לאחר כמה וכמה הדלפות באינטרנט של רכב הקונספט החדש של
פיג'ו, ל
יצרנית לא נותר ברירה אלא לחשוף את יצירת האומנות המדוברת כל כך בזמן האחרון. פיג'ו פראקטאל, כך נקרא רכב הקונספט ה
חשמלי של פיג'ו, שאמור להראות את כוונותיה העתידיות של פיג'ו בכל הנוגע לטכנולוגיה עתידית של רכבים העירוניים החשמליים של היצרנית.
מעבר לכל היופי המוצג, יש גם קונספט חדש
טון אחד של עיצוב עוצר נשימה
למרות עיצובה הסוחף והספורטיבי של הפיג'ו פראקטאל, לא מדובר במכונית ספורט עתידית של היצרנית. למעשה, כל הפאר והמיוחדות הזו באה באריזה קטנה במיוחד. אורכה של הפראקטאל לא עולה על 381 ס"מ ורוחבה 177 ס"מ. הפראקטאל באה בגזרה קלה במיוחד השוקלת כטון אחד בודד. את הרכב מעטרים גג הניתן להסרה, חישוקי סגסוגת בקוטר "19, שככל הנראה לא יגיעו לפס הייצור אבל בהחלט נראית מצוין על המכונית. בנוסף לכך, הפראקטאל נהנית ממערכת תאורה בטכנולוגיית לד עם חתכי עיצוב מרשימים במיוחד. את הרכב מניעים ארבעת הגלגלים המחוברים לרכב בעזרת בולמי אוויר המכווננים לגובה בעזרת לחיצת כפתור מפנים המכונית.
תחנת כוח קטנה
הפראקטאל מונעת על ידיי שני מנועים חשמליים, כאשר כל אחד מהם בנפרד מספק 102 כוחות סוס ומותקנים אחד על הסרן האחורי ואחד על הקדמי. המנועים העוצמתיים האלה נעזרים במצבר המספק 30 קילו-וואט, שמאפשר לרכב לעבור טווח של 450 קילומטרים ללא טעינה. מערכת ההנעה של הפראקטאל מטיסה אותה קדימה ממצב עמידה ל- 100 קמ"ש בכ- 7 שניות.
עיצוב פנים מודפס
לטובת עיצוב תא הנוסעים, פיג'ו השתמשה באחד האלמנטים המפתיעים ביותר ששומשו לטובת עולם הרכב- מדפסת תלת מימד. כ- 80% מתא הנוסעים של הפראקטאל למעשה הודפס בעזרת המדפסת הזו. מעבר לכך, הרכב מצויד במערכת i-cockpit, הקרנה של לוח המחוונים ברזולוציה גבוהה במיוחד ועוד רשימה ארוכה של פיצ'רים וטכנולוגיות המזינים את תא הנוסעים של הפיג'ו פראקטאל. את מרכז הקונסולה של הרכב מעטר מסך מגע בגודל "7.7, אשר אחראי על הצגת המידע בכל הנוגע למערכת הבידור ברכב המחוברת ללא פחות מ 13 רמקולים המקיפים את הרכב.
עכשיו רק נותר לקוות שהקונספט יעלה לפס הייצור. ואם לא בדיוק רכב זה, אז לפחות רכב שמסוגל להביא את מה שהפראקטאל מביא. אנחנו נמשיך לעקוב ונעדכן בהתאם.