שנת 2015 נסגרת בסוג של 1:0 לטובת קיה פיקנטו, לא רק כמכונית המיני הנמכרת ביותר השנה, אלא גם כמכונית הנמכרת ביותר בכלל. תופעת הלוואי הזו שנקראת "פיקנטו" נתנה מספיק סיבות ליבואנית שברלוט לישראל להתחיל בתהליכים על יבואה של השברולט ספארק החדשה. UMI כבר חשפה את המפרט הטכני של הקטנה החדשה, עשתה כל צעד שיווקי כדי להשריש אותה בתודעה שלנו ובעוד כשבוע תתחיל לשווק את הדגם החדש של הספארק, בעוד המסירות הראשונות צפויות להתחיל בחודש מרץ.

שברולט ספארק 2016 החדשה
להבדיל מהקיה פיקנטו, או מהיונדאי i10, שדיי הצליחו לכבוד את לבבות כל האנשים שחיפשו רכב מיני קומפקטי, השברולט ספארק החדשה מביאה איתה בשורה לא רעה בכלל בתחום יחידת ההנעה. הספארק החדשה מביאה איתה מנוע גדול יותר בנפח 1.4 ליטר, בהשוואה ל 1.0- 1.2 של הפיקנטו או של ה i10, והספק מרשים של 98 כוחות סוס. המתחרות הקוריאניות שווקו בשני גרסאות אופציונאליות: גרסה ידנית וגרסה אוטומטית פלנטרית. הספארק לעומת זאת משודכת לתיבת הילוכים רציפה שלמעשה נותנת את אותו אפקט כמו התיבה הפלנטרית רק לא על חשבון תצרוכת דלק.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
שברולט ספארק תוצע בארץ עם שני מנועים אופציונאליים, כאשר המנוע הראשון הוא בנפח 1.0 ליטר עם שלושה צילינדרים המחלץ 73 כוחות סוס ב- 6,400 סל"ד ומומנט של 9.7 קג"מ ב- 4,500 סל"ד, כאשר הוא משודך לתיבת הילוכים ידנית בת חמד מהירויות ומציע צריכת דלק ממוצעת של 20.4 ק"מ לכל ליטר בנזין, או מנוע 1.4 ליטר, שזוכה בתואר "החזק ביותר בסגמנט", בעל 98 כוחות סוס ב- 6,400 סל"ד ו 13.1 קג"מ ב- 4,400 סל"ד, כאשר המנוע הזה משודך לתיבת הילוכים רציפה שמביאה תצרוכת דלק ממוצעת של 18.2 ק"מ לכל ליטר בנזין.

קיה פיקנטו ויונדאי i10- ראו הוזהרתן
הספארק החדשה תוצע בישראל בשלוש רמות גימור שונות, כאשר גרסת הבסיס נקראת LS והיא מאובזרת בזוג חלונות חשמליים, מערכת שמע עם דיבורית BT וכניסת USB, חיישני תאורה ועוד. הגרסה הבאה נקראת LT+ והיא מביאה איתה מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך "7, שליטה מההגה וחישוקי סגסוגת "14 ועוד. הגרסה המאובזרת ביותר נקראת LTZ והיא כוללת, בנוסף לרמת גימור הקודמת, גם בקרת אקלים, בקרת שיוט, חישוקי סגסוגת "15, תאורת LED, הנעה ללא מפתח ועוד.

תוצע בישראל בשלוש רמות גימור שונות