ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

מאזדה 2

image MAZDA
מחיר משוער: החל מ 110,500
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 13.6
יתרונות חסרונות
עיצוב ספורטיבי נוחות
חווית נהיגה מיתלים
איבזור רועשת
מאזדה 2
מאזדה 2
מאזדה 2
מאזדה 2
מאזדה 2
מאזדה 2
מאזדה 2- הסופר מיני המובילה והמבוקשת
mazda 2, הסופר- מיני האהובה מבית היוצר של יצרנית הרכב היפנית, מיוצרת כבר משנת 1996 אך הגיעה למחוזותינו באיחור אופנתי של מספר שנים והתקבל בקול תשואות רמות כמובילה עיקרית בקטגוריה אליה היא משתייכת. בשנת 2014 הוצג הדור הרביעי של המאזדה 2 בתערוכת הרכבים השנתית בז'נבה, דגם אשר הגיע  לישראל רק ביוני 2015. דגם מאזדה ה-2 משווקת בארץ בשני מרכבים, האחת בעלת 5 דלתות והשנייה במרכב סדאן בת 4 דלתות באורך של 432 ס"מ העונה לשם דמיו. הדור הרביעי של דגם ה-2 מבוסס על הפלטפורמה המוכרת והמוצלחת של דגם המאזדה CX5 שהותאמה וקוצרה על מנת להתאימה באופן מלא לסגמנט.  כמו כן זכתה מאזדה 2 לשלל שינויים ועדכונים לרבות התווספותה של טכנולוגיה ה"סקיי אקטיב" של מאזדה, מידותיה גדלו במידה ניכרת, עיצובה הפנימי והחיצוני עודכן והפך לנוח ופרקטי יותר, רמת האבזור שודרגה והשתפרו משמעותית פעולת המנוע וביצועי הכביש. שיפורים משמעותיים אלה צפויים להחזיר את דגם ה-2 לצמרת טבלאות המכירות בשוק הפרטי ובציי הרכב השונים.
 
היצע מנועים איכותי ומתקדם
במסגרת עידכונו של הדור הרביעי זכתה ה מאזדה 2 לטכנולוגיית Sky-Drive של החברה, משמעות הדבר היא שבניגוד למעבר שעשו יצרניות רכב רבות למנועי טורבו קטני נפח, במאדזה בחרו להישאר עם המנועים האטמוספריים הקיימים תוך הכנסת שדרוגים שונים. דגם המאזדה 2 משווק עם מנוע בנפח של 1.5 ליטר עם הספק מיירבי של 111 כוח סוס המספק 14.8 קמ"ג. המנוע האיכותי משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 מהירויות ומספק כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.3 שניות בלבד בהתאם לנתונים הרשמיים של היצרן. במדינות רבות משווק דגם המאזדה 2 עם היצע מנועי עשיר יותר אשר כולל מנוע בנזין בנפח של 1.3 ליטר המספק 92 כוח סוס, גרסה זו תרם הגיעה למחוזותינו.
 
צריכת דלק ממוצעת
על פי נתוני היצרן, דגם המאזדה 2 מציג נתוני צריכת דלק אשר עומדים על 17.5 ק"מ לליטר, בפועל צריכת הדלק גבוה יותר במידת מה ועומדת על 13 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה, אך עדין מדובר בנתונים סבירים בהחלט בהשוואה לרכבים המתחרים בקטגוריית רכבי הסופרמיני. נתוני צריכת דלק אטרקטיביים אלה מתקבלים הודות לשינויים שהוכנסו בכמות הדלק המוזרק למנוע אשר מתוכנת להעברת משקל מהירה קלה על הציר הקדמי ובכך, במקביל לשיפור הביצועים, מצטמצמת צריכת האנרגיה הנדרשת וקטנה צריכת הדלק משמעותית והופכת אותו לחסכוני ביותר.
 
התנהגות ונוחות נסיעה מירבית
דגם המאזדה 2 נחשב למוביל ומצוין בכל הנוגע לאיכות הנסיעה, בנסיעה עירונית רגועה כיול המתלים נחשב לנוקשה באופן יחסי, אך בנסיעה מחוץ לעיר משתפר המצב משמעותית ואיכות הנסיעה נחשבת לטובה עד מאוד. מושבי הרכב נוחים במיוחד, מספקים תמיכה מצויינת לגב ומאפשרים ישיבה נוחה לאורך זמן רב. כושר ההיגוי מתקדם ביותר, מציג נתוני תגובה ישירה ודיוק מרשים ביותר אשר בא לידי ביטוי באחיזת כביש נהדרת ויכולת דינמית מהגבוהות ביותר בקטגוריה. פונקציית השיוט נחשבת לאיכותית ביותר וספקת לנהג את מנת הביטחון הגבוה לה הוא נדרש וכמו כן מערכות הבלימה מגיבות מצויין לכל לחיצה על דוושת הבלם.

עיצוב חיצוני מרשים במיוחד
בדומה לאחיותיה הגדולות, המאדה 6 ו-3, גם המאזדה 2 זכתה לעיצוב חדיש ויפיפה במיוחד וכחלק מהעדכונים שהוכנסו בה, מידותיה החיצוניות צמחו משמעותית כך שלבסיס הגלגלים התווספו 8 ס"מ ולאורך הכללי התווספו 16 ס"מ. חזית הרכב עוטרה בתוספות כרום מבריק הממוקם בגריל הקדמי, פנסי הערפל נצבעו בשחור מטאלי ומכסה המנוע הוארך באופן יחסי לשאר הרכב, דבר המעניק לו מראה כללי בוגר ועוצמתי עם קריצה ספורטיבית צעירה ויפה במיוחד. לדור הרביעי התווספו פנסי ערפל LED, הוכנסו שינויים מינורים בסמל החברה שבחזית הרכב והתווספו פנסי איתות אינטגרליים אשר מוסיפים משמעותית למראה המרהיב.
 
