ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

וולוו V40

image VOLVO
מחיר משוער: החל 175,000
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 16.4
יתרונות חסרונות
איכות חומרים מחיר
עיצוב
בטיחות
וולוו V40
וולוו V40
וולוו V40
וולוו V40
וולוו V40
וולוו V40
וולוו V40 משפחתית פרימיום יוקרתית עם קריצה ספורטיבית
אי שם בשנת 2012 הציגה יצרנית רכבי הפאר את דגם ה-V40, מדובר במכונית במרכב האצ'בק יוקרתית ומפוארת אשר נחשבת למחליפה הרשמית של דגמי היוקרה s40 וגרסת הסטיישן של v50 אשר נחשבו במשך שנים רבות לפאר היצירה של סגמנט המשפחתיות פרימיום היוקרתיות. דגם ה- V40 נחשב לתשובה הראויה והמתקדמת ביותר מצידה של וולוו אל מול דגמי יוקרה כמו ב.מ.וו סדרה 1 ואודי A3 ומייצגת ללא ספק את השינוי המשמעותי ביותר שחוותה וולוו בשנים האחרונות אשר בא לידי ביטוי במעבר מייצור רכבים אפרוריים וקלאסיים מאוד בעיצובם ובאיכותם לייצור של רכבים בעלי אוריינטציה צעירה ונחשקת יותר. דגם ה- V40 מבוסס על הפלטפורמה המוצלחת של דגם C1 של פורד ומוכר מדגמים נוספים ובכללם פורד פוקוס האהוב. באמצע שנת 2017 החלה חברת מאיר, יבואנית וולוו בישראל, בשיווקה של דגם ה- V40 המחודש בדגמי R-Deisgn שכלל שורה ארוכה של עידכונים עיצוביים מרשימים ושיפורים מכאנים ניכרים.

יחידות הנעה מהשורה הראשונה של עולם הרכב
דגם ה-V40 משווק בשווקים השונים ברחבי העולם עם היצע רחב אשר כולל מספר סוגים של יחידות הנעה, לרבות מנועי בנזין ודיזל, כמצופה מרכב בסדר גודל מסוג זה אשר עתיד להתחרות בדגמי הפרימיום הגרמניים המובילים של עולם הרכב. בישראל משווק דגם ה- V40 עד לאחרונה עם יחידת אחת בלבד, מדובר במנוע טורבו בנזין בנפח של 1.6 ליטר T4 שמספק 180 כוח סוס איכותיים ביותר ומומנט מירבי של 27.5 קג"מ, יחידת כוח זו שימשה גם את הדגם הספורטיבי של הפורד פוקוס. יחידת ההנעה משודכת לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול עם 6 יחסי העברה בטכנולוגיית הנעה קדמית מתקדמת. השילוב האיכותי ביותר של מנוע הטורבו עם תיבת הילוכים רובוטית, יוצרים כושר האצה מרשים ביותר מ- 0 ל- 100 קמ"ש בכ- 8.5 שניות בלבד ומהירות מירבית של 225 קמ"ש. דגמי R-design המחודשים מצוידים במנוע T4 חדיש ועוצמתי יותר בעל נפח בן 2.0 ליטר טורבו המספק 190 כוח סוס המתקבלים כבר ב-4,700 סל"ד עם מומנט מרבי של 30.5 קג"מ בטווח שבין 1,300 ל-4,000 סל"ד. המנוע זה משודך לאותה תיבת הילוכים ומספק כושר האצה משופר מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-6.9 שניות בלבד ומהירות מרבית של 210 קמ"ש.
 
נתוני צריכת דלק סבירים ביותר
הדור הקודם של דגם ה- וולוו V40 הציג נתוני צריכה רשמיים ממוצעים של 16.3 ק"מ לליטר, בפועל בנסיעה אמיתית נתוני צריכת הדלק עומדים על 10-11 ק"מ לליטר ונחשב לסבירים דאז שכן עמדו הם בקו אחיד עם מתחרותיה הרבות לקטגוריה. הדור החדש והמשופר של דגם ה- V40 השתפר מאוד גם בכל הנוגע לנתוני צריכת הדלק עם נתון מוצהר שעומד על 18.1 ק"מ לליטר וצריכה ממוצעת בפועל אשר עומדת על כ-12 ק"מ לליטר לערך. נתונים אלה נחשבים לאיכותיים וטובים למדי המתקבלים הודות לשיפור המשמעותי שמציגה יחידת ההנעה בשילוב עם תיבת ההילוכים המתוזמנת והיכולת להעברת הילוך מתקדמת ומשופרת.
 
איכות נסיעה מרשימה ביותר
אחד הסממנים המזוהים ביותר עם כלל דגמי וולו הוא נוחות הנסיעה הגבוה ביותר שלהם, נוחות זו באה לידי ביטוי ביציבות מקסימאלית, שלא לומר כבדות מסויימת ובנוחות עוצמתית על גבי הכביש לנסיעה רגועה אך עוצמתית כאחד. הנסיעה בדגם ה- V40 החדיש, בניגוד למקובל בוולוו מרגישה קופצנית ותזזיתית יותר, באופן שמחד אינו פוגם באחיזת הכביש המרשימה אך מאידך מביא לידי ביטוי את האופי הספורטיבי ויכולות הכביש הנהדרות שלה. הפלטפורמה הטובה מגיבה בצורה טובה ביותר לכל שינויי הכיוון, מהירים ככל שיהיו, דבר המאפשר נהיגה דינמית, כיפית ועוצמתית למדי. מלאכת בידוד הרעשים איכותי ביותר, ובשילוב עם יחידת הכוח והיכולת הדינמית יביא אתכם הרכב למהירויות גבוהות ביותר ללא מאמץ רב.

