ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אאודי TT

image AUDI
מחיר משוער: החל מ 349,300
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 13
יתרונות חסרונות
עיצוב חיצוני תא מטען
נוחות מרחב אחורי
ביצועים
אאודי TT
אאודי TT
אאודי TT
אאודי TT
אאודי TT
אאודי TT- מכונית הספורט האולטימטיבית
audi TT, הינה מכונית הספורט האולטימטיבית בעלת מרכב קופה אופנתית ומרהיבה ביופיה, משווקת לרוב עם גג בד נפתח מרהיב למראה, הוצגה לראשונה בשנת 1998 ונחשבה כבר אז למתקדמת, איכותית, בעלת עיצוב מרהיב ומנקר עייניים. ה-TT, בניגוד גמור לרכבים שמייצרת החברה בדרך כלל אשר נחשבים לשמרניים ומאופקים בעיצובם ובצורתם, כוללת עיצוב אמיץ ונועז, מנועי טורבו חזקים והתנהגות כביש מלוטשת למדי אשר יוצרת חווית נהיגה אדירה ובלתי נשכחת. בייצורו של הדגם ה-TT בחרו באודי לשים בצד עניינים מהותיים כמו נוחות, התאמה למשתמש, תקציב וכו, ויצרו מכונית בעלת עיצוב מעוגל, הדוק, נמוך וספורטיבי ביותר המשווק עם תג מחיר גבוה אך שווה. ה-TT מבוססת על הפלטפורמה המתקדמת של הגולף דור 4, תוך הכנסת אלמנטים עיצוביים מתקדמים מיוחדים ביותר. הדור השני של ה- אאודי TT הוצג בשנת 2006 והציג שיפור רב של אלמנטים שנחשבו לבעייתים והוספתם של אלמנטים עיצוביים ייחודים כמו תוספות אלומניום למבנה הרכב, היצע המנועים השתפר ותגי המחירים עודכנו. הגרסה השלישית האחרונה הוצגה בישראל בשנת 2015 ומשווקת עד היום מציגה, בין היתר, עיצוב חדשני שכולל מכסה מנוע חדש, עיצוב אחורי מודגש על ידי צמד אגזוזים בולטים, מנועים חדישים חזקים ביותר, הפחתה ניכרת במשקל הרכב היוצרת חסכון משמעותי בצריכת הדלק ושיפור משמעותי של רמות הבטיחות והאבזור בפנים ובחוץ הרכב.
 
הדור השלישי של דגם ה-TT
גם בדור השלישי של דגם ה-TT, היא מספקת נסיעה איכותית, מחד צמודה והדוקה אך מאידך היא איננה צפופה ומספקת מרחב סביר לנוסעים. ה-TT מציעה צורת ישיבה של 2+2 ובמרכב הקופה מתמודדת היא עם גובה נמוך המגביל את הישיבה במושב האחורי ותא מטען שימושי בנפח של 305 ליטר. מעבר לעיצוב, הדור השלישי הציג תא נוסעים חדשני, הדשבורד החדיש לחלוטין עוצב בצורה מודרנית מחומרים איכותיים ומתקדמים ביותר, במרכזו הותקנו לחצנים מתקדמים באמצעותם ניתן לתפעל בקלות את כל מערכת מיזוג האויר, התווספו ציפויי עור על גבי ההגה וידית ההילוכים, הותקן מחשב דרך עתיר במידע ולוח מחוונים מעוצב, תעלות זרימת האויר שופרו, הממדים והתאום בתא הבעירה שופר משמעותית, הזרקת הדלק, התזמון והמנות הנצרכות שופרו ועוד.
 
מנוע חזק ומתקדם
הדור החדש של ה-TT מציג את טכנולוגיית מנועים החדישה של החברה המשלבת בצורה האופטימלית ביצועים גבוהים עם חסכון ניכר בעלויות תחזוקה וצריכת דלק. מנועים אלה נחשבים לקידמת הטכנולוגיה המאכנית העולמית בכלל ופאר היצירה של אאודי בפרט. בישראל משווקת ה-TT עם שלוש גרסאות מנועיות, הראשונה, הגרסה הבסיסית, בעלת מנוע 2.0 ליטר טורבו TFSI  המספק 230 כוח סוס בטווח של 4,500-4,300 סל"ד ומומנט מיירבי של 37.7 קמ"ג המשודך לתיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית S-tronic בעלת 6 הילוכים, הגרסה הבסיסית מספקת כושר האצה מ-0 ל100 קמ"ש בכ-5.9 שניות בלבד. הגרסה הנוספת הינה גרסת ה Quattroמציעה מנוע 2.5 ליטר טורבו המספקת 310 כוח סוס עם כושר האצה של כ-5.3 שניות בלבד. הגרסה הבכירה, גרסת הרודסטאר  בעלת ההנעה הכפולה מספקת כושר האצה מרהיב מ-0 ל100 קמ"ש בכ- 6 שניות בלבד. המהירות המיירבית בשלושת הגרסאות עומדת על כ250 קמ"ש. במדינות רבות משווק ה-TT עם תיבות הילוכים נוספות עשירות הרבה יותר. 
 
נתוני צריכת דלק משופרים
הדור השלישי של דגם ה-TT מציג נתוני צריכת דלק משופרים ביותר בהשוואה לגרסאות הקודמות, הדבר נכון הודות לשילוב של מספר אלמנטים משמעותיים אשר יצר הפחתה משמעותית בצריכה, אלמנטים אלה כוללים את השימוש הרב שנעשה באלומניום שבשלדה ובמרכב הרכב לרבות בדלתות, במכסה המנוע ובגג, על ידי שימוש זה הופחתו למעלה מ-50 ק"ג ממשקל הרכב וכמו כן הודות למנועים החדשים בהם מתהדר דגם ה-TT המציגים שיפור משמעותי הזרקת הדלק וכמובן ממערכת עצור וסע המותקנת כסטנדרט. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 15.9 ק"מ לליטר במרכב הקופה הכולל הנעה קדמית ועד ל14.9 ק"מ לליטר בגדמי הרודסטאר הכוללים הנעה כפולה.
 
ביצועי כביש מרגשים ומרשימים
היתרון הבולט ביותר של דגם ה-TT  הוא ביצועי הכביש המדהימים שהוא מספק, לחיצה על דוושת הגז מספקת מנה גדושה של כוח מתפרץ חזק ביותר אשר יוצר תחושת אנדרנלין מדהימה המתחזקת לקול שאגות האגזוז הרמות, רצועת הכוח הגמישה מספקת תחושת יציבות ושליטה מלאה גם במהירות גבוהה ובכבישים פתלתלים, הבלמים החזקים מספקים לנהג את תחושת הביטחון לה הוא נזקק בעת נסיעה ברכב מהיר כל כך. הדור החדש מציג מתלים קשיחים המונעים בצורה איכותית את חדירתם של מהמורות הדרך והרעשים המיותרים אל תוך תא הנוסעים כיאה למכונית ספורט איכותית ובסך הכל חווית הנהיגה שבנסיעה ב-TT הינה נסיעה מיוחדת ומרגשת, חזקה וכוחנית באופן ייחודי ובלתי נשכח.
 
אבזור רב לשיפור חווית הנסיעה
דגם ה-TT מאובזר בשלל תוספות ושדרוגים המשפרים במידה ניכרת את חווית הנסיעה המתקבלת, התוספות והשיפורים נוגעים לתפעול הרכב וכוללים מערכות שונות לרבות מערכתMMI  בעלת תצוגה אינטגרלית בלוח המחוונים הכוללת רדיו דיסק בעל 8 רמקולים, נגן CD וקורא קבצי MP3 , דיבורית בלוטות' בעלת שליטה מגלגל ההגה, מערך בקרת אקלים אוטומטית מפוצלת, שמשות מבודדות חום, חבילת תאורה פנימית, מפתח חכם, חיישני חנייה ועוד. בנוסף, ה-TT מתהדרת באבזור רב הנוגע לשיפור רמת הנוחות בעת בנסיעה הכולל, בין היתר, מושבי Sport S קדמים המתכווננים חשמלית, דיפוני Aluminiom brushed matt בדלתות הרכב ובקונסולה המרכזית ועוד. תוספות אלה המשווקת כסטנדרט עם דגם ה-TT בשילוב עם המנועים החזקים והמשודרגים, יוצרים חווית נסיעה בלתי נשכחת ללא תחרות.
 
רמת בטיחות גבוה 
בשנים האחרונות הצטרפו יצרניות רכב רבות למגמה ההולכת וגוברת להעלאת רמת הבטיחות ולמניעה מקסימלית של תאונות דרכים אפשריות, יצרנית הרכב אאודי נחשבת למובילה עיקרית במגמה זו וכך גם דגם ה-TT זכה לשלל שיפורים ואבזור רב הכולל מערך 6 כריות אויר- 2 קדמיות, 2 צידיות ו-2 להגנת הראש, מערך תאורה דינמי אוטומטי הכולל אורות חשיכה והפעלה אוטומטית בהתאם לעוצמת הגשם, חווי התראה על ירידה בלחץ אויר בגלגלים, מערכת בקרת יציבות ובקרת סטייה מנתיב, מערכת עזר לבלימת חירום, מערכת בקרת סחרור גלגל ועוד. מערכות מתקדמות אלה משפרות במידה ניכרת את בטיחות הנסיעה ברכב ועוזרות לנהג לשמור על היציבות האופטימלית הנדרשת לו.
 
למי מתאים דגם ה-TT?
על אף שהאאודי TT מציגה את קדמת הטכנולוגיה המאכנית של עולם הרכב ו כמו כן מספקת היא חויית נהיגה שאינה ברת השוואה עם רכבי ספורט רבים, היא אינה מתאימה לכל נהג, היא מושלמת בעבור חובבי הריגוש שבנסיעה מהירה וחזקה בעיקר בעבור צעירים וצעירים בנפשם אשר אינם מתפשרים על נסיעה ברכב חזק ומהיר, חובבי תשומת הלב האוהבים להנות ממשב הרוח בעת נסיעה עם גג פתוח ומנוע שואג ומרעיש. ה- TT מותאמת בעיקר לבעלי יכולות כלכליות גבוהות שכן תג המחיר בו היא משווקת גבוה למדי אשר נע בין 276,000 ₪ לדגם הבסיסי ועד ל44,000 ₪ לגרסת הקואטרו המתקדמת ביותר, אך יש הטוענים כי החוויה שבנסיעה ברכב זה אינה שקולה לשום מחיר ועולה על כל מחיר שיידרש. 
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אאודי TT, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עדן
קניתי לפניי 3 חודשים TTS והרכב הצגה!! אמין חזק עושה לי 1 ל 13 נהמה ממנו מלא ...   [המשך..]
יוסי
מכונית ספורטיבית טובה מאוד עם מנוע 2.0 ליטר טורבו עם 200 כוחות סוס. ביצועים של מכונית ספורט שחבל על הזמן ועיצוב הכי יפה ...   [המשך..]
הגדרות נגישות