ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פיג'ו 508

image Peugeot
מחיר משוער: החל מ 174,490
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 14
יתרונות חסרונות
עיצוב חיצוני איבזור
איכות חומרים היגוי
נוחות
פיג
פיג
פיג
פיג
פיג
פיגו 508
פיג'ו 508 – רכב משפחתי בעל עיצוב מודרני ומרחב פנימי גדול 
 
מי שאוהב לנהוג בפיג'ו יכול להבין כי הפעם החברה הביאה את האריה על כלל ביצועיו. זה מתייחס לכל מה שאנו יכולים לחשוב שחשוב וחיוני ברכב משפחתי , הן לעיצוב האלגנטי אשר עליו מקפידים כמו תמיד, להתנהגות בכביש ורמת הנוחות, לתא המטען המרווח אשר חשוב לכל הנהגים ובמיוחד למי שרכב זה אכן משמש לכל המשפחה. הרכב גדול וארוך אך לא בולט יותר מדיי, יש לו נוכחות כמו כל הדגמים האחרים אך נוספו לו כמה חידושים ביניהם מסך מגע הפועל בשפה העברית, כמה חשוב, כמה מחשבה והתאמה לנוחיותו של הלקוח. הדגם עבר כמה שינויים וביניהם שדרוג תיבת ההילוכים, ואל לנו לשכוח את נוחות הנסיעה ברכב כמו כל הדגמים האחרים של פיג'ו, זו החכמה של האריה, לתת לנו להרגיש תמיד מלכים. הנהיגה ברכב מהווה חוויה, הרכב גדול, אך הדבר אינו מורגש אלא להיפך יש תחושה של שליטה, יציבות, מה שמקנה גם תחושת ביטחון ורוגע לכל נוסעי הרכב. האבזורים ברכב הינם מהמקובלים ברכבי יוקרה ומציעים כמובן מערכות בקרה שונות, חיישנים, מחשב ועוד אביזרים אשר נראה כי כיום כבר לא ניתן לקנות רכב בלעדיהם ובוודאי לא רכב כדוגמת מודל זה. 
 
יחידת ההנעה של דגם 508 
כשבחנו בחברה מה יש לשפר ולדרג ברכב זה הוחלט על שיפור המנוע, ואכן המנוע שודרג ל 1.6 טורבו ובמקביל חל שדרוג של תיבת ההילוכים. ברכב יש תיבת 6 הילוכים אוטומטית שהיא לא רק טובה אלא מצוינת והשילוב עם מנוע הטורבו הינו עילאי. היצרן מדבר על האצה של 9.2 שניות עד שהרכב מגיע למהירות של 100 קמ"ש. ההספק של הרכב הינו 156 כ"ס כאשר מדברים על 6,000 סל"ד ו 24.4 קג"מ כשזה מתחיל מ – 1,400 סל"ד, כך שמדובר ברכב עם עוצמה כיאה לאריה. יחד עם זאת, התחושה הינה של רכב עדין, למרות גודלו, אבל כשהכל מתחבר בצורה נכונה, אז זו ההרגשה. התחושה, שההילוכים עוברים בקלות והשילוב המקצועי והאיכותי בין המנוע להילוכים מדהים ונוח והרי זה מה שתורם לחוויית הנהיגה בסופו של דבר, ללא מאמץ ונסיעה חלקה. השילוב הנכון בין ההילוכים למנוע יצר רכב זריז במיוחד, שמהווה שדרוג משמעותי לדגמים הקודמים והנהג חווה רכב אשר לא מתאמץ לא בנסיעה בכביש עירוני ולא בנסיעה בכביש בינעירוני. 
 
 
התנהגות הנסיעה וכמובן.. איכות הנסיעה
כשאנו חושבים מה היינו מצפים, שיהיה ברכב משפחתי גדול אין ספק, שיהיה חשוב לנו הנוחות, אז גם בפיג'ו יודעים, שלכך מצפה הלקוח ואכן בדגם זה חשוב לומר שהתחושה הינה של איזון, הנסיעה חלקה, ההגה נוח ומתקשר לכל אורך הדרך עם הכביש והנהג יכול לשלוט על הרכב גם במצבים בהם נתקלים בשיבושים, בורות ובנסיעות בכבישים מפותלים ודרך עקלקלה. אין ספק, שאחד הפרמטרים לרכישת רכב הינה כאמור, התנהגות הרכב בנסיעות שונות וכן התאוצה והנה לפנינו רכב, שההנעה הקדמית שלו  מדהימה, איך שלא נסתכל על זה הכל נשלט בצורה מדויקת, השליטה על הרכב הינה מקסימלית, כולל בסיבובים חדים והרי לכם רכב מושלם. 
 
קצת על הוצאות הדלק של הרכב
אין ספק, שלקנות רכב זה דבר אחד וההוצאות על הרכב, הם ממד נוסף וחשוב המהווים שיקול משמעותי בקניית רכב. אז אכן תהינו מה תהיה ההוצאה על דלק ברכב כל כך גדול, יוקרתי, נפח מנוע 1.6 ל' והתשובה הינה: 15.8 ק"מ לליטר בנזין. אז כל שנותר הוא להביע אהדה כי לא ציפינו שרכב כזה גדול יהיה במידה רבה אף חסכוני, כי חשבנו שנבלה בתחנת הדלק כל יום, אבל התוצאה מראה שלא בהכרח, אולי זו תוצאה של עבודה טובה של המנוע עם ההילוכים, אך למעשה זה לא משנה, מה שחשוב שאפשר לנסוע ולנסוע ולא לחשוב על תחנת הדלק הקרובה. 
 
עיצוב דגם 508 מבחוץ
אז לאחר שחשבו על שדרוג הרכב הוחלט גם על שדרוג חיצוני, אמנם הרכב גם ככה מרשים, אך למה לא להוסיף, כשהדבר אינו גורע. אז הוסיפו לרכב פנסי לד רק בחזית ואין ספק שזה משפר את המראה המודרני של הרכב. במכסה המנוע לא חלל שינוי וניתן לראות את הקורה הארוכה אשר הופיעה בדגמים הקודמים לדגם זה.  אי אפשר לא לדבר על אורכו של הרכב 4.79 מ' ורוחב 85 ס"מ ובסיס הגלגלים הינו 2.81 מ' והרי לכם רכב אשר גם במידותיו עולה על דגמים משפחתיים אחרים וכל זאת במראה קלאסי ועדין אשר מקנה טעם של יוקרה ואיכות אשר אין לתאר. גודל זה של רכב מקנה ללקוח תחושה של עוצמה, כיאה לאריה ונותן תחושה של  נוכחות מלאה על הכביש, תחושת בולטות ולזה גם מצפה הלקוח, להרגיש נוכחות, לחוש ייחודי. 
 
העיצוב החדשני הפנימי של הדגם 
אז כמו כל הדגמים האחרים של פיג'ו גם הפעם היצרן הקפיד וחשב מה טוב לנהג, מה חשוב לו ומה נכון שיהיה. הפעם מצאנו 7 נורות לד עם שקעים אורכיים ותא נוסעים יוקרתי ומהודר  ביופיו וכן נעשה שימוש בחומרים איכותיים בגימורים הפנימיים ברכב, כי על איכות לא מוותרים, בטח לא ברכב משפחתי ומפואר זה הרי הדבר מתבקש. כמובן, יש לציין את המגע הנעים של הלחצנים השונים ואת המושבים הנעימים למגע וכן לישיבה ואם שכחנו אז זה המקום להזכיר שוב את תא המטען הענקי ברכב. 
 
האבזור ברכב  - אז מה יש לנו פה?
בפיג'ו חשבו על מערכת השליטה המרכזית והחליטו שהמיקום האידאלי למערכת זו אשר שולטת על הטלפון, הניווט,  הרדיו והטלפון, יהיה בין המושבים וזה עובד בצורה מעולה, גם נוח ושם שימושי מאוד. חשוב לציין, שאת מחזיק הכוסות הקפיד היצרן לשים גם כן בין המושבים על מנת שיהיה לנהג נוח. המזגן, אשר אין חשוב ממנו לנהג הישראלי, מעולה ויעיל ותאורת הפנים מגוונת במיוחד. בנוסף ניתן לציין את החיישנים הקלים, בקרת השיוט, חיישני הגשם והחנייה, חיבורי אודיו, דיבורית בלוטות' ומחשב דרך אשר הינם חלק בלתי נפרד מרכבי היוקרה המוצעים כיום בשוק הרכבים. 

בטיחות – כי מה חשוב יותר מזה 
אז הרכב מהודר, נראה יוקרתי אך רגע קט לפני שנקנה הרי אין ספק שנברר על הבטיחות, אז אין ממה לחשוש במבחני  הריסוק האירופאי זכה רכב זה ב – 5 כוכבים, הרכב כולל 6 כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית ובלמים ( ABS, EBD, BAS), אז אפשר לומר שברכישת מודל זה אנו יכולים להיות רגועים כי גם קנינו רכב מהודר ביופיו אך גם קנינו רכב שממש כיף לנהוג בו והכי חשוב רכב אשר ישמור עלינו, בטיחותי ואמין, מה יותר טוב מזה, הכל בחבילה אחת. 

מילות סיכום על הדגם המוצלח
אז מה ניתן לומר ? החלום בהתגשמותו, רכב גדול, מפואר ומהודר, עם ביצועים מצוינים, צריכת דלק אשר מאפשרת נסיעות למרחקים, מושבים נוחים, אבזור מעולה ושימושי, כל מה שחשבנו שניתן לקבל ברכב משפחתי כזה וללא תחושת החמצה. חיכינו לדגם זה זמן רב והוא לא מאכזב, זה בדיוק מה שפיג'ו יודעים לעשות, להגשים את החלומות שלנו.
 
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פיג'ו 508, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
יואל
פיג'ו 508 זו מכונית נוחה ונעימה, יש לה גודל נכון ומרווח. איכות הנסיעה לא מתקרבת לדגמים היפנים כמו מאזדה 6 א סו ...   [המשך..]
איתמר
קניתי את הפג'ו לאחר התלבטויות רבות ואת האמת אני שמח על הבחירה.ה 508 הוא רכב שניראה טוב ומרגיש טוב על הכביש, עם ...   [המשך..]
הגדרות נגישות