היצע הדגמים של אינפיניטי זוכים לריענון משמעותי. יצרנית רכבי הפרמיום מבין ניסאן, מוסיפה לארסנל הדגמים שלה את היצור החדש שנקרא Q50 כאשר הוא יקבל גרסת V6 עוצמתית עם 400 כוחות סוס. כמו כן, אינפיניטי מציגה רשימה ארוכה של שדרוגים משמעותיים בתחום הביצועים, התנהגות הכביש וגם בגזרת הניהוג.

אינפיניטי Q50 החדשה
כרגע,
אינפיניטי Q50 מציג ארבעה גרסאות דגם שונות, בעלות נפח מנועים שונה ורמת אבזור שונה. בשנת 2016, אינפיניטי מוסיפה גרסה נוספת לרשימה, שמצוידת במנוע טווין- טורבו V6 בנפח 3.0 ליטרים. גרסת המנוע החדשה של ה- Q50 יקבל את השם "VR30" ותוצע בשתי גרסאות הספק, כאשר החלשה יותר תייצר 300 כוחות סוס ותתקבל במזרח התיכון בלבד והגרסה השנייה בעלת 400 כוחות סוס ותוצע כבלעדית באירופה. ההספק המרבי מתקבל ב 6,400 סל"ד והמומנט המרבי עומד על 40.8 ו- 47.4 קג"מ בהתאם לדגם, המתקבלים בטווח שבין 1,600-5,200 סל"ד.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
שאר הגרסאות מנוע אינן משתנות: 2.0 ליטר טורבו עם 211 כוחות סוס, 2.2 טורבו- דיזל עם 170 כוחות סוס, 3.7 V6 אטמוספירי עם 320 כוחות סוס וגרסה היברידית המבוססת על מנוע 3.5 ליטר V6 עם הספק של 364 כוחות סוס.

זוכה לגרסה עם 400 כוחות סוס
בדגמים הנוכחיים של האינפיניטי נשמעות טענות לגבי מערכת ההיגוי האדפטיבית של הדגם- DAS: Direct Adaptive Steering. לכן, בדגמים החדשים של ה Q50, בגרסה ההיברידית ובגרסת ה- V6 טווין- טורבו, היצרנית התקינה את הדור הבא שפיתחה של מערכת ההיגוי המתקדמת שמיוחסת רק לה. השינויים שנעשו בדגם החדש של האינפיניטי נעשו על סמך מספר רב של ניסויים שהחברה עשתה וכמובן, על סמך משוב שהתקבל מלקוחות הדגם. אינפיניטי השתילה בדגמי 2016, כחלק מהשינויים שביצעה בדגם, מערכת הנקראת Sport+ וגם, את מערכת ההיגוי ניתן לכייל באופן מדויק יותר בהתאם לטעמו של הנהג.

מביאה שיפור במערכת ההיגוי של הדגם
אולי יעניין אותך גם: