ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

טויוטה ורסו

image Toyota
מחיר משוער: החל מ 155,000
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 14.3
יתרונות חסרונות
איכות בניה רעש
מחיר מרחב פנימי
עלויות תפעול תא מטען
טויוטה ורסו
טויוטה ורסו
טויוטה ורסו
טויוטה ורסו
טויוטה ורסו
טויוטה ורסו
טויוטה ורסו היא מיניווואן קומפקטי מבית טויוטה המצוידת בשבעה מושבים, אך השניים האחוריים מתאימים לילדים בלבד. המרווח בפנים נוח ומספיק לחמישה נוסעים  ואכות החומרים בתא הנוסעים טובה ומרשימה, ישנה אפשרות לשחק עם מבנה וסידור המושבים בפנים הרכב ולהתאימו לצרכים השונים של הנוסעים צוך כי צמצום תא המטען. לרכב עיצוב שמרני נעים לעין, אורכו של הרכב הינו 444 ס"מ ורוחבו 179 ס"מ. לוורסו מנוע של 1.8 ליטר המספק 147 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומאטית רציפה. שילוב זה מפתיע לטובה, עם רמות רעש נמוכות וביצועים מצויינים הנהיגה ברכב מרשימה ושקטה באופן מדהים. מבחינה בטיחותית הוורסו מציעה מנגנוני בטיחות רבים על מנת לשמור על שלום ובטיחות המשפחה במהלך הנסיעה. לרכב 7 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, מערכת משיכה, מערכת מניעת החלקה ועוד. לסיכום, הטויוטה ורסו היא מכונית משפחתית מעולה המציעה נוחות מקסימאלית בנהיגה בעיר ובכבישים בין עירוניים זאת תוך כדי שילוב הרגשת בטיחות מירבית.

טויוטה ורסו - מיניוואן קומפקטי מושלם למשפחות גדולות
אם נבחן לעומקם של דברים את היצע המכוניות של יצרנית הרכב היפאנית טויוטה במרוצת השנים ניתן יהיה לזהות בקלות מספר מוטיבים אשר חוזרים על עצמם ובכלל זה אלמנט היעילות, שימושיות, גנריות וייעודיות ספציפית לנוחות משפחתית, כפועל יוצא מרבית הרכבים אשר יוצרו על ידי טויטה נחשבו במידה מסויימת, על אף איכותם הגבוה ביותר, לחד- גווניים, מעט אפרוריים ונטולים כל אלמנטים חדשניים או צעירים אשר מעוררים את חשק הנהיגה ומשכך נשענו הם על נושא איכות הנסיעה הגבוה בלבד. כחלק מהיצע רכבים מסויים זה הציגה טויוטה אי שם בשנת 2009 את דגם הוורסו אשר משתייך לקטגוריית המיניוואנים הקומפקטים, במרכב בן 5 דלתות עם אפשרות ל5 או 6 מושבים וזוכה להצלחה כבירה בעיקר בשוק ציי הרכב המתפתח, שם הוא מוצע כאחת אופציות הטובות ביותר למשפחות גדולות ולנדרשים לרכב גדול ונוח. בשנת 2013 הציגה טויוטה את דגם הורסו המחודש לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה שכללה היצע מנועים חזק וטוב, קו עיצובי חדש אשר תואם את הסגנון העיצובי המחודש של טויטה, שיפור משמעותי באיכות החומרים, הוספתם של שלל מערכות מתקדמות ותוספות ייחודיות המשפרות במידה ניכרת את חווית הנסיעה וכן נתוני צריכת דלק משופרים ומתקדמים הופכים את הנסיעה לחסכונית למדי. דגם הורסו נחשב למענה האולטימטיבי מצידה של טויוטה לדגמים מובילים ובכללם דגם ה5008 של פיג'ו, דגם ה-C4 פיקאסו של סיטרואן, דגם הזאפירה של אופל ועוד.

יחידת כוח אטרקטיבית לנסיעה איכותית
על אף שבשווקים מסויימים ברחבי העולם משווק דגם הורסו עם חמש גרסאות מנועיות שונות, אך למחוזותינו הגיע הדגם עם יחידת הנעה אחת בלבד בעלת נפח של 1.8 ליטר בנזין עם הספק מרבי של 147 כוח סוס המתקבלים כבר ב-6,400 סל"ד ומומנט מקסימאלי של 18.3 קמ"ג ב-4,000 סל"ד. יחידת ההנעה המתקדמת משודכת לתיבת הילוכים רציפה אשר מוכרת מדגמים רבים של טויוטה, אשר בשילוב עם יחידת הכוח מספקות הן כושר האצה נאה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-11.1 שניות בלבד ומהירות מקסימאלית של 185 קמ"ש, נתונים יפים בהחלט ביחס למכונית בסדר גודל מאין זה.
 
נתוני צריכת דלק סבירים ביותר
בטויוטה ידעו שעל מנת למצב את דגם הורסו בצמרת טבלאות המכירות, חייבת הגרסה המחודשת לעמוד בנתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיביים ביותר אשר אינם נופלים מהמתחרות הרבות והחסכוניות וכך עשו. על פי נתוני היצרן עומדת צריכת הדלק של הדגם על נתון של 14.7 ק"מ לליטר בנסיעה ממוצעת רגועה בעוד שבעת נסיעה בפועל עומדת צריכת הדלק על 11 ק"מ לליטר בנסיעה ממוצעת, אך עדיין מדובר בנתוני צריכה סבירים למדי ביחס למתחרות הרבות ולמכוניות בסדר גודל מאין זה. נתוני צריכת דלק סבירים למדי אלה מתקבלים הודות לפעילותה היעילה של תיבת ההילוכים ולמשקלו הנמוך באופן יחסי של הרכב אשר יוצרים צריכה נמוכה של אנרגיה ודלק בהתאם.

איכות נסיעה והתנהגות הרכב
כבר עם התנעת הרכב הראשונית מתקבלת תחושת רפיסות וחולשה מסויימת אשר אינה משדרת כוח או עוצמה כלשהי כלל, עוצמה לה היינו מצפים מרכב בסדר גודל מאין זה. לחיצה על דוושת הגז תביא באופן דיי מהיר לקולות רמים אשר נובעים מעבודת המנוע המאומצת דבר הפוגע במידה ניכרת באיכות הנסיעה והאפשרות לרוגע ושקט יחסי. המתלים בדגם הורסו, אשר אינם מכוונים על צד כלשהו פוגמים באופן משמעותי בנינוחות הנסיעה וגורמים ליושבי הרכב לחוש בזעזועי דרך ו/או מהומורת הכביש הרבות. על אף חסרונות רבים אלה, קיים יתרון משמעותי אשר מכסה במידה מסויימת על החסרונות הרבים של יחידת ההנעה מתייחס ליכולות הדינאמיות של הרכב, אשר על אף גודלו הבלתי מבוטל, הוא נחשב לדינאמי ביותר, ההגה מגיב בצורה מהירה ומיטבית לכל פקודה ודרישה, הרכב מרגיש קליל ונינוח על הכביש וכך גם הבלמים אשר מגיבים היטב לכל לחיצה של הנהג ומעניקים לו את תחושת הביטחון המיטבית לה הוא נדרש, כך שבסך הכל מתקבלת תחושת נהיגה טובה אשר מתמודדת בצורה נאה עם החסרונות הקיימים. 

עיצוב חיצוני נאה וקלאסי במיוחד
לאחר מתיחת הפנים המקיפה לה זכה דגם הורסו בשנת 2013 הפך עיצובו החיצוני לנוכח, אגרסיבי ומרשים הרבה יותר מבעבר. העיצוב החדש מבוסס על השפה העיצובית החדישה של טויוטה אשר ניכרת כבר בדגמים מובילים דוגמת האוריס והראב 4, במסגרתה הוכנסו אלמנטים חזותיים מרשימים לרבות חלונות מושחרים, פנסים מודרניים, שלל עיטורי כרום מרשימים, קורות גג זוויתיות, פגושים חדשים ועוד. התוצאה המתקבלת לאחר כלל השידרוגים כאמור היא של רכב נאה יותר מבעבר אם כי עדין נעדר חמימות או קריצה ספורטיבית מסויימת אשר קיימת במרבית הרכבים המשתייכים לקטגוריה זו.
 
תא נוסעים מעוצב ומחודש
גם בכל הנוגע לעיצובו הפנימי של תא הנוסעים בדגם הורסו ניכרת שפת העיצוב החדשה של טויוטה אשר כוללת שלל עיטורי כרום מיוחדים אשר ממוקמים על הדשבורד הקדמי ועל הדלתות, קדמת הרכב כוללת עיצוב מיוחד במרכזו מצוי מסך מגע בגודל של 7 אינץ' ופתחי איוורור בעיצוב מיוחד ומעניין. המרחב ליושבים במושבים הקדמיים נחשב למצוין באופן הכולל ידית נוחה לידיים הממוקמת בין המושבים וידית נוספת על הדלתות המקנה נוחות מירבית. היושבים בספסל הנוסעים האחורי נהנים גם הם ממרווח ישיבה רב ונוח ומשלל פתרונות אחסון אשר פזורים בכל רחבי התא. היושבים בשורת המושבים השלישית יאלצו להצטופף במידת מה אך עדיין מתאפשרת ישיבה נוחה לאורך זמן. תא המטען קטן באופן יחסי כולל 155 ליטר בלבד אך ניתן להגדלה משמעותית ביותר של עד 1,700 ליטר על ידי קיפול שורות המושבים השניה והשלישית והכל על בסיס פתח הטענה נוח ורחב ביותר.

רמת אבזור איכותית ונעימה לשימוש
טויוטה ורסו משווק עם רמת גימור אחת בלבד אשר קרויה GLI ונחשבת היא לדלה ומצומצמת ביותר וכוללת רשימת אבזור מקיפה ובכללה מערכת בקרת אקלים מתקדמת, דיבורית בלוטוס, הגה בציפוי עור, חלונות חשמליים, אפשרות חיבור לנגנים חיצוניים, מערכת שמע איכותית, מראות המתקפלות באופן חשמלי, מסך מגע המאפשר שליטה בפונקציות הרכב השונות, תאורת לד יום מתקדמת ועוד שלל תוספות. חבילת אבזור זו, על אף דלותה היחסית, משפרת במידה ניכרת את חווית הנסיעה והופכת אותה לאיכותית ומהנה ביותר.

רמת בטיחות גבוה ללא פשרות 
דגם הורסו כאמור הינו רכב המיועד לשימושים משפחתיים בעיקר ובהתאם לכך התאימו בטויוטה את רמת הבטיחות לרמה הגבוה ביותר, הוא זכה בציונים הגבוהים והמתקדמים ביותר במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של EuroNcap אשר זיכו אותו בציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות, ציון של 75% במבחן ההגנה על ילדים, ציון של 69% במבחן ההגנה על הולכי רגל ובציון של 87% במבחן עזרי הבטיחות האקטיביים בנוסף מצוייד דגם הורסו ברשימת אבזור בטיחותי בלתי מבוטלת אשר כולת מערך בן 7 כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותם בעת הצורך, שלל מנגנוני עזק לבלימה, חיישן ייעודי לניטור של לחץ אויר בגלגלים, עיגוני איזופקס להתקנה בטיחותית של מושבי הילדים, מצלמות נסיעה לרוורס ועוד שלל אביזרים. 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש טויוטה ורסו, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
יוחנן
חיפשתי רכב שיהיה גם חסכוני בדלק וגם נוח מאוד עבור המשפחה שלי, הורסו מעניקה נסיעה נוחה מאוד ואיכותית לכל המשפחה שלי. המכו ...   [המשך..]
אלי עובד
ברצוני להמליץ על רכב גדול, 7 מקומות ישיבה, המתאים במיוחד למשפחות גדולות עם יותר מ4 ילדים- טויוטה ורסו, שהוא אחלה של רכב, ...   [המשך..]
הגדרות נגישות