תא נוסעים מחודש ומשודרג
הדורות הקודמים של דגם המאזדה 2 התאפיינו בתא נוסעים דליל ואפרפר למדי, הדור הרביעי זכה לעיצוב חדש לחלוטין אשר כולל הנדסת אנוש מרהיבה שבאה לידי ביטוי באיכות החומרים הגבוה ואיכות ההרכב המרשימה המתקבלת במראה הכולל. דשבורד הנהג גדול וברור מרופד בריפוד אלקנטרה חום התואם את הריפוד על גבי המושבים, במרכזו ממוקם מסך מולטימדיה מרשים, צבע המושבים מותאם באופן מושלם לדיפוני הדלתות בדומה למכוניות פרימיום רבות. נוחות הישיבה גבוה וטובה, מאפשרת מרווח טוב לרגליים ולראש, גם ליושבים במושב האחורי כך ששני מבוגרים יכולים לשבת בנוחות רבה לנסיעה ארוכה. תא המטען גדול ונוח, פתח ההטענה גבוה וצר מהרגיל אך מאפשר אחסון של עגלות ילדים ו/או ציוד רב אחר בקלות וביעילות הודות לפתרונות האחסון המתקדמות הקיימות בו.

רמות גימור גבוהות מהרגיל
מאזדה 2 נחשבת למאובזרת ברמה גבוה מהמקובל בסגמנט, היא משווקת כסטנדרט עם תוספות שונות שהופכות אותה למשתלמת ואיכותית במיוחד. גרסת 5 הדלתות מוצעת במספר רמות גימור ובינהן רמת ה "אקטיב", רמת ה"דינמיק" רמת ה"ספורט" והגרסה הבכירה יותר רמת ה"פיור וויט". במסגרת רמות אלה מתאפשרת הוספתן של תוספות כמו חישוקי סגסוגת מוגדלים, חלונות כהים, מושבי עור, דיפוני עור, מערכות מולטימדיה שונות ועוד. מרכב הדמיו בעל 4 הדלתות מוצע בשתי רמות אבזור בלבד- ה"קומפורט" וה"פיור בלק" אשר יציעו מערכות מוטלימדיה, חישוקי 15 אינץ' ועוד. רמת ה"פיור בלק הבכירה תציע בנוסף חישוקים מוגדלים, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, מערכות בטיחות שונות, פנסי לד, פנסי ערפל ועוד. חבילות האבזור השונות נחשבות למשתלמות כלכלית מאוד שכן הן מציעות אבזור רב המשפר משמעותית את חווית ואיכות הנסיעה תמורת סכום נמוך מאוד באופן יחסי.
 
בטיחות גבוה כערך מוביל
דגם המאזדה 2 משווק עם שורה ארוכה של אביזרי בטיחות שונים ובינהם מערך בן 6 כריות אויר מתקדם הכולל מתג ייעודי לניטרולן, מערכת בקרת יציבות, מערך התראה בפני שטחים מתים, מערך התראה על סטייה מנתיב, מערכות בלימה אוטונומיות ועוד. בנוסף העמידה מאזדה את דגם ה-2 במבחני הבטיחות המחמירים של ה- Euro NCAP אשר זיכו אותה בציון של ארבעה כוכבים מתוך החמישה האפשריים. מערך בטיחות מתקדם זה ממצב את דגם המאזדה 2 בין מכוניות הסופר- מיני הבטיחותיות ביותר בסגמנט.
 
תג מחיר משתלם לקהל היעד הנכון
דגם המאזדה 2 משווק עם תג מחיר אטרקטיבי ביותר אשר מתחיל מ- 99,000 ש"ח לדגם 1.5 ל' אוטומט   Active  ועד לסכום של  113,500 ₪ לדגם 1.5 ל' אוטומט Pure Whitee  הבכיר ביותר, תג מחיר זה נחשב לאטרקטיבי ביותר בעיקר לאור רמת האבזור המתקדמת והעשירה המוצעת ובהשוואה למתחרותיה לקטגוריה לרבות האופל קורסה, פורד פיאסטה, מיצובישי ספייס סטאר, פארט גרנדה פונטו, קיה ריו ועוד. דגם ה-2 נחשב לרכב העירוני האולטימטיבי, הוא קטן ונוח לתמרון בין רחובות העיר הצרים ובחניה בתנאים קשים, הוא מתאים ליחידים המעוניינים לנהוג ברכב מעוצב ונוח, למשפחות קטנות הנדרשות לתא מטען בנפח סביר וכמו כן לנהגים שאינם מעוניינים להתפשר על בטיחות מירבית בעיקר בנסיעות עירוניות או בינעירוניות קצרות. הוא נחשב לרכב חסכוני ונעים לנהיגה ומשווק עם מיטב הטכנולוגיה המתקדמת הקיימת בעולם הרכב.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש מאזדה 2, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
ימית
אני קניתי את מאזדה 2 ישירות מהיבואן אחרי שנים שהייתי עם מיצובישי קולט. מאזדה 2 מכונית מאוד איכותית עם מנוע חזק יחסית ונו ...   [המשך..]
קונסטנטין
לי יש מאזדה 2 עם 4 דלתות. מכונית טובה מאוד, לא שותה דלק ונוחה מאוד. אני מצליח להגיע ל 1 ל 15 שזה טוב מאוד. חוסך הרבה מאו ...   [המשך..]
הגדרות נגישות