא נוח לחלוטין. אז נכון שאין מדובר בביצועי כביש ספורטיבים או קיצוניים בכל קנה מידה, הנסיעה היא רגועה ומינורית לחלוטין, אך היא בהחלט עושה את העבודה ועומדת בציפיות בצורה יפה וטובה לכל הדעות.
 
עיצוב חיצוני פונקציונלי ביותר
בחינת עיצובו החיצוני של דגם הברלינגו מעלה כי על אף השנים הרבות בהן הוא משווק, לא נעשו בו שינויים עיצוביים משמעותיים כלל, למעט חידוד הזויות החיצוניות שנעשה במסגרת מתיחת הפנים בשנת 2015 נשאר הוא בצורתו המקורית והקלאסית. בנוסף ניתן להבחין בקלות כי מרביתם העיקרית של רכבי הברלינגו המצויים על הכביש הינם בצבע לבן סולידי ללא כל אמירה עיצובית כלשהי שכן הפן העיצובי בדגם זה כמעט ואינו משחק אלמנט משפיע בבחירת הרכב ובאיכות השימוש בו. העיצוב החיצוני של דגם הבגלינגו מתחלק לשני חלקים עיקריים, קדמת הרכב- הקבינה הקדמית נחשבת למרווחת ונוחה לנסיעה, ולחלקו האחורי של הרכב- הקבינה האחורית אשר הינה למעשה תא מטען אחד גדול המספק מקום רב וגובה ניכר לצורך אחסון.
 
תא נוסעים נוח ושימושי
גם בעיצובו של תא הנוסעים ניכר כי הושקעו מאמצים רבים בכל הנוגע לפן הפרקטי, סביבת הנהג בחלקו הקדמי של הרכב מרווחת מאוד, מושב הנהג נחשב לגבוה ודלת הכניסה רחבה ונוחה ביותר. בכל רחבי תא פזורים תא אחסון רבים ביותר לאחסון חפצים קטנים לשימוש תדיר ולחסון של ציוד גדול באופן המגן על הנוסע בצורה מיטבית. בין המושבים עצמם מרווח רב המאפשר אחסון של ציוד רב.  קונסולת הנהג, בדומה לעיצוב הכללי של הרכב, שימושי מאוד, כולל רדיו בסיסי, שקעים המיועדים אחסונם של אביזרי כתיבה וניירת ומעל למגן השמש מצוי א אחסון גדול ורחב המאפשר אחסון של קלסרים וציוד גדול. גולת הכותרת של דגם הברלינגו הוא תא המטען הגדול אשר מספק 3,000 ליטר בזמן ששורת המושבים האחורית לאחסון והעמסה של ציוד גדול ורב ביותר.
 
רמת אבזור גבוה ומפנקת
דגם הברלינגו אינו חף מאבזור ותוספות מהותיות אשר הופכות אותו לרכב איכותי ומהנה לנסיעה, הוא משווק עם רשימת אבזור מרשימה אשר כוללת, בין היתר, מערך שמע בעל 4 רמקולים ואפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, אפשרות לכיוונון ושליטה בגובהו ועומקו של גלגל ההגה, תא אחסון רבים ושימושיים, מערך מראות חיצוניות חשמלי, מחשב דרך מתקדם, נעילת דלתות מרכזית, פתיחה של תא המטען על ידי שלט הרכב ועוד. כלל האבזרים והתוספות המוצעות משפרות במידה ניכרת את חווית הנסיעה והופכת אותה לחוויה אחת מתמשכת.
 
רמת בטיחות מיטבית 
בדומה ליתר דגמי סיטרואן נחשב דגם הברלינגו לרכב בטיחותי ביותר, הוא כולל רשימת אבזור בטיחותי ייעודי ארוכה ואטרקטיבית אשר מכילה מערך כריות אויר מתקדם, מערכת בקרת יציבות מתקדמת, מערכת המונעת הידרדרות ממשית, מערכת לנעילה אוטומטית של דלתות הרכב בנסיעה מעל 10 קמ"ש, מערך עיגוני איזופיקס להתקנה מאובטחת של מושבי הילדים ועוד שלל אביזרים המשפרים במידה ניכרת את רמת הבטיחות. בנוסף עמד דגם הברלינגו בכלל מבחני הבטיחות בהתאם לתקן האירופאי המחמיר אשר זיכה אותו בציון של 4 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק, ציון של 4 כוכבים במבחן ההגנה על ילדים, וציון של 4 כוכבי בטיחות במבחן ההגנה על הולכי הרגל.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סיטרואן ברלינגו, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
ברק שושן
ברלינגו אוטו טוב מאוד, אפשר להעמיס עליו טונות של ציוד ומקשלים גבוהים. נוח לנהיגה גם בנסיעה ארוכה. אני הוצאתי את המושבים ...   [המשך..]
שלמה
יש לי את הרכב משנת 2010 ואני מבסוט ממנו מאוד.Aיש לי עסק קטן והרכב משמש אותי בצורה הטובה ביותר. החסרון היחידי הוא ב ...   [המשך..]
הגדרות נגישות