ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אופל זאפירה

image Opel
מחיר משוער: החל מ 170,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 14.9
יתרונות חסרונות
עיצוב חיצוני חווית נהיגה
צריכת דלת מיתלים
מרחב פנימי
אופל זאפירה
אופל זאפירה
אופל זאפירה
אופל זאפירה
אופל זאפירה
אופל זאפירה- המיניוואן הקומפקטית המושלמת
Opel Zafira, המיניוואן הקומפקטית האיכותית מבית היוצר של יצרנית הרכב אופל הגרמנית, נחשבת מזה שנים רבות לדגם המיניוואן הקומפקטי המוביל בקטגוריה אליה היא משתייכת. כבר עם שיווקה הראשוני נחשבה היא לדגם מהפכני אשר הציעה את השילוב האופטימלי של מרווח לישיבה, מקום רב לאחסון, 7 מקומות ישיבה עם אפשרות לקיפול המושב האחורי אל תוך רצפת הרכב ובכך לחסוך מקום רב וביצועי כביש נהדרים. בשנת 2011 חודש ייצור דגם הזאפירה לאחר הפסקה מתודית של למעלה מעשור, ומיד זכה לקבלת פנים חמה בעיקר עקב העדר מתחרים ראויים, הדור החדששל אופל זאפירה  זכה לפלטפורמה חדישה לחלוטין, עיצוב מרהיב וגודל משמעותי אשר שילב פתרונות אחסון רבים ומתקדמים. ביוני 2016 הציגה החברה את הדור החדיש של דגם הזאפירה אשר עתידה להגיע למחוזותינו בתחילת שנת 2017, הדור המחודש זכה לשלל רב של תוספות ושיפורים אשר ממצבים אותו בצמרת הרכבים המובילים בקטגוריה זו. 
 
מנוע מתקדם וביצועי כביש אופטימלים
הזאפירה משווקת בישראל עם המנוע האיכותי המוכר מדגם האסטרה האהוב של אופל, מדובר במנוע בנפח של כ-1.4 טורבו המספק כ-140 כוח סוס בתחום שבין 4,900 ל-6,000 סל"ד וכ-20 קמ"ג כבר מ-1,850 סלד, מדובר בנתונים איכותיים ביותר ביחס למנוע בסדר גודל זה. המנוע האיכותי משודך לתיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונאלית בת שישה הילוכים. בדומה לביצועי הכביש של דגם האסטרה, גם כאשר מדובר בדגם הזאפירה מצטיין הוא בביצועי כביש מצויינים, שקטים ונעימים לתפעול. הזאפירה מצטיינת בנסיעה חלקה ללא השקעת מאמצים מיותרים וכושר שיוט יעיל למדי. בדור החדש שעתיד להגיע למחוזותינו בתחילת שנת 2017 צפויה הזאפירה להיות משווקת עם היצע מנועים נוסף וחדיש, הכולל מנוע 1.4 ליטר טורבו המספק 150 כוח סוס וכ-25 קמ"ג בתחום שבין 2,000 ל-4,000 סל"ד, מנוע זה עתיד להיות משודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית ולספק כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-8.5 שניות בלבד. מדובר בהיצע מנועים מתקדם ומוביל בהשוואה למתחרותיה השונות לקטגוריה שכן הוא  מציג ביצועי כביש מרהיבים למדי, חסכוניות רבה ואיכות חומרים גבוה ביותר.
 
צריכת דלק משופרת
צריכת הדלק הממוצעת המוצגת על ידי יצרנית הרכב עומדת על 13.1 ק"מ לליטר, בפועל בנסיעה משולבת (עירונית ובינעירונית) נרשמו נתוני צריכה של כ-10.5 ק"מ לליטר, מדובר בנתונים יפים בהשוואה לרכבים רבים המשתייכים לאותה הקטגוריה. נתוני צריכת דלק משופרים אלה מתקבלים הודות למערך שיפורים שנעשה על ידי יצרנית הרכב לרבות תיבת הילוכים משופרת בעלת טכנולוגיה מתקדמת להעברת הילוכים מתוזמנת המשפרת את צריכת הדלק במידה ניכרת ומערכות אופציונליות נוספות כגון מערכת עצור וסע שתפקידה לדומם את פעילות המנוע בעת עצירה של הרכב ובכך להביא לחיסכון אפקטיבי בצריכת הדלק.
 
עיצוב נוח קלאסי ופרקטי
קווי העיצוב הקלאסיים אשר כל כך אופייניים לרכבי אופל באים לידי ביטוי גם בעיצוב הדור החדש של דגם הזאפירה, חזית הרכב מעוטרת בפנסי בומרנג גדולי מימדים המקנים לו מראה ייחודי ונוכחות עוצמתית על הכביש, בנוסף התווספו עיטורי כרום מרהיבים אשר שולבו היטב עם יחידות התאורה ויצרו מראה אחיד והרמוני, גם בצד הרכב נעשו שינויים קוסמטיים קלים הכוללים פגושים מעוצבים וגרפיקה ייחודית אשר יוצרות מראה כללי שובה לב. תא הנוסעים הגדול והפרקטי שעוצב גם הוא בקפידה, מספק מרחב רב ופתרונות אחסון יעילים הכוללים למעלה מ-30 תאי אחסון שימושיים ביותר בפזורים על פני כל חלל הרכב. צמד שורות המושבים הקדמיים גדולים במיוחד ומאפשרים ישיבה נוחה לנוסעים מבוגרים כאשר שורת המושבים השלישית קטנה במקצת מהשתיים הקדמיות ומתאימה בעיקר לילדים. לוח המחוונים עוצב גם הוא מחדש וזכה למראה יוקרתי ולמסך מידע מרכזי גדול מימדים. במרכזו של הדשבורד הקידמי הותקן מסך מגע מתקדם המאפשר שליטה נוחה בכל פונקציות הרכב לרבות מערך המיזוג והאבזור הבטיחותי. תא המטען אדיר המימדים מספק נפח של 710 ליטרים כאשר כלל המושבים בשימוש ועל ידי קיפול הספסל האחורי גודל נפח תא המטען לכ1,860 ליטר, מדובר בתא מטען עצום המאפשר אחסון של ציוד רב מאוד. 
 
