חברת מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל, החלה לשווק את רכב הפנאי החדש של היצרנית היפנית, סוזוקי ויטארה. הויטרה החדש, למעשה עושה קאמבק דיי משמעותי, כאשר סוזוקי הפסיקו את ייצורו באזור סוף שנות ה90- תחילת המילניום. כעת, סוזוקי היפנית מחזירה לנו את הג'יפון האהוב עם אופציה להנעה כפולה ללא הילוך כוח ועם תג מחיר התחלתי של 125,000 ₪ לגרסה בעלת ההנעה הקדמית ברמת גימור GLX וגרסת ההנעה הכפולה ברמת אבזור GLX V תוצע במחיר התחלתי של 132,000 ₪.

קאמבק משמעותי של היצרנית היפנית
כניסה לשוק קשה במיוחד
סוזוקי ויטארה פוסע לעבר השוק המבוקש ביותר, נכון להיום, בעולם הרכב- הקרוסאוברים. הויטארה החדש, להבדיל מרוב מתחריו, מביא איתו תוספת קטנה שלא לכל הרכבים בקטגוריה יש, והיא אופציה של הנעה כפולה. כמובן שהדגם החדש של הויטארה דוגל בפחות שטח ויותר אספלט, אבל עדיין הוא בעל יכולות שטח גבוהות יותר משל המתחרים כמו ה
ניסאן ג'וק או ה
אופל מוקה.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
מערכת הנעה ALL GRIP
כמו שכבר ציינו בכתבת הטיזר שהכנו לכם בשבוע שעבר, הויטארה החדש יגיע עם מרווח גחון סביר של 18.5 ס"מ והנעה קדמית או הנעה כפולה, מערכת ALL GRIP המוכרת לנו מסוזוקי קרוסאובר, כאשר נעדר ממנה הילוך הכוח. למען הידע, מערכת ה- ALL GRIP של סוזוקי היא סוג של מערכת אדפטיבית המשנה את פונקציות הרכב בהצאם לתנאי השטח עליהם הרכב נוסע.

סוזוקי ויטארה פוסע לעבר השוק המבוקש ביותר בעולם הרכב
מנוע 1.6 ליטר עם 2 גרסאות הענה
הויטארה החדש יוצע עם מנוע בנזין אטמוספירי בנפח 1.6 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים, בשני גרסאות ההנעה, הקדמית והכפולה. הויטארה מצויד בשבע כריות אוויר, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, ואופציה למערכת בלימה אוטומטית מבוססת רדאר. מלבד זאת, צורת עיצובו של מכסה המנוע של ויטארה החדש עוצב כך שהוא יכול לספוג זעזועים על מנת לצמצם את היקף הנזק במקרה של פגיעה בהולכי רגל. כמו כן, הויטארה החדש זכה בחמישה כוכבי בטיחות במבחני הריסוק האירופאים.

מערכת הנעה ALL GRIP