ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

קיה סורנטו

image KIA
מחיר משוער: החל מ 193,500
שנות אחריות: 7 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 11.36
יתרונות חסרונות
מרחב פנימי איכות חומרים
נוחות חווית נהיגה
שימושיות מיתלים
קיה סורנטו
קיה סורנטו
קיה סורנטו
קיה סורנטו
קיה סורנטו
קיה סורנטו בנזין EX
קיה סורנטו - רכב הפנאי מרשים בעל נוכחות אדירה
רכב הפנאי גדול המימדים בעל 7 מקומות הישיבה של יצרנית הרכב הקוראנית קיה הוא הסורנטו המרשים בעל החזות הקשוחה ואיכות החומרים הגבוה נחשב לאח התאום של דגם היונדאי סנטה פה אשר חולק עמו את אותה הרצפה הוצג לראשונה בשנת 2003 בארצות הברית וכשנה לאחר מכן הוצע לשיווק באירופה ובישראל, בשנת 2014 הוצג הדגם בדורו השלישי בתערוכת הרכבים השנתית בפריס, עם שורה של שיפורים ועדכונים משמעותיים ביחס לדור הקודם. רשימת השיפורים המשמעותית כוללת, בין היתר, טכנולוגיית הנעה כפולה, מימדים חיצוניים גדולים יותר מבעבר, עיצוב מרשים ויוקרתי, רשימת אבזור ארוכה ומפנקת ויחידות מנועיות מתקדמות ואטרקטיביות ביותר. קיה סורנטו מוצע לשיווק גם בגרסת 4X4 בעלת יכולות שטח גבוהות במיוחד ובכך נחשב הוא למתאים במיוחד לקהלי יעד רבים ובכללם חובבי השטח, ציבור הנהגים הצעיר המחפש אחר רכב בעל עיצוב מרשים וביצועי כביש גבוהים, משפחות הנדרשות לרכבים בטיחותיים גדולי מימדים ועוד. 
 
יחידות הנעה חזקות ומתקדמות
דגם הסורנטו משווק בישראל בשתי גרסאות מנועיות שונות,  גרסת בנזין בנפח 2.4 ליטר בהספק של  188 כוח סוס וב-24.6 קג"מ המתקבלים כבר ב-4,000 סל"ד, גרסה מנועית זו משווקת עם אופציה למנוע 4X4 או עם מנוע 4X2 ומשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית טיפטרוניק בעלת 6 יחסי העברה מתקדמים יחד מספקות הן כושר האצה מרשים מ-0 ל-100  קמ"ש בכ-10.5 שניות בלבד. גרסת המנוע השנייה כוללת מנוע דיזל בנפח של 2.2 ליטר המספקת 200 כוח סוס ומומנט מרבי של 45 קמ"ג, יחידה מנועית זו נמכרת עם מהנעה כפולה בלבד ומשודכת לתיבת הילוכים זהה לתיבה הקיימת בגרסת המנוע הראשונה ויחדיו משיגות הן ביצועים טובים יותר מגרסת הבנזין אשר כוללים כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ9.6 שניות בלבד.
 
נתוני צריכת דלק איכותיים
בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים צריכת הדלק בגרסת הבנזין עומדת על 11.4 ק"מ לליטר בממוצע בטכנולוגיית ההנעה הקדמית ו10.6 ק"מ לליטר בממוצע בטכנולוגיית ההנעה הכפולה, בעת נסיעה בפועל שתיהן מציגות צריכת דלק גבוה יותר ועומדת על 9 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה. גרסת מנועי הדיזל, כצפוי, מציגה נתוני צריכת דלק נמוכה ואטרקטיבית יותר אשר עומדת בממוצע, בהתאם לנתוני היצרן, על כ-14.9 ק"מ לליטר בלבד בעוד שבנסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר במידת מה ועומדת על כ12.5 ק"מ לליטר לערך בממוצע. נתוני צריכת דלק אטרקטיביים אלה נחשבים לממוצעים ביותר ביחס לרכבים המשתייכים לסגמנט וכן ביחס לרכבים בסדר גודל מאין זה.
 
איכות נסיעה גבוה ודינמית במיוחד
במסדרת השדרוג שנעשה בדור השלישי של דגם הסורנטו השתפרה במידה ניכרת נוחות הנסיעה, ניכר כי הושקעו מאמצים רבים בהתאמת הרכב לכביש ומשום כך שופרה במידה רבה רמת בידוד הרעשים, התווספו מושבים מפנקים כיאה לסטנדרט אמריקאי טיפוסי, דינמיות איכותית אשר מאפשרת נסיעה איכותית בין רחובות העיר הצרים, אחיזת הכביש טובה ביותר מאפשרת זויות גלגול איכותיות והיגוי סביר. כושר הבלימה של דגם הסורנטו גבוה ביותר הן מבחינת העוצמה והן בתחושה של דוושת הבלמים המספקת תגובה מהירה ובטחון רב לנהג. זוית הראיה ממושב הנהג בדגם הסורנטו נחשבת לגבוה וטובה ביותר באופן המאפשר לנהג נסיעה בטוחה ביותר.
 
עיצוב חיצוני מרשים ובעל נוכחות
דגם הסורנטו מציע עיצוב חיצוני מרשים ביותר, הוא גדול ביותר ובעל נוכחות מאסיבית על הכביש. מידותיו של הרכב נעמדות על 4.8 מ' אורך, 189 ס"מ רוחב ו169 ס"מ בגובה, מידות הנחשבות לגדולות ביותר. חזית הרכב מרשימה ביותר, כוללת גריל קדמי גדול המיישר את הקו עם הסגנון העיצובי החדש של דגמי קיה אשר מעוצבים על ידי מעצב העל פיטר שרייר ומשתלב היטב עם יחידות התאורה הגדולות ביותר. חלקו האחורי של הרכב עגלגל במידת מה וכוללות שמשה אחורית גדולה ביותר המאפשרת זווית ראיה איכותית ביותר, בחלקו התחתון של הרכב מצויות יחידות התאורה הגדולות מאוד אשר תורמות את תרומתן למראה הקשוח והעוצמתי הקיים.
 
תא נוסעים גדול, נוח ושימושי
כבר מרגע הכניסה הראשוני אל תוך תא הנוסעים של קיה סורנטו מתקבלת תחושת מרווח אדירה ושפע מקום הן בקדמת הרכב והן בשתי שורות המושבים האחוריות המאפשרות ישיבה נוחה של שני מבוגרים בכל אחת מהן. קדמת הרכב מאופיינת באיכות חומרים גבוה ביותר וברמת הרכבה מתקדמת ביותר, הדשבורד הקדמי מציג מראה מודרני מאוד ומעוצב ברמת אגרונומיה איכותית עם שילוב צבעים שחור ואפור, במרכזו של הדשברד הקדמי מצוי מסך מגע גדול ביותר המאפשר שליטה נוחה במרבית פונקציות הרכב. החלק הפנימי של דלתות הרכב עטויות בכיסויים מרשימים למראה אשר תורמים במידה ניכרת למראה הכללי העשיר והמרשים למדי. תא המטען סביר בהחלט בגודלו ומציג נפח מרשים של 320 ליטר הניתנים להגדלה ניכרת על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית.
 
רמות אבזור גבוהות ומשתלמות
דגם הסורנטו מוצע לשיווק על 3 רמות אבזור מתקדמות ביותר אשר עונות לשם EX, Urban ו- Premium, אשר כוללות רשימת רבזור נדיבה ביותר ובכללה דיבורית בלוטוס איכותית, שלל חיבורי אודיו לרבות USB ו-AUX, מערכת בקרת אקלים מתקדמת המפוצלת למספר אזורי משנה עם פתחי איוורור אל עבר שתי שורות המושבים האחוריות, חלון בגג הרכב, חישוקים קלים בקוטר של 17 אינץ', חיישני חניה אחוריים וקדמיים, בורר מצבי נהיגה, תא מטען עם פתיחה חשמלית, מסילות גג ועוד. בחלק מרמות האבזור התווספו גם גג פנורמי מרשים למראה, מושבי עור יוקרתיים, פנסי קסנון איכותיים, מפתח חכם מתקדם מערכת "עצור וסע" איכותי לחיסכון אפקטיבי בצריכת הדלק.
 
בטיחות כעקרון מוביל
יצרנית הרכב קיה הצטרפה למגמה ההולכת וגוברת להעלאת רמת הבטיחות בעת נסיעה, מגמה אשר באה לידי ביטוי גם בדגם הסורנטו אשר מצוייד ברשימת אבזור בטיחותי ניכרת ובכללה מערך בן 6 כריות אויר מתקדמות עם אופציה לביטול פעילותה, חיישני לחץ אויר בגלגלים, מערכת מתקדמת למניעת התהפכות, מערכת סטיה מנתיב, מערכת בקרת שיוט, חיישני חניה אחוריים וקדמיים, מצלמות נסיעה לאחור ועוד שלל מערכות אשר משפרות במידה ניכרת את רמת הבטיחות הנסיעה. כמו כן עמד דגם הסורנטו במבחן הריסוק המחמיר בהתאם לתקן ה EuroNCA, אשר זיכה אותו בציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות, ציון של 90% בהרנה על נוסעים, ציון של 83% בהגנה על ילדים וציון של 71% בסעיף המבחן האבזור הבטיחותי.
 
יתרונותיו הרבים של דגם הסורנטו
דגם הסורנטו הוא התשובה הנכונה ביותר של קיה באשר לדגמים מובילים דוגמאת השברולט טראוורס, שברולט קפטיבה, יונדאי סנטה פה, מיצובישי אאוטלנדר ועוד, הוא נחשב לרכב בטיחותי ואמין המספק יכולות כביש ושטח גבוהות ביותר, הוא מעוצב היטב באופן אשר מושך את העין על גבי הכביש ונחשב לאחד הרכבים המאובזרים ביותר בקטגוריה. יתרון נוסף בו מתהדר דגם הסורנטו נוגע לתג המחיר האטרקטיבי עימו הוא משווק אשר מתחיל מ196,200 ₪ לדגם ה2.4 ליטר בנזין ברמת האבזור הנמוכה עם הנעה קדמית ועד לסכום של 270,600 ₪ לדגם ה2.2 ליטר טורבו דיזל ברמת האבזור פרימיום הגבוה ביותר הכוללת טכנולוגיית הנעה כפולה.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש קיה סורנטו, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
סולי
הגעתי לאולם התצוגה של קיה ברחובות ורציתי לראות את קיה ספורטאג'. בגלל שלא היה מלאי של הדגם הראו לי את קיה סורנטו. יצא ...   [המשך..]
שלי
חיפשתי רכב מרווח ונוח במחיר משתלם.Aקיבלתי המלצה מקרובי משפחה שרכשו את אותו רכב והמליצו עליו בחום.Aלא התאכזבתי. המח ...   [המשך..]
הגדרות נגישות