עיצוב חיצוני קלאסי עם קריצה ספורטיבית
עיצובו החיצוני של דגם ה- V40 המחודש נחשב לעיצוב מודרני ומפתה ביותר, באופן אשר בא לידי ביטוי בגוף שרירי וקימורים אשר מושכים את העין. במסגרת עדכון הדור החדיש שנעשה לדגם זכה הוא לשדרוג מקיף של חזית הרכב אשר באה לידי ביטוי באימוץ יחידות תאורה מתקדמות בעלות פנסים המושכים לאחור  וגריל מעניין לעין המתאימים במיוחד לשפת היצוב החדשה של וולוו. מידותיו של דגם ה- V40 עומדות על 4.37 מטר  אורך , 265 ס"מ רוחב, 1.42 מטר גובה ובסיס גלגלים בן 1.78 ס"מ. סך הכל המראה כללי המתקבל במבט חיצוני על דגם ה- V40 הינו של רכב מרשים ביותר, אשר כולל חריצי רוחב המדגישים את הפן הספורטיבי שלו וחלק אחורי מוגבה במידה מסויימת עם חלון אחורי מעוגל ומעניין לעין.
 
תא נוסעים שמרני אך מפנק
כבר מרגע הכניסה אל הקבינה הקדמית נחשף תא נוסעים טיפוסי ואופייני במידה המוכרת מכלל דגמי וולוו השונים ובכלל זה איכות החומרים גבוה ביותר, איכות הרכבה מהשורה הראשונה, אווירה נעימה ביותר ושלל מתגים בפנאל הקדמי המעוצבים כפאנל  צף ומאפשרים תפעול נח וקל ביותר הודות להנדסת האנוש מצוינת. כמו כן מציג תא הנוסעים בדגם ה- V40 מרווח רב ליושבים בספסל האחורי באופן המאפשר נוחות מקסמלית לשני מבוגרים. תא המטען של דגם ה- V40 כולל נפח סביר יחסית של  335 ליטר ונחשב לקטן אם כי לא בהרבה ביחס למקובל בקטגוריה. 

רמות גימור ואבזור מתקדמות
בכל הנוגע לרמות הגימור משווק דגם ה- V40 עם כ-3 רמות אבזור  Kinetic,  Active  , R-Design . רמת הבסיס משווקת עם ריפודי בד, אפשרות להתנעת הרכב ללא מפתח פיזי, מערכת שמע מקורית בעלת אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה ו8 רמקולים הפזורים בחלל תא הנוסעים, חיבורי Aux ו- USB , ממשק בלוטוס מתקדם אשר כולל  טכנולוגיית הזרמת שמע מהסמארטפון, ציפוי עור להגה לידית ההילוכים ולבלם היד, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית המפוצלת לאיזורי משנה, מחשב דרך, מראה מתכהה נגד סינוור, חישוקי גלגלים קלים בקוטר של 16 אינץ' ועוד. חבילות האבזור הבכירות והמתקדמות יותר כוללות בנוסף אבזור אופציונלי אשר כולל גג שמש פנורמי, מערכת שמע משודרגת עם מסך מגע מוגדל של 7 אינץ', מערכת ניווט וויז מובנית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים ועוד.
 
בטיחות עליונה ללא פשרות    
בכל הנוגע לתחום הבטיחות אין הפתעות מצידה של וולוו  ובדומה ליתר דגמיה מדובר ברכב בטיחותי להפליא אשר אינו מתפשר על אף פרמטר. דגם ה- V40נבחן במבחני הריסוק בהתאם לתקן המחמיר של Euro Ncap, אשר זיכה אותו בציון המקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות וציון של 100% בסעיף עזרי הבטיחות. כמו כן מאובזר דגם ה- V40 ברשימת אבזור בטיחותי ארוכה ומתקדמת אשר כוללת מערכת בקרת שיוט עם אופציה להגבלת מהירות, מערכת לבחירת תכניות נהיגה עם אפשרות לנהיגה חסכונית או ספורטיבית,מערך בן 7 כריות אוויר עם אופציה לביטול פעילותם בעת הצורך, מערכת בלימה אוטומטית עירונית במהירות של עד 50 קמ"ש, מצלמת רוורס איכותית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מערכת לביצוע חניות אוטומטיות ועוד שלל אביזרים מתקדמים המשפרים במידה ניכרת את רמת הבטיחות המתקבלת בעת נסיעה.

וולוו מציגה את הרכב הבטיחותי ביותר שקיים על הכביש. עם עיצוב אלגנטי ומרהיב כמו שהיצרנית השבדית רק יכולה לייצר נמצאת המשפחתית הקומפקתית וולוו V40 בראש הרשימה של הרכבים החדשים של 2013. 
הרכב הגיע לישראל בתחילת פברואר ומציע 3 רמות גימור עם מחיר התחלתי של 182,900 שקלים. וולוו מציעה מגוון מערכות בטיחות ונהיגה המביאות לנהג את ההנאה המקסימלית ואת תחושת הבטיחות למשפחה. 
הרכב משווק באירופה כבר כשנה והביקורות מהללות. המתחרות של וולוו הן אודי A3,  מרצדס A-CLASS  ואלפא רומיאו ג'ולייטה וללא ספק וולוו תצליח להתברג גבוהה בקטגורייה שלה. 

* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש וולוו V40, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
משה
הוולוו v40 ממש יפיפיה אני מת לקנות אותה וגם יש לה ביקורת מעולה... ...   [המשך..]
סולומון
יש לי את האוטו כמה חודשים אני מאד מרוצה רכב סקסי יפה נוח זריז 1600 טורבו 180 כח סוס מי אמר אוטו של זקנים שיבוא לעשות אי ...   [המשך..]
הגדרות נגישות