ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אאודי A3

image AUDI
מחיר משוער: החל מ 172,800
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 19.6
יתרונות חסרונות
איכות בניה מחיר
נוחות חווית נהיגה
מרחב פנימי
אאודי A3
אאודי A3
אאודי A3
אאודי A3
אאודי A3
אודי A3 הקומפקטית המובילה והיוקרתית
אודי A3, נחשבת למכונית הראשונה בקטגוריית הקומפקטיות היוקרתיות, היא משווקת בישראל כבר משנת 2007 ובמשך שנים רבות נחשבה ליחידה בקטגוריה זו ועל כן זכתה היא לאחוזי מכירות אדירים שכן נתנה היא מענה על צורכיהם של רבים באופן שלא היתה לו תשובה בשוק הרכב העולמי. גם כיום, על אף שמתמודדת היא מול מתחרים ראויים רבים, היא עדיין זוכה להצלחה ולהכרה רבה בשוק הרכב העולמי. בשנת 2012 הוצג לראשונה הדור השלישי של ה- A3 בתערוכת הרכבים השנתית בז'נבה. הדור החדש זכה לשלל חידושים ותוספות כך שנדמה שכמעט ומדובר ברכב חדש לחלוטין. הדור השלישי מבוסס על הפלטפורמה המוכרת של הקונצרן אליה החברה משתייכת, פולקסווגן, אותה הפלטפורמה המשמשת גם את רכבי הסיאט לאון והפולקסווגן גולף. ה- אאודיA3 משווקת בישראל במספר מרכבים שונים לרבות דגמי האצ'בק, ספורטבק וקבריולט.
 
מכניקה מתקדמת ומנוע עוצמתי
ה A3משווקת בישראל במספר גרסאות מנועיות, הגרסה הבסיסית בנפח של 1.4 ליטר מפיקה 122 כוח סוס וכושר האצה מ-0 ל100 קמ"ש בכ- 9.2 שניות בלבד, הגרסה הבינונית בנפח של כ-1.6 ליטרים והגרסה הבכירה ביותר בעלת נפח מנוע של כ- 1.8 ליטר המפיקה 180 כוח סוס ומספקת כושר האצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש בכ- 7.2 שניות בלבד. כיאה לכלל רכבי ומנועי החברה, גם המנועים עימם משווקת ה A3 הינם המנועים המתקדמים ביותר בעולם הרכב, הם המספקים כוח רב ורמת פליטה נמוכה העומדת על דרגות 3 ו4 בהתאם לנפח המנוע וגודלו. המנועים משודכים לתיבות הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול DSG של פולקסווגן, השילוב בין המנועים החזקים לתיבת ההילוכים המתקדמת יוצר מכונית מהירה בעלת כוח רב גם כאשר הוא מצוי בסל"ד נמוך.

ביצועי כביש איכותיים 
הדור החדש של ה- A3 אשר נחשב לצמרת קטגוריית הקומפקטיות היוקרתיות, שכן היא מספקת חווית נהיגה המזכירה במידת מה את רכבי הספורט המובילים והחזקים ביותר. ניתן לומר כי המנוע המתקדם בשילוב עם תיבת ההילוכים הגמישה והמתלים האיכותיים הם אשר יוצרים את שכבת הגנה מלאה הנדרשת לתא הנוסעים מכל מהמורות הדרך ורעשי החוץ, ובסך הכל מתקבלת חווית הנהיגה המושלמת. בדור השלישי, הופחת משקלה של ה A3 במידה ניכרת, אך הדבר לא פגע כלל ביציבות הרכב ואיכות הנסיעה החזקה והמלוטשת שהיא מציעה ואף שיפר אותו שכן הפך הוא לקל ומהיר יותר.

צריכת דלק סבירה למדי
צריכת הדלק ב- A3 סבירה למדי בהתחשב בנפחי המנוע, גרסת המנוע הבסיסית בנפח של כ-1.4 ליטרים תצרוך 20 ליטר לקילומטר בממוצע ואילו הגרסה הבכירה ביותר בנפח של 1.8 ליטר תצרוך 17.8 ליטר לק"מ בממוצע, בפועל צריכת הדלק תהא גובה יותר ותעמוד על 15 ליטר לקילומטר בערך. בדור השלישי של ה A3 כאמור, הופחת משקלו הכולל של הרכב דבר אשר משפר במידה משמעותית את צריכת הדלק. בגרסה החדשה מותקנת ב  A3מערכת עצור וסע שתפקידה לדומם את המנוע במצבי עצירה מלאה של הרכב לדוגמא עמידה ברמזור או בפקקי תנועה, מערכת זו תורמת במידה משמעותית לצריכת הדלק ויוצרת חיסכון עלויות ממשי.

עיצוב קלאסי, יוקרתי ונוח
עיצובה החיצוני של ה A3, בדומה לכלל רכבי החברה הינו עיצובה שמרני ומאופק למדי, דבר אשר אינו מונע ממנו מלשדר במקביל יוקרה ואופנתיות רבה. קווי המתאר הנקיים של הרכב יוצרים תחושת זרימה נעימה לעין בעיקר ככל שמדובר במרכב האצ'בק המבוקש. תא הנוסעים של ה A3 עשוי מחומרים קשיחים ואיכותיים, הנוסעים במושב האחורי נהנים ממרחב רב לרגליים, בעיקר ככל שמדובר במרכב האצ'בק והקבריולט. קונסולת הנהג גדולה וברורה, מאפשרת שליטה נוחה ונעימה בכל פונקציות הרכב. במרכזה של הקונסולה צג מגע גדול קל ונח לתפעול מלא של שלל מערכות הרכב. באשר לתא המטען, נחשב הוא לגדול ושימושי ביותר, ומידותיו מושלמות לצרכים משפחתיים הנדרשים למקום רב לאחסון.

בטיחות גובהה לרכב ולנוסעיו 
בשנים האחרונות הצטרפה יצרנית הרכב אודי למגמה ההולכת ומתחזקת שמטרתה לשפר ולהעלות את רמת הבטיחות שבנסיעה ברכביה, כחלק ישיר ממגמה זו התווספו והשתדרגו שלל מערכות הרכב שנועדו לשמור על בטיחות הרכב והנוסעים, הותקנו מערכות שונות כמו ערכות 7 כריות אויר בקדמת תא הנוסעים ובצדדיו, מערכות התראה על סטייה מנתיב, מערכות בדיקה ובקרה של לחץ האויר בגלגלים, מערכת ABS, בקרת יציבות ESP, שלל מערכות עזר לנהג לנסיעה לאחור ועוד, מערכות אלה מסייעות במידה גבוה לבטיחות הנוסעים והולכי הרגל מסביב. בנוסף מעמידה החברה את רכביה במבחני הריסוק השונים, גם ה A3 שעמדה במבחנים אלה, זכתה בציון גובה של 5 כוכבי ריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר EuroNCAP.

ה A3 עומדת במבחן דרכים
במבחן דרכים שנערך ל A3 נרשמה נוחות נהיגה ונסיעה טובה למדי, כיול המתלים המוצלח מציג שיוט נוח הן בתוך העיר והן מחוצה לה. מושב הנהג נעים ומאפשר נסיעה ארוכה ותנוחת נהיגה אופטימאלית, ההיגוי מעט קל אך מדוייק ומאפשר נוחות תפעול ותמרון בתוך העיר בצורה טובה ביותר. שמשת הרכב הרחבה והגדולה  מאפשרת ראות טובה ורדיוס סיבוב סביר ביותר. מלאכת בידוד הרעשים טובה וחוסמת בצורה מלאה את רעשי הרקע הנובעים ממהמורות הכביש, הרוח ופעולת המנוע. תיבת ההילוכים הייחודית לרכבי החברה יוצרת תחושה חלקה ונקייה בעת תחילת נסיעה והעברת הילוכים דבר אשר מקנה לנהג תחושת ביטחון רב בכל שלבי הנסיעה.

אבזור רב לשיפור חווית הנסיעה 
ה A3 משווקת עם מספר גדול של אביזרים איכותיים כסטנדרט המשפרים במידה משמעותית את חווית הנסיעה, חבילת האבזור הבסיסית כוללת דיבורית בולטוס, מערת מולטימדיה MMI בעלת מסך צבעוני נשלף בגודל של 2.8 אינץ', חלונות חשמליים, שקעי AUX, מחשב דרך, מפתח חכם ועוד. הגרסה הבכירה (בעלת מנוע בנפח 1.8 ליטר) כוללת תוספות נוספות כסטנדרט לרבות חישוקי אלומיניום, דיפוני אלומניום בדלתות ובקונסולה המרכזית, מראה מרכזית מתכהה, מגבים עם חיישני גשם, אורות קדמיים אוטומטים ועוד. בעת רכישה ניתן להוסיף גם את חבילת האבזור Sharp הכוללת את התוספות של הגרסה הבכירה גם לגרסה המוקטנת, ובנוסף מושבי ספורט קדמיים עם ריפודי עור ייחודים, חבילת אחסון, חבילת תאורה פנימית ועוד.

תג מחיר ראוי 
מחירה של ה A3 נע בין 172,800 ₪ לגרסת ה1.4 ליטר הבסיסית עד ל202,300 ₪ לגרסת ה1.8 ספורטבק הבכירה ביותר, כמו כן מחירה של חבילת ה- Sharp הינו 24,900 ₪. אין כל ספק כי ביחס למתחרותיה הראוית דוגמת הלנצ'יה דלתא, אלפא רומיאו ג'ולייטה, ב.מ.וו סדרה 1, מרצדס A קלאס ועוד, נחשבת ה A3 למשתלמת למדי שכן היא מציעה אבזור רב כסטנדרט, איכות נסיעה חסרת מתחרים וכן מותג איכותי המספק ביטחון רב. חבילת ה Sharp  אומנם יקרה אך שווה שכן בבחינה של כל אחד מהאלמנטים שלה בנפרד ניתן יהיה להבחין כי מחיריהם יקרים בהרבה. ה A3 מתאימה לקהלי יעד רבים ומגוונים, החל מצעירים מבוססים חובבי ריגוש בעת הנסיעה, דרך משפחות הזקוקות לרכב גדול ומקום רב לאחסון ועד למבוגרים המחפשים אחר רכב אמין ונוח לנסיעות שקטות ובטוחות.
2016
2015
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אאודי A3, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
יאיר
בעבר במשך שנתיים היה לי אוודי A3 והוא היה רכב מדהים מהרבה בחינות אבל הוא היה טיפה כבד בכל הקשור לפתיחות או בכלל. אשמח לד ...   [המשך..]
איתיבהונקר
קודם כול שמי איתי בהונקר אין רווח למעלה כי אין מקום אני בן עשר ואני יודע אל הA3 שהיא מכונית יפה חזקה נוחה ובהחלט אני ממל ...   [המשך..]
הגדרות נגישות