ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אודי A6

image AUDI
מחיר משוער: החל מ 389,000
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 13.5
יתרונות חסרונות
נוחות מחיר
איכות חומרים חווית נהיגה
איבזור
אודי A6
אודי A6
אודי A6
אודי A6
אודי A6
אודי A6
מכונית היוקרה המובילה בעולם
אודי A6, מכונית הסלון היוקרתית, נחשבת מזה שנים רבות לאחד הדגמים המפוארים והמובילים ביותר מבית היוצר של יצרנית הרכב הגרמנית. החל משנת 2014 משווקת החברה את הדור הרביעי של ה- A6 אשר זכה למתיחת פנים ויזואלית מקיפה בפנים ובחוץ הרכב וכן בהיצע המנועים המתקדם עימו היא משווקת. בכל הנוגע למידות הרכב הדור הרביעי כמעט ולא השתנה מהדור היוצא, למעט גידול זעום שחל ברוחבה של ה-אאודי A6, מה שהביא להגדלתו של תא הנוסעים במידה רבה. ה- A6 עומדת בתחרות ראויה מול מיטב רכבי היוקרה של יצרניות הרכב השונות לרבות דגמי היוקרה של מרצדס וב.מ.וו. נכון להיום משמשת ה- A6 כמכונית שרד של שרי הממשלה ואצולת החברה, היא משדרת יוקרה ומציגה סמל סטאטוס של ממש.
 
נתונים מכאניים מובילים
כיאה לכלל הדגמים המשווקים על ידי יצרנית הרכב אודי, כך גם ה- A6 משווקת במספר גדול של אפשרויות מנועיות, בישראל היא משווקת בשלוש גרסאות חזקות ואיתנות המספקות כולן חווית כביש כמוה לא ניתן למצוא באף רכב אחר. בדור היוצא של ה- A6 גרסת המנוע הבסיסית היתה בנפח של כ-2.0 ליטר טורבו בנזין אשר סיפקה 180 כוח סוס בשידוך לתיבת הילוכים רציפה, הדור החדש והמתקדם מציג מנוע קטן יותר במימדיו, בעל נפח של כ-1.8 ליטר טורבו בנזין בלבד, אך למרות שנפח המנוע קטן בכ-200 סמ"ק, ההספק גדל בכ-10 כוח סוס עם מומנט איכותי של 32 קמ"ג וכושר האצה אימתני מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-7.9 שניות בלבד. הגרסה הבינונית מציגה מנוע טורבו בנזין בנפח של 2.0 ליטרים המספקת 252 כוח סוס, מומנט של 37.7 קמ"ג וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-6.7 שניות בלבד. הגרסה הבכירה ביותר והחזקה בטירוף מציגה מנוע טורבו בנזין בנפח של כ-3.0 ליטר בעל שש בוכנות המספק 333 כוס סוס ומומנט אדיר של 44.9 קמ"ג. המנוע החזק של הגרסה הבכירה מציג כושר האצה ייחודי מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-5.1 שניות בלבד- נתון כמותו ניתן למצוא רק בקרב מכוניות ספורט ייעודיות. שלושת גרסאות המנוע משודכות לתיבת הילוכים רובוטית DSG   טרוניק עם שבעה יחסי העברה ותפעול פדלים מגלגל ההגה המוכר מהרכבים של חברת פולקסווגן. 

חווית נהיגה חסרת מתחרים
ה- A6 הינו רכב גדול, מאסיבי, יציב ועוצמתי, נהיגה בו נחשבת לחווית נסיעה מהמשובחות ביותר בקטגוריית רכבי הסלון, היא יודעת להאיץ במהירות ולהאט בעדינות, היא משלבת ביצועי דרך מהמרשימים שיודע עולם הרכב ומציגה יכולת תמרון גם בסמטאות העיר הצרים, היא מבודדת רעשים ופגעי דרך בצורה מרשימה ויעילה למדי וחוסכת מהנוסע את כל מהמורות הדרך בהם הוא עלול להתקל בעת נסיעתו. הטכנולוגיה המתקדמת המוצעת ב- A6 הופכת אותה למכונת שיוט בעלת יכולות גבוהות שיהפכו את הנהיגה לאושר אדיר. החלפת ההילוכים חלקה ואינה מורגשת כלל הודות ליחסי העברה המתקדמים ביותר ובכך נוצרת התחושה האולטימטיבית המצופה מרכב יוקרתי וחזק.
 
צריכת דלק סבירה 
צריכת הדלק ב- A6 משתנה בהתאם לנפח המנוע, על פי נתוני היצרן, הגרסה הבסיסית צורכת 17.5 ק"מ לליטר ובפועל צורכת היא ליטר ל11 ק"מ לערך. הגרסה הבינונית מציגה נתוני צריכה העומדים על כ16.9 ק"מ לליטר ובפועל צורכת גם היא 11 ק"מ לליטר לערך. באשר לגרסה הבכירה מציג היצרן נתוני צריכה של כ-13.5 ק"מ לליטר לערך. הנתונים אלה נחשבים לטובים ביותר בהשוואה למתחרות בקטגוריה, הם מתקבלים הודות לשילובם של מספר אלמנטים המתקיימים בדור הרביעי הכוללים את מערכת עצור וסע המותקנת בו שתפקידה הוא לדומם את המנוע במצבי עצירה מלאה, הפחתת משקל משמעותית שנעשתה בדור הרביעי על ידי החלפתם של אלמנטים רבים באלומניום קל ובטיחותי ובכך חוסך הרכב צריכת אנרגיה משמעותית וכן תיבת ההילוכים המתקדמת אשר תורמת את חלקה לחיסכון על ידי שילובם של ההילוכים באופן יעיל ומתוזמן ובכך מונעת היא מאמץ מיותר של המנוע.
 
עיצוב קלאסי ופרקטי 
אחד האלמנטים החוזרים ונישנים בכלל רכבי המותג הוא הקו הסולידי והמאופן המשלב בצורה האופטימלית ניקיון עיצובי עם יוקרה ופאר, ה- A6 מתהדרת גם היא בעיצוב אופייני זה. בעת עיצובו של הדור הרביעי נעשתה על ידי יצרנית הרכב הגרמנית עבודת עיצוב מרהיבה, מלאכת מחשבת של ממש שהציגה שדרוג רב אשר יצר מראה עדין ונעים לעין באופן שאינו מתפשר על נוחות רבה על הכביש, תווי הפנים שבחזית הרכב מקנים לה מראה קשוח במידת מה, בצידי הרכב הוכנסו אלמנטים המוכרים מה- A7 ומשווים לה מראה מחוספס מעט ואחורי הרכב הוגדל במעט והוכנסה תאורה איכותית יותר. בכל הנוגע לעיצובו של תא הנוסעים מציגה ה- A6 הנדסת אנוש מרהיבה, איכות החומרים גבוה ביותר, רמת החיפוי על הדפנות מדוייקת, הפלסטיקה יצוקה היטב והתחושה בעת הישיבה דומה לתחושה בחדר ישיבות יוקרתי. הנוסעים מלפנים ומאחור נהנים ממושבי עור יוקרתיים ומפנקים, מרווח רב לרגליים ושלל שדרוגים ותוספות שיוצרים חווית נהיגה אדירה. קונסולת הנהג מעוצבת גם היא לעילא ולעילא, במרכזה צג מגע גדול ונוח ותא המטען אדיר מימדים בנפח של כ-530 ליטר.
 
רמת בטיחות 
הדור הרביעי של ה- A6 מצטרף גם הוא למגמה הולכת וגוברת בקרב יצרני רכב רבים אשר משקיעים משאבים אדירים בטכנולוגית עילית שתפקידה הוא לשפר ולייעל את הביטחות בעת נסיעה ברכב, לשם מטרה זו הותקנו ב- A6 שלל מערכות ותוספות לרבות חיישני חניה, מערך של כ-6 כריות אויר , מערכת ABS, מערכות התראה בעת סטייה מנתיב וירידה בלחץ אויר, מערכות למניעת נעילת גלגלים ועוד ובכך עולה משמעותית רמת הבטיחות והיציבות שמציע הרכב. בנוסף להתקנתם של אביזרים ומערכות אלה, מעמידה החברה את שלל רכביה, וה- A6 בינהן, במבחן הבטיחות המחמירים על פי התקן האירופאי EuroNCAP בהם זכתה ה- A6 ל5 כוכבי ריסוק.

אבזור מתקדם ונעים לשימוש
ה- A6 משווקת עם שלל אביזרים ותוספות כסטנדרט אשר נותנים ערך מוסף לחווית הנהיגה ויוצרים תחושת עושר של ממש. האבזור מתייחס לפן התפעולי של הרכב וכולל מערכת מולטימדיה MMI  ייחודית לשליטה על כלל תפריטי הרכב בעלת מסך נשלף בגודל של 5.6 אינץ', רדיו בעל 10 רמקולים, דיבורית בלוטס, מחשב דרך, מערכת בקרת אקלים אוטומטית המפוצלת ל-4 אזורי שליטה, חבילת תאורת LED, שמשות מבודדות חום, מראות צד מתקפלות, מפתח חכם ועוד. בנוסף לפן התפעולי התווספו תוספות הנוגעות לפן הפרקטי לשיפור רמת הנוחות ברכב וכוללות הן מערכת היגוי אלקטרו- מכאנית לסיבוב ההגה בצורה נוחה, ריפודי עור וציפויי עור להגה ולידית ההילוכים, מושבים נוחים בעלי טכנולוגית תמיכה לגב, חביל דיפוני עץ בדלתות ובקונסולת הנהג המרכזית ועוד. בנוסף מציעה החברה שלל סוגים של חבילות נוספות לשדגור נוסף ובינהן חבילת ה- Luxury לדגמי הבסיסי הכוללת את מערכת ה-  Sound Surround BOSEבעלת 14 רמקולים, מושבי Comfort קדמיים בעלי טכנולוגיית כיוונון חשמלי וחבילת זיכרונות למושב ועוד, חבילת ה Luxury לדגם הבכיר כוללת מערכת פתיחה וסגירה חשמלית לדלת של תא המטען, מצלמה אחורית, כיוונון הגה חשמלי, ריפודי עור ועוד שלל תוספות ייחודיות.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אודי A6, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
נוראיל זאן
היה לי את הרכב הזה אבל להגיד שהוא הכי טוב זה לא מדויק ...   [המשך..]
נח רזניק
מדובר ברכב המנהלים הטוב מכולם נקודה, מכל זווית שתבדקו זאת אותה מסקנה ולא שאני סובל את הגרמניםA אבל זאת עובדה ...   [המשך..]
הגדרות נגישות