סיאט הציגה לנו לפני מספר שבועות את מתיחת הפנים שעברה הסיאט איביזה החדשה. כעת היא מביאה לנו את גרסת הביצועים, שאיך לומר בעדינות, לא תשאיר אתכם שאננים- סיאט איביזה קופרה 2015. השינוי הבולט ביותר שסיאט עשתה עם הקופרה החדשה, האו להוציא את ליבת המכונית- מנוע ה 1.4 ליטר טורבו ולהשתיל לה לב גדול יותר בנפח 1.8 ליטר. הצנתור שעברה הקופרה מביאה אותה להספק של 192 כוחות סוס, לעומת 180 כוחות סוס בגם היוצא.

סיאט איביזה קופרה החדשה
פולו חולקת מנוע עם איביזה
את מנוע ה 1.8 ליטר Tsi שמכילה האיביזה קופרה, אפשר למצוא גם בדגם ה GTI של
פולקסוואגן פולו. המנוע שלהן מעודכן לתקן יורו 6 החדש, ומעבר ל 192 כוחות סוס שהוא מספק, הוא מביא נתונים של רכב מרוץ קטן. המומנט המרבי של האיביזה עומד על 32.6 קג"מ בין 1,450 ל 4,200 סל"ד. כמובן השיפור במומנט בא בעקבות התוספת הקטנה שהקופרה החדשה זכתה לה- 12 כוחות סוס נוספים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
נתונים של רכב מרוץ קטן
הסיאט איביזה קופרה ממריאה מ- 0 ל- 100 קמ"ש תוך פחות מפחות מ 7 שניות, כאשר המהירות המקסימאלית שלה עומדת על 235 קמ"ש. את הביצועים עוצרי הנשימה האלה, המנוע מספק בעזרת תיבת הילוכים ידנית בת שישה הילוכים שמזרימה את כל הכוח הזה לצמד הגלגלים הקדמיים. האיביזה קופרה החדשה מביאה נתונים טובים יותר משל הדגם היוצא, הבאים לידיי ביטוי על ידיי שיפור של 0.2 שניות בתאוצה ממצב עמידה ל 100 קמ"ש ותוספת של 7 קמ"ש למהירות המרבית. למרות שכשרוכשים רכב כזה, לא ממש מתעניינים בצריכת הדלק שלו, למי שהעניין חשוב, כדאי שידע שהיא עומדת על 16.7 ק"מ לליטר בנזין.
עיצוב חיצוני ותוספות
האיביזה קופרה החדשה מציעה כסטנדרט חישוקי סגסוגת בגודל "17 בעיצוב ייחודי לדגם, אופציה למערכת תאורה בי-קסנון ומערכת בולמים אדפטיביים. האיביזה קופרה מכילה את אותו גלגל ההגה הספורטיבי המצוי בלאון קופרה וכן, מערכת מולטימדיה נוחה זהה, המאפשר לנהג לבחור בין מספר מצבי נהיגה המשנים את מערכות ההיגוי, הגז והבולמים. את מערכת המולטימדיה, ניתן לשדרג שתכיל בתוכה את מערכת ההפעלה של גוגל ואפל.