אבזור רב לשיפור חווית הנסיעה
בדומה לשאר הרכבים מבית היוצר של אופל, הזאפירה מאובזרת במגוון רב של אביזרים ייחודים שמטרתם היא לשיפר את חווית הנסיעה הכוללת, אביזרים אלה כוללים מערך תוספות תפעולי לרבות מערכת אמובלייזר, מפשיר אדים מתקדם, חלונות חשמליים, מערכת נעילה מרכזית, בקרת אקלים מפוצלת, מושבי עור נוחים , שקעי 12V, גג שמש אופציונלי ועוד. בנוסף מוצעים אביזרים נוספים המשתייכים לפן הטכני לרבות מערכת שמע מתקדמת, מחשב דרך מלא, דיפוני בד בדלתות, חישוקי ברזל 17 אינץ' ועוד תוספות המשווקות ברובן כסטנדרט. בנוסף מאפשרת החברה חבילות אבזור נוספות בתוספת תשלום הכוללות בין היתר תוספות מתקדמות  כגון מערכת נשיאה ייעודית בפגוש האחורי לעד ארבע זוגות אופניים.
 
באופל הבטיחות היא מעל לכל
כלל רכבי המותג עברו בשנים האחרונות טרנספורמציה משמעותית בכל הנוגע לרמת בטיחותם, במסגרת מגמה זו התווספו מערכות שונות וכלל הרכבים הועמדו בפני מבחני הבטיחות המחמירים. גם דגם הזאפירה זכה לשלל תוספות ייעודיות להעלאת רמת הבטיחות לרבות מערך כריות אויר מתקדם ומתג ייעודי לניטרולן, במערכת הבטיחות המתקדמת של אופל –  Opel Eyeהמספקת התרעה בעת סטייה מנתיב או התנגשות חזיתית צפויה, מערכת ייחודית לסיוע בעת זינוק במדרון, נעילת דלתות לבטיחות ילדים, מערכת בקרת אחיזת כביש, מערכת לחלוקת עומס בלימה ועוד. בנוסף זכתה הזאפירה לציון מקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של Euro NCAP ובשלל מבני הבטיחות המחמירים. שילובם האופטימלי של מערכות ייחודיות אלה עם עמידה במבחני הריסוק על פי התקן המחמיר ביותר מספקת את מלוא הביטחון הדרושים לנהג ולנוסעים.
 
למי מיועד דגם הזאפירה?
גודלה הרב של הזאפירה והעובדה כי היא מכילה בתוכה מספר מקומות ישיבה רב יותר מאשר מכונית פרטית סטנדרטית, מכוון אותה לקהל יעד ספציפי אשר נדרש למקום רב לאחסון ולמספר מושבים גדול, כך לדוגמה נחשבת הזאפירה למושלמת למשפחות בנות יותר מ3 ילדים הנדרשת לנשיאה של ציוד רב אך אינן מעוניינות להתפשר על רכב איכותי וחווית נסיעה נעימה. בנוסף מתאימה הזאפירה גם ליחידם אשר מרבים בנסיעות ארוכות ונדרשים לפתרונות אחסון יעילים או לאלה מאיתנו הנדרשים להסעתם של נוסעים רבים ברמת נוחות גבוה.
 
תג מחיר אטרקטיבי ומשתלם ביותר
מחירה של האופל זאפירה בגרסתה החדשה מתחיל מ169,500 ₪ ומשתנה בהתאם לנפח המנוע ולחבילת האבזור הנדרשת, בהשוואה לרכבים דומים המשתייכים לקטגוריה לרבות דגמי הסיטרואן C4 פיקאסו, סקודה רומסטאר, טויוטה ספייס ורסו, פיג'ו 5008, מאזדה 5 ועוד, נחשבת הזאפירה לכדאית ומשתלמת ביותר שכן היא מציעה את השילוב המושלם שבין איכות חומרים גבוה, חווית נהיגה יוצאת דופן, מכאניקה מתקדמת, בטיחות ברמה גבוה ואיבזור עשיר. הזאפירה נחשבת לפסגת קטגוריית המיניוואנים הקומפקטים, היא מציגה איכויות נהדרות בכל הנוגע למכאניקה, לאיכות החומרים ולביצועי הכביש והכל במחיר משתלם ביותר וברמות אבזור משתלמות למדי כיאה לכלל רכבי החברה. בנוסף על כל ייתרונותיה נהנת הזאפירה משוק ענף וביקוש רב, דבר המאפשר לה לשמור על ערכה הכספי לאורך שנים רבות בהצלחה רבה.
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אופל זאפירה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
דוד בסן
אני מכיר את רכבי אופל כבר שנים וגם הייתה לי אופל אומגה תקופה מסוימת בעבר. אופל זאפירה ברשותי כבר כחצי שנה דרך חברת ...   [המשך..]
עוזי
בקטגורית המיניואן האופל זאפירה נותנת מלחמה פה בשאר הרכבים. איכות הנסיעה היא מעולה ורואים את ההקפדה הגרמנית בכל הנו ...   [המשך..]
הגדרות נגישות