השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
מיצובישי ספייס סטאר
Mitsubishi

מידע

מיצובישי ספייס סטאר
מיצובישי ספייס סטאר - מיני עירונית עם מימדים של סופר מיני
בשנים האחרונות זכתה קטגוריית רכבי המיני העירוניות לחיזוק אדיר עת הציגה מיצובישי את דגם הספייס סטאר האהוב, אשר הינו גרסה למעשה גרסה מוקטנת של דגם המיצובישי אטראז'. מידותיו של דגם הספייס סטאר גדולות יותר מהמקובל בקטגוריית העירוניות ומתאימות יותר, בפרמטרים רבים, לקטגוריית רכבי הסופר מיני ועל כן הפך הוא, תוך פרק זמן קצר, לאחד הדגמים הפופולריים והאובים בקרב ציבור הנהגים הישראלי בכלל וציי הרכב בפרט. נסיעה בדגם הספייס סטאר מותאמת במיוחד לכבישי העיר הצרים והפקוקים, שכן נסיעה בו נחשבת לקלה מאוד לתמרון, ההגה דינמי וקל וביצוע חניה מתאפשר ביתר קלות. בשנת 2016 הציגה מיצובישי את דגם הספייס סטאר המחודש לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה שכללה עיצוב מחודש ומקיף שכלל הגדלה ניכרת של המימדים, התנהגות כביש משופרת ושיפור ניכר בכל הנוגע לאחיזת הכביש, נתוני צריכת דלק משופרים ממצבים את דגם הספייס סטאר כאחד הרכבים החסכוניים ביותר המשווקים כיום, רשימת האבזור השתפרה במידה ניכרת ומציעה היא שלל תוספות ייחודיות אשר עולות על המקובל בקטגוריה וכמו כן מוצע הדגם בתג מחיר אטרקטיבי וכדאי שהופך את דגם הספייס סטאר לאחת האופציות הנכונות והטובות ביותר בקטגוריה. 
 
היצע מנועים איכותי ואטרקטיבי
בדומה לשאר מדינות העולם בהן משווק דגם הספייס סטאר, גם בישראל משווק הוא בכ-2 גרסאות מנועיות מתקדמות, הגרסה הבסיסית כוללת מנוע בנזין בנפח של 1.0 ליטר בעל 3 צילינדרים המספק 71 כוח סוס, מומנט מירבי של 9.9 קמ"ג וכושר האצה סביר מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-13.6 שניות, גרסה זו משודכת לתיבת הילוכים יחדנית בעלת 5 מהירויות. הגרסה הבכירה של הדגם, נחשבת לנמכרת יותר וכוללת יחידה מנועית בת 1.2 ליטר בנזין בעלת 3 צילנדרים המספק 80 כוח סוס, מומנט מרבי של 10.8 קמ"ג וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-12 שניות בלבד. גרסת המנוע הבכירה משודכת לתיבת הילוכים רציפה בלבד. במסגרת מתיחת הפנים שנעשתה לאחרונה נותר היצע המנועים זהה להיצע המקורי, אך הוכנסו בו שלל שיפורים לרבות מספר גדול של עדכונים במכלולים הטכניים השונים כגון בידוד רעשי החוץ, כיול מחודש למערך המתלים, התווספה מערכת לסיוע בעת זינוק בעליה ושופרה משמותת מערכת ההיגוי.
 
איכות ונוחות הנסיעה 
טרם מתיחת הפנים ושיפור המכאניקה ויחידות המנוע התאפיינה הנסיעה בדגם הספייס סטאר בקולניות רבה שמקורה בעבודת המנוע הרועשת וברעשי החוץ הרמים וכמו כן ברעידות חזקות שהלכו וגברו ככל שהלחץ על דוושת הגז התגבר, עם ביצוע מתיחת הפנים ושיפור האלמנטים המכאניים, השתפרה משמעותית פעולת המנוע, התנהגות הכביש הפכה בוגרת, יציבה ובטוחה הרבה יותר, היא צולחת כל פניה ושומרת על אחיזת כביש טובה יותר מבעבר. בכל הנוגע לרעשי המנוע עבר דגם הספייס סטאר טרנספורמציה מקיפה והפך לרכב שקט הרבה יותר. בלחיצה מואצת על דוושת הגז עדין מורגשות לעיתים רעידות קלות, אך מדובר בחיסרון מינורי שאינו מעיב כלל על חווית הנסיעה.
 
צריכת דלק אטרקטיבית
בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, צריכת הדלק ב- מיצובישי ספייס סטאר עומדת על ממוצע של כ-25 ק"מ לליטר בגרסת הבסיס וכ-23 ק"מ לליטר בממוצע לגרסה הבכירה. בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר במידת מה ועומדת כ-17 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה. נתוני צריכת דלק אלה, אשר נחשבים לאטרקטיבים וחסכוניים ביותר מתקבלים הודות לשילובם של מספר אלמנטים מהותיים לרבות ההפחתה הניכרת במשקלו של הרכב, פעולתה היעילה של תיבת ההילוכים המתוזמנת להעברת הילוך יעילה ללא צריכה מיותרת של אנרגיה והשיפורים המשמעותיים שנעשות באיכות המנוע אשר יוצרים פעילות חסכונית ואטרקטיבית המפחיתים משמעותית את צריכת הדלק.
 
עיצוב חיצוני קלאסי ופרקטי
עיצובו של דגם הספייס סטאר נחשב לעיצוב קלאסי ושמרני למדי שאינו מבטא אמירה עיצובית כלