ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פורד אדג

image Ford
מחיר משוער: החל מ 256,000 שקלים
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 8.9
יתרונות חסרונות
מנוע חזק גיר איטי
חסכונית יחסית תוספות יקרות
מראה פנימי טכנולוגיית MyFord לא נוחה לשימוש
פורד אדג
פורד אדג
פורד אדג
פורד אדג
פורד אדג
פורד אדג
פורד אדג'- רכב הפנאי פרימיום האיכותי ביותר
רכב הפנאי פרימיום הקומפקטי מבית היוצר של יצרנית הרכב פורד, הוא האדג' האהוב אשר נחשב לקרוסאובר קטן ביחס לשוק הרכב האמריקאי, אם כי בקנה מידה ישראלי מידותיו גדולות למדי. דגם האדג' מתהדר בעיצוב חיצוני מוחצן ובולט ביותר על גבי הכביש, רמת אבזור גבוה ביותר כיאה לרכב אמריקאי מסורתי ובכלל זה קיומם של מספר גאג'טים ייחודיים ונדירים, מידות חיצוניות מכובדות ביותר והיצע מנועים חזק ועוצמתי אשר מספק ביצועי כביש נדירים ומרגשים במיוחד. בשנת 2015 הציגה פורד את הדור השני של דגם האדג' אשר מבוסס על הפלטפורמת ה- CD4 המודולארית המוצלחת ביותר של פורד אשר עושה שימוש בשלל מתכות ייחודיות המשפרות את חוזקו של הרכב בלמעלה מ-26%. במסגרת עדכון הדור השני השתפרה במידה ניכרת עבודת המתלים, היצע מערכות הבטיחות, התווספה אופציה לגרסת הנעה כפולה, שופרו נתוני צריכת הדלק והוכנסו שינויים עיצוביים אשר הפכו את הדגם לאחד הדגמים המובילים והאיכותיים ביותר בסגמנט. 

היצע מנועים חזק ועוצמתי
דגם האדג' מוצע לשיווק עם שתי גרסאות מנועיות חזקות ביותר הגרסה הבסיסית כוללת מנוע בנפח של 2.0 ליטר טורבו מסדרת Eco Boost  המספק 245 כוח סוס הכולל שני מדגשי טורבו והנעה קדמית, יחידה מנועית זו הינה גרסה משופרת של מנוע ה-2.0 ליטר המוכר מדגמים רבים של יצרנית הרכב פורד וכוללת שלל שיפורים הנוגעים ליכולת הדחיסה, חידוש במדגשי הטורבו, מערכת פליטה מחודשת ומערכת הזרקת דלק מתקדמת. הגרסה הבכירה כוללת מנוע בנפח של 3.5 ליטר V6 המספק 285 כוח סוס עם אופציה להנעה כפולה או להנעה קדמית. שתי גרסאות המנועיות משודכות לתיבת 6 הילוכים אוטומטית- פלנטרית. באירופה משווק דגם האדג' עם גרסאות מנועיות נוספות ובכללם מנוע טורבו- דיזל בנפח של 2.0 ליטר בהספקים של 177 כוח סוס או 207 כוח סוס ומערכת הנעה כפולה קבוע, אך דגם אלה טרם נחתו במחוזותינו.

נתוני צריכת דלק משופרים
כבר במבט ראשוני על דגם האדג' בעל המידות הגדולות, ניכר כי חיסכון בצריכת דלק זוהי לא התכונה הבולטת ביותר שלו, אך אף על פי כן, בהשוואה לרכבים בסדר גודל דומה, צריכת הדלק של דגם האדג' ניחשבת לסבירה בהחלט. גרסת ה2.0 ליטר צורכת בממוצע, בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, בנסיעה משולבת רגועה 10.2 ק"מ לליטר בעוד שנסיעה בפועל צריכת הדלק גובה יותר במידה ניכרת ואילו גרסת המנוע הבכירה והגדולה יותר צורכת בממוצע בהתאם לנתונים הרשמיים אשר עומדים  על כ-9 ק"מ לליטר בעוד שבפועל נתוני הצריכה עומדים על 6 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה. במבחני דרך שונים ניכר כי נסיעה מודעת נושא צריכת הדלק תשפר את הנתונים עד ל-7.5 ק"מ לליטר. 

איכות נסיעה גובה ואיכותית
נסיעה בדגם האדג' מרגישה חזקה ועוצמתית ביותר, יחידת ההנעה החזקה מעבירה כוח אופטימלי לגלגלים הקדמיים דרך תיבת ההילוכים המדוייקת, אשר מתוזמנת להעברת הילוכים מדוייקת. תיבת ההנעה הכפולה מסייעת ליחידת ההנעה לנסיעה נוחה בעליות או במצבי נהיגה קיצוניים, מערך המתלים מאפשר נסיעה מכויילת, מוקפדת ונוחה, תוך הימנעות מלאה קפיצה על זעזועי הכביש ופגעי הדרך. גם בכל הנוגע להתנהגות הכביש ניכר כי דגם האדג' מצטיין ביכולותיו, מערך הכוונת המומנט מסייעת במידה ניכרת להקטנת תת ההיגוי ואובדן האחיזה היעילה של הגלגלים הקדמיים, ההגה משדר יציבות רבה וזויות הגלגול ניכרות בצורה משמעותית. 

עיצוב עוצמתי בעל נוכחות רבה
מידותיו של הדור השני לדגם האדג' עומדות על 481 ס"מ אורך ו285 ס"מ לבסיס הגלגלים, מידות גדולות ומשמעותיות לכל הדעות. בכל הנוגע לאלמנט העיצובי ניכר כי החליטו בפורד להצעיד את דגם ה- פורד אדג' מספר צעדים קדימה אל עבר המראה השיטחי, הקרבי והקשוח. טרם מתיחת הפנים עיצובו של דגם האדג' התאפיין בקוים עגולים ומעודנים ואילו לאחר תהליך מתיחת הפנים הוחלפו הקוים בקווים חדים ובולטים, בחלקו הקדמי של הרכב התווסף גריל ניקל גדול מימדים המעוטר במסגרת אליפסה כחולה גדולה ביותר ויחידות תאורה גדולות הבנויות בצורת ראש חץ מרשים. חלקו האחורי של הרכב גדול ביותר גם הוא, שמשת הרכב עגלגלה, יורדת בזוית חדה כלפי מטה. 

תא נוסעים גדול מימדים באיכות חומרים גבוהה
במסגרת עדכון הדור השני של דגם האדג', זכה הוא לעיצוב מחודש של תא הנוסעים, עדכון זה שיפר במידה רבה את איכות החומרים, רמת הגימור הגבוה, איכות ההרכבה חסרת הפשרות וחומרי הדיפון הוחלפו בחומרים מתקדמים ואיכותיים יותר. הדשבורד הקדמי עשוי עשוי מחומרים רכים ונעימים למגע, במרכזו מצוי מסך מגע גדול ביותר המאפשר שליטה נוחה בפונקציות הרכב השונות ומתגי התפעול השונים פזורים בצורה טובה ומושכלת. מושבי הרכב מכוסים בריפודי עור נעימים למגע, מאפשרים ישיבה נוחה של שני מבוגרים לפחות בספסל האחורי בנוחות מרבית האופיינית לרכבי מנהלים רחבים ביותר. תא המטען של דגם האדג' עצום בגודלו, מאפשר הטענה של 909 ליטר אדירים עם סף הטענה רחב ונוח במיוחד.

רמות אבזור גבוהות ואטרקטיביות
דגם האדג' משווק במספר רמות גימור איכותיות ומשתלמות ביותר ובכללם רמת הסייל ורמת הטיטאניום הבכירה, רמות הגימור כוללות רשימת אבזור ארוכה ועשירה ביותר אשר כוללת מערכת מולטימדיה MyFord Touch בעלת דיבורית בלוטוס מובנית, חיבורי USB, מערכת סאונד מקורית ואיכותית של SONY הכוללת 9 או 12 רמקולים הפזורים בכל רחבי תא הנוסעים, גלגלי מגנזיום איכותיים, אפשרות לפתיחת הרכב ופתיחת תא המטען ללא שימוש במפתח פיזי, גג שמש גדול ביותר, ריפודי עור, כיסויי עור לגלגל ההגה וידית ההילוכים ועוד שלל מערכות ותוספות שהופכות את השימוש ברכב לאטרקטיבי וכדאי ביותר.

רמת בטיחות מובילה 
דגם האדג' נחשב לאחד הרכבים הבטוחים ביותר, הוא גבוה ויציב ביותר, באופן שאינו ניתן לנידנוד או טלטול של כל חבטה קלה. כמו כן דגם האדג' כולל רשימת אבזור בטיחותי ייעודי ובכלל זה מערכת חגורות בטיחות מתנפחות, מערכת לניטור שטחים מתים BLIS, מערכת בקרת שיוט אקטיבית, מערכות חנייה אוטומטיות, מערכת התראה על סטייה מנתיב, מערך כריות אויר מתקדם הכולל אופציה לביטול פעילותם בעת הצורך, מצלמה קדמית היקפית, עיגוני איזופיקס לקיבוע נכון של כסאות ילדים ועוד שלל מערכות אשר הופכות את הנסיעה ברכב לבטיחותית ביותר. בנוסף עמד דגם האדג' במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר שזיכה אותו בציון המקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות.

יתרונותיו הברורים של דגם האדג'
דגם האדג' של פורד הוא התשובה הנכונה והראויה ביותר מצידה של החברה אל מול דגמים המובילים את שוק הרכבים כיום ובכללם סוזוקי גראנד ויטארה, טויוטה לאנדקרוזר, סובארו אאוטבק, פולקסווגן טוארג, סובארו פורסטר ועוד, הוא איכותי ביותר בכל הנוגע לאיכות הנסיעה שלו, הוא בטיחותי במיוחד, נתוני צריכת הדלק שלו סבירים ביחס לנתונים הנפוצים בקטגוריה ואולי הנתון החשוב מכל הוא נמכר בתג מחיר סביר ביותר אשר עומד על 265,000 ₪ לערך לדגם הבסיסי (תג המחיר משתנה בהתאם לנפח המנוע ורמת הגימור). דגם האדג' פונה לקהלי יעד רבים ומגוונים ובכללם חובבי השטח, חובבי רכבי המנהלים, משפחות אשר מחפשות אחר רכב יציב גדול ובטיחותי ועוד סוגים של קהלים שונים.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פורד אדג, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
מקסים אביס
רכשתי לאחר התרשמות ראשונית עושה רושם של רכב מאוד מאוד נוח .וחזק פנים הרכב סלון ממש בתיקווה שישמש אותי והחשוב מכל הנאה ב ...   [המשך..]
אהרון חורב
אני מת על האוטו הזה, יש בו הכל כולל הכול. מנוע חזק, מושבים נוחים, עיצוב הכי יפה על הכביש, בקיצור - הכול! חולה על הרכב הז ...   [המשך..]
הגדרות נגישות