השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
טויוטה קורולה
Toyota

מידע

טויוטה קורולה

הקורולה היא המכונית המשפחתית הידועה והמוכרת מבית טויוטה, היא אחת המכוניות בנפוצות ביותר על כבישי ישראל, מוצעת רק בגרסת סדאן, שכן גרסת האצ'בק שלה נקראת אוריס. לטויוטה קורולה מנוע 1.6 חזק ואיכותי במיוחד המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית אשר זוכה לתשבוחות רבות עד מאוד, הוא מספק חווית נהיגה מיוחדת, ומהנה עד מאוד, בעיקר בכבישים עירוניים. חלל הפנים של הטויוטה קורולה מרשים ויוקרתי עד מאוד, ניכר כי הושקעה בו הנדסת האנוש ברמה גבוה מאוד, על ידי כך שמותקנות בו מערכות ותוספות מתקדמות כגון מערכת שמע יוקרתית, שליטה מגלגל ההגה ועוד. הטויוטה קורולה מצטיינת גם בתחום הבטיחות בעיקר משום שמותקנות בו מספר מערכות בטיחות כגון מערכת ABS משוכללת, 7 כריות אויר ועוד. לא בכדי קיבלה הטויוטה קורולה ציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק. טויוטה קורולה משדרת רצינות ועושר ועל כן היא נמצאת על הגבול שבין מכונית משפחתית לבין מכונית מנהלים ראויה בהחלט.

טויוטה קורולה - המשפחתית האולטימטיבית המבוקשת ביותר
במרוצת השנים התהדרה קטגוריית המשפחתיות במגוון גדול של דגמים, מסוגים ורבדים שונים, אשר זכו להצלחה מרובה ונעלמו כלא היו לאחר מספר שנים, היו גם כאלה שנשארו בכותרות לפרקי זמן ארוכים יותר אך מסיבות כאלה ואחרות לא עמדו במבחן הזמן בכל הנוגע לנתוני ההתפתחות הטכנולוגית, אך יש דגם אחד אשר הושק לראשונה אי שם בשנת 1966 וזכה מאז לשורה ארוכה של דורות משודרגים וממתקדמים, לשלל תארים ופרסים ולאחוזי מכירות שאינם משתווים עם אף דגם אחר בקטגוריה, מדובר בדגם הקורולה מבית היוצר של יצרנית הרכב היפנית טויוטה. רמת הפופולריות הגבוה של דגם הקורולה במרוצת השנים נחשבת לגבוה ביותר בעולם, באופן אשר עוקף בכמות המכירות שלל דגמים מכובדים ובכללם דגם החיפושית האגדית של פולקסווגן  ועוד שלל דגמים מובילים, וכן מאפשר לה לקטוף בשנת 1997 ובשנת 2013 את התואר הנחשק- הרכב הנמכר ביותר לאותם שנים, ולא בכדי, מדובר ברכב משפחתי נוח ביותר לשימוש, אמין מאוד, המספק יכולות נסיעה גבוהות לשנים ארוכות של נסיעה בטוחה ורגועה. כיום משווק דגם הקורולה בדורו ה-11 אשר הושק בשנת 2013 והגיע לישראל באותה שנה וכולל היצע מנועים מתקדם ביותר המספק ביצועי דרך נאים וחסכוניים, רשימת אבזור עשירה למדי, עיצוב קלאסי עם קריצה ספורטיבית ותג מחיר כדאי אשר שומר על מקומו בפסגת טבלאות המכירות העולמיים.

היצע מנועים קלאסי ואיכותי
גם בדורה ה-11 בחרו בטויטה לדבוק בגרסת המנוע המסורתית והאיכותית שלה, מדובר בגרסה מנועית בודדת בעלת נפח נאה בן 1.6 ליטר המספק 132 כוח סוס אשר הינם כ-8 כוח סוס יותר ביחס לדור הקודם ומומנט מרשים בן 16.3 קמ"ג. יחידת ההנעה המתקדמת משודכת לשני סוגים של תיבות הילוכים, הראשונה תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 מהירויות, בעלת כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10 שניות בלבד, נתון איכותי ביותר ביחס למתחרות ואילו תיבת ההילוכים השנייה הינה תיבה אוטומטית- רציפה, אשר מצטיינת בעיקר בחיסכון בצריכת הדלק  אך מאיצה פחות טוב ביחס לתיבה הראשונה עם נתון שמ0 ל100 קמ"ש עומד על 11.1 שניות ונחשבת למעט מסורסת באופן המתקשה בהאצות ובעקיפות ביחס לתיבה הידנית.
 
נתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיביים ביותר
אחד האלמנטים הבולטים ביותר אשר שומרים על דגם הקורולה בפסגת טבלאות המכירות ומעלים משמעותית את מידת ההתעניינות הציבורית בו מתייחסים לכל נושא צריכת הדלק אשר נחשבים לחסכוניים ואטרקטיביים ביותר. באופן מפתיע ואף מעט מוזר הגרסה המשודכת לתיבת הילוכים ידנית צורכת בממוצע יותר דלק ביחס לגרסה האוטומטית עם נתון של 16.6 ק"מ לליטר בגרסה הידנית בעוד שהגרסה האוטומטית מצהירה על 17.8 ק"מ לליטר. בעת מבחני דרך של נסיעה בפועל הציגה התיבה האוטומטית נתוני צריכת דלק גבוהים יותר ועומדים על כ-14.5 ק"מ לליטר לערך, אך עדיין נחשבים הם לנתונים איכותיים וחסכוניים ביותר ביחס למתחרותיה הרבות לקטגוריה.  נתונים איכותיים אלה מתקבלים בעקבות משקלה הנמוך של הרכב ואיכות עבודתה של תיבת ההילוכים.
 
איכות נסיעה גבוה מהרגיל
נסיעה בדגם הקורולה בדורה ה-11 מפתיעה עד מאוד בכל הקשור לנוחות הנסיעה והתנהגות הכביש, המתלים אשר מכויילים על צידם הרך עובדים בצורה נוחה וטובה, צולחים את מלאכתם בשיכוך פגעי הכביש ומונעים מיושבי הרכב את כל זעזועי הדרך. בעת נסיעה עירונית ניכרת רמת נוחות טובה, ההגה דינמי ומדוייק, מאפשר לנווט ביתר קלות בין רחובות העיר הצרים ועומסי התנועה המאפיינים את הכביש. בעת נסיעה מחוץ לעיר מתמודד דגם הקורולה עם רעשי רקע רמים אך מדובר בחסרון מבוטל אשר אינו פוגם באיכות הנסיעה. תיבת ההילוכים הרציפה מאפשרת בחירה בין מצב בורר הילוכים ומצב נעילת הילוך, החיבור בין שתי אפשרויות נסיעה אלה מתקבל היטב, נחשב לאיכותי ומספק יכולות שיוט גבוהות וביצוע עקיפות מתקדמות. 
 
עיצוב קלאסי ומרשים 
הדורות הקודמים של דגם הקורולה התאפיינו בעיצוב אפרורי ומשמים למדי, הוא התאים בעיקר לקהל הלקוחות המבוגר ונעדר סממנים נועזים כלשהם, במסגרת עדכון הדור ה-11 של הדגם זכה הוא לעיצוב מחודש מושך ורענן ביותר אשר קולע לשפה העיצובית החדשה והמתקדמת של הטויטה. שפת העיצוב החדשה של טויטה כוללת קווי מתאר חדים יותר מבעבר, שלל עיטורים מודרנים  ובכללם שימוש שוטף בפסי כרום מרשימים, שכבת קרור קדמית, התווסף פגוש קדמי בעל כונס אויר אשר מוקף בפלסטיקה שחורה ונורות לד מתקדמות אשר יוצרות מראה כללי נראה אשר הופך את מראהו של הרכב לאגרסיבי ובעל נוכחות מאסיבית יותר מבעבר. חלקו האחורי של הרכב הוגדל במידה ניכרת באופן אשר מדגיש את האלמנט הדינמי ומשתלב היטב עם תאורת הלד הגדולה בעלת המראה היוקרתי.  
 
תא נוסעים מרווח ופרקטי המתאים לכל המשפחה
עיצובו המרווח של תא הנוסעים בדגם הקורולה אינו נופל מטובי תא הנוסעים של המשפחתיות הגדולות והמרווחות ביותר, בסיס הגלגלים אשר גדל בדור ה-11 בכ-10 ס"מ מנוצל בצורה מיטבית ומאפשר ישיבה נוחה ומרווחת ביותר ל-3 מבוגרים ביתר קלות עם מרווח ברכיים וראש טובים למדי. הדשבורד הקדמי מעוצב בקפידה בצבע שחור בוהק כולל מתגים פשוטים אך נאים ביותר לעין ואיכותיים ביותר למגע. במרכז הדשבורד מצוי מסך מגע גדול בגודל של 7 אינץ' המאפשר שליטה בכלל מערכות הרכב בקלות ונוחות, לוח המחוונים מעוצב על ידי שני שעונים גדולי מימדים בעלי מידע צבעוני המשתלבים בצורה נאה עם פתחי האיוורור המעוצבים בצורת מניפת סיליקון מודרנית עם קריצה ספורטיבית. תא המטען גדול וטוב מאפשר נפח מכובד של 452 ליטר המאפשרים אחסון של חפצים ארוכים וגדולים למדי עם אפשרות להגדלה משמעותית על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית עם שפת הטענה נוח ביותר אשר מקל על סידור והכנסת הציוד. 
 
רמות גימור גבוהות ומתקדמות למדי
טויוטה קורולה משווק בארץ בשתי רמות אבזור מתקדמות ביותר, רמת האבזור הבסיסית אשר משמשת לרוב את הרכבים המשווקים על ידי חברות ליסינג קרויה בשם SUN ואילו רמת האבזור המתקדמת והמפוארת יותר קרויה GLI. רשימות האבזור המוצעות, בהתאם לרמת הגימור המבוקשת כוללות, בין היתר, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ( בגרסה המתקדמת), מראות צד המתקפלות חשמלית, חישוקים קלים, רוחב צמיגים גדול יותר, מערך פנסי ערפל, שלל חיבורי אודיו, דיבורית בלוטוס ומערכת שמע עם אפשרות לתפעול מלא דרך גלגל ההגה ועוד שלל אביזרים ותוספות מיוחדות המשפרות במידה משמעותית את איכות הנסיעה. 
 
רמת בטיחות גבוה לנסיעה חלקה 
כיאה לרכב משפחתי קלאסי, נחשב דגם הקורולה לרכב בטיחותי ביותר, הוא זכה לציונים גבוהים בכל מבחני הבטיחות ובכלל זה ציון של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של EuroNcap, ציון של 94% במבחן ההגנה על מבוגרים וציון של 82% במבחן ההגנה על ילדים. כמו כן כולל דגם הקורולה שורה ארוכה של אבזור בטיחותי ייעודי ובכלל זה מערך בן 7 כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותם במידת הצורך, מצלמת נסיעה לאחור, מערכת בקרת יציבות ומשיכת ההגה, מערכת למניעת גלישה לאחור בעליות, פנסי ערפל ועוד שלל תוספות ומערכות אשר הופכות את הנסיעה לבטוחה הרבה יותר באופן המשפר את בטיחות הנהג במידה ניכרת.
מחיר משוער
החל מ 124,990
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
16.6
יתרונות
חסרונות
אמינות
תא מטען
מרחב פנימי
התנהגות כביש
בטיחות
מנוע

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על טויוטה קורולה
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר