השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

סאן יאנג

או מלא פרטיך ויועצי הרכב שלנו יחזרו אליך
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
סאן יאנג

חברת סאן יאנג מקורה בטאיוואן ונחשבת לחברת ייצור הקטנועים מהמצליחות בעולם. החברה הוקמה בשנת 1954 והחלה את דרכה בייצור גופי תאורה. במהלך שנות ה-60 עבדה בשיתוף פעולה עם חברת האופנועים הונדה והייתה בעצם זרוע מחקרית של הענקית היפנית. בזכות העובדה שסאן יאנג עבדה צמוד להונדה, הצליחה ללמוד ממנה על איכות החומרים ואופי הבנייה של הקטנועים. 

 
סאן יאנג בישראל
את דרכה העצמאית סאן יאנג החלה שנות ה-80 וכיום היא מייצרת יותר ממיליון קטנועים בשנה. לישראל, קטנועי סאן יאנג כבר בשנת 1985 ואלה אהובים במיוחד על הרוכב הישראלי. קטנועי סאן יאנג הם שימושיים ואמינים במיוחד ומאפשרים לכל אחד להתאים את הקטנוע המושלם בשבילו. לפי הרישומים ניתן לראות את הצלחת סאן יאנג בראש טבלת המכירות בישראל.
 
אמינות ומקצועיות ברכיבה
סאן יאנג מצליחה במשך השנים לבנות לעצמה שם של מותג מצליח שאינו מפסיק להתקדם ולחדש את מלאי הקטנועים עם  עיצובים מרהיבים וספורטיביים. כמו כן סאן יאנג מקדמת את תעשיית הקטנועים ומנסה להעלות את חשיבות הרכיבה הנכונה וקידום האינטרסים של רוכבי הקטנועים והאופנועים. 
 
דגמים פופולריים של סאן יאנג
דגמים מוצלח של סאן יאנג הוא ה- The New Joymax 125xi המציע עיצוב חדש של משפחת ג'וימקס עם מראה ספורטיבי וחבילות אבזור מפנקות ביותר כמו פנסי ערפל, שקע USB ועוד. זהו אחד מהקטנועים היותר מפנקים בקטגורית הנפח. קטנוע פופולרי נוסף של סאן יאנג הוא JOYRIDE 200i, זהו קטנוע שזכה שש שנים ברציפות כקטנוע הנמכר ביותר בישראל, כך שאין לנו סיבה להיכנס יותר לפרטים. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מבצעי רכב חדשים
נציגנו כאן כדי לעזור לכם
לחץ לשיחת ייעוץ חינם
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר