השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
טויוטה אוונסיס
Toyota

מידע

טויוטה אוונסיס

האוונסיס היא משפחתית מודרנית גדולה מבית טויוטה, עם עיצוב ספורטיבי, דינאמי וחדשני הבולט למרחוק. רמת האבזור בטויוטה גבוהה ביותר וכוללת מגוון רחב של מוצברים ואביזרים כמו, חיישני גשם אוטומאטיים, בקרת אקלים דיגיטאלית המפצלת את תא הנהג ותא הנוסעים, מערכת שמע מקורית ועוד אבזור רב. כמו בכל הטויוטות המשפחתיות גם האוונסיס מספקת שפע של מקום ליושבים מאחור ונוחות מקסימאלית בעת נסיעה ארוכה. לרכב מנוע עוצמתי של 2.0 ליטר המפיק 152 כוחות סוס והופך את הנהיגה לחוויה נוחה ואמינה עם יכולות מרשימות. על פי נתוני יצרן, הרכב מגיע לצריכת דלק של 14 קילומטר לליטר וככזה הוא אחד החכסוניים ביותר שקיימים. לטויוטה אוונסיס תיבת הילוכים אוטומאטית רציפה המציעה 3 תוכניות נהיגה שונות, אוטמאטי, ידני ואוטומאטי ספורטיבי. תיבת ההילוכים מאפשרת נהיגה שקטה נעימה ורציפה ללא הרגשה של העברת הילוכים. מבחינה בטיחותית, האוונסיס היא אחת המכוניות הבטוחות הקיימות עם מנגנוני בטיחות מתקדמים מאוד. לסיכום, האוונסיס היא מכונית משפחתית מעולה, המקנה תחושת נהיגה טובה לצד ביטחון מירבי.

טויוטה אוונסיס - רכב מנהלים קלאסי ואיכותי
במרוצת השנים הציגה טויוטה שלל רב של דגמים איכותיים וטובים למדי המשתייכים לקטגוריות שונות ומגוונות וכוללים רשימה ארוכה של יתרונות יחסיים לרבות בתחום הנוחות, האיכות והשימושיות הגובה ביותר, כפועל יוצא מיתרונות אלה רשמו דגמיה של טויוטה מאז ומתמיד אחוזי מכירות נאים ביותר, אך אף על פי כן, מעולם לא נחשבו הם למצטיינים או לבולטים במיוחד בשוק הרכב העולמי הכללי. דגם האוונסיס אשר משתייך לקטגוריית המנהלים הסולידיות הינה דוגמא מובהקת למגמה זו של רכב איכותי וטוב אשר אינו נחשב לפסגת היצירה אך מצליח להתקיים בצורה נאה בזכות עצמו. דגם האוונסיס הינו רכב גדול מימדים אשר מותאם לציבור הנהגים המחפש אחר רכב יציב ומרווח, המספק יכולות נסיעה טובות ועיצוב נאה, אך בפועל הוא מדובר ברכב ממוצע, בעל עיצוב משמים למדי, איכות חומרים בינונית והנדסת אנוש פשוטה, אשר התקשתה מאוד לקבוע מקום יציב ואיתן בטבלאות המכירות ובביקוש העולמי. בשנת 2015 זכה דגם האוונסיס למתיחת פנים משמעותית אשר שיפרה במידה ניכרת ביותר אלמנטים רבים ובכללם עדכון מקיף של העיצוב החיצוני אשר הפך אותה לרכב נאה ביותר אשר מותאם לשפה העיצובית החדישה של טויוטה, שופרו יחידות ההנעה באופן שהפך אותה לחסכונית וכדאית יותר, רשימת האבזור עודכנה ושופרה ורמת הבטיחות עלתה וגברה במידה רבה. מתיחת הפנים ההיקפית לה זכה דגם האוונסיס העלתה עוד יותר מבעבר את רמת ההתעניינות ברכב ואת מיקומו היחסי בטבלאות המכירות מבין רכבי המנהלים המוכרים כיום שכן היא הציעה לראשונה אלטרנטיבה איכותית וטובה לדגמים מובילים ובכללם דגם הניסאן מקסימה, שברולט מאליבו, הונדה אקורד, פולקסווגן פאסאט ועוד.

 
יחידת הנעה חזקה ומתקדמת
לאחר מתיחת הפנים בדגם האוונסיס שהוצגה בשנת 2015 משווק הוא עם שתי יחידות הנעה חזקות וטובות לכל הדעות, יחידת הבסיס כוללת מנוע בנפח של 1.8 ליטר עם הספק של 147 כוח סוס ומומנט מרבי של 18.35 קמ"ג המתקבלים כבר ב-3,800 סל"ד. יחידת ההנעה הבכירה והגדולה יותר כוללת מנוע בן ארבעה צילנדרים בנפח של 2.0 ליטר המספק 152 כוח סוס ב-6,200 סל"ד ו-20 קמ"ג המתקבלים כבר ב-3,800 סל"ד. יחידת ההנעה משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה בעלת 7 הילוכים מתוכנתים ויחד פעולות הן בשיתוף פעולה מופתי המספק ביצועים נאים.
 
איכות נסיעה גבוה וביצועי כביש מתקדמים
דגם האוונסיס מצוייד במערך מתלים רכים איכותיים ביותר, צמיגים בעלי חתך גבוה ותיבת הילוכים רציפה, שילוב אשר צולח ביתר קלות כל ניסיון לחכוך את האספלט תוך שמירה על אחיזת כביש גבוה בכל תנאי הכביש והנסיעה. המאפיין העיקרי של נסיעה בדגם האוונסיס הינו אלמנט הרוגע והנינוחות שהיא משדרת תוך כדי הנסיעה, על אף שתיבת ההילוכים מאפשרת נסיעה במצב ספורטיבי, ניכר כי מדובר ברכב רגוע אשר מצטיין בנסיעות מנהלתיות רגועות ושקטות ונעדר כל סממן ספורטיבי או קיצוני כלשהו. לחיצה על דוושת הגז מעבירה מסר ברור לגלגלים אשר בא לידי ביטוי על ידי זמינות כוח טובה ובכושר האצה מכובד. חיסרון מינורי של דגם האוונסיס מתייחס להגה אשר נחשב להגה קל במידת מה, המתקשה בתקשור עם הכביש וכך גם הבלמים החלשים המכבידים גם הם על הנהיגה. 
 
נתוני צריכת דלק סבירים ביותר
מערכת ההנעה על כל מאפייניה עברה במרוצת השנים ובמהלך מתיחת הפנים בשנת 2015 מלאכת שיפורים ועדכונים הן ביחידת ההנעה הן בתיבת ההילוכים, מהלך מתקדם זה הביא לחיסכון משמעותי של 4% בצריכת הדלק אשר עומדת, בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, על 16.4 ק"מ לליטר. בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר מהנתון המוצהר ועומדת על כ-10.7 ק"מ לליטר אך עדיין מדובר בנתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיביים באופן אשר מניח את הדעת ומתמודד בצורה יפה אל מול המתחרות הרבות לקטגוריה אשר מציגות נתוני צריכת דלק גבוהים יותר לרוב. 
 
עיצוב חיצוני משופר 
במסגרת מתיחת הפנים האחרונה עודכן עיצובו של דגם האוונסיס באופן אשר שיפר משמעותית את נראות הרכב והתאים אותה לשפה העיצובית החדשה של טויוטה אשר קרויה Under Priority and Keen Look וכוללת הוספתם של שלל עיטורים ותוספות כמו פסי הגנה ייעודיים מתחת לדלתות הרכב, פסי ניקל מרשימים המדגישים משמעותית את רוחב המכונית, עידכון חזית הרכב על ידי הוספת האות "X ", פסי תאורת לד ייחודית לשיפור חתימת האור הייחודית ועוד שלל שינויים אשר יוצרים מראה כללי צעיר ותוסס יוצר מבעבר באופן היוצר קריצה ספורטיבית מעניינת. סך הכל התוצאה הכללית המתקבלת בעיצובו המחודש של דגם האוונסיס נועז ומעניין יותר מבעבר ואף יש הטוענים שמדובר בעיצוב מצועצע במידה מסוימת באופן שאינו מתאים למכונית מנהלים אם כי לרכבים ספורטיביים לצעירים יותר.
 
עיצוב מודרני של תא הנוסעים
תא הנוסעים של דגם האוונסיס עודכן גם הוא במסגרתה של מתיחת הפנים, העידכון כלל שיפור משמעותי של נראות התא, אבזורו ומידת השימושיות שהוא מספק. לוח המחוונים שהוצב בחלקו הקדמי של הרכב עוצב בצורת קונוסים ספורטיביים עם עיטורי טבעות כרום, משתלב היטב עם מסך המגע המרכזי הממוקדם במרכזה של קונסולת הנהג ומאפשר שליטה מלאה בפונקציות הרכב השונות. מושבי הרכב הקדמיים טובים, מרווחים ונוחים למדי, מרופדים בבדים איכותיים המשולבים באלקנטרה ייחודית, מושב הנהג מצוייד בנוסף באפשרות כיוונון ידנית וניפוח חשמלי של כרית הגב התחתון. הספסל האחורי מרווח למדי, מאפשר ישיבה נוחה לשני נוסעים מבוגרים (נוסע שלישי בספסל האחורי יחוש צפיפות מסויימת). תא המטען מציע נפח משמעותי של 509 ליטר עם גובה של 450 מ"מ ורוחב של 1,000 מ"מ להטענה קלה ונוחה לשימוש. נפחו של תא המטען ניתן להגדלה משמעותית על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית אם כי המושבים לא מתקפלים לכדי קבלת רצפה שטוחה לחלוטין, דבר המקשה על הטענה של ציוד גדול מימדים.

רשימת אבזור עשירה ביותר
טויוטה אוונסיס משווק עם רשימת אבזור נאה ביותר אשר מעלה במידה משמעותית את איכות השימוש ורמת הנסיעה ברכב, רשימת אבזור זו כוללת, בין היתר, מערכת מולטימדיה איכותית, חיישני תאורה וגשם, אפשרות לקיפול המראות באופן חשמלי, כניסה והתנעת הרכב ללא שימוש במפתח פיזי, מראה נוגדת סינוור, כניסות אודיו, מערכת שמע בעלת 6 רמקולים הפזורים בכל חלל תא הנוסעים, גלגלי סגסוגת קלה, מערכת מיזוג אויר מפוצלת, ריפודים איכותיים בשילוב אלקנטרה, שטיחי בד איכותי, פנסי איתות ועוד שלל תוספות אשר משווקת ברובן כסטנדרט והופכות את השימוש לאיכותי ונעים הרבה יותר.
 
רמת בטיחות גבוה ללא פשרות
דגם האוונסיס, בדומה ליתר הדגמים מבית היוצר של טיוטה, נחשב לרכב בטיחותי אשר עומד בקנה אחד עם כלל הרכבים המשתייכים לקטגוריה ומציעים פתרונות בטיחות גבוהים. כחלק מרמת בטיחות גבוה זו כולל הרכב רשימת אבזור ייעודי, המשווק ברובו כסטנדרט ומציע פתרונות בטיחותיים כמו מצלמה ייעודית לנסיעה ברוורס, שלל מערכות בטיחות אקטיביות, מערכת בקרת שיוט אקטיבית ועוד שלל אביזרים ותוספות המעלות משמעותית את רמת הבטיחות בעת נסיעה. בנוסף העמידה טויטה את דגם האוונסיס במבחני הבטיחות המחמירים של ENCAP אשר זיכו אותה בציון המקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות.
מחיר משוער
החל מ 163,900
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
14.28
יתרונות
חסרונות
נוחות
חווית נהיגה
מחיר
עיצוב חיצוני
עיצוב פנימי

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על טויוטה אוונסיס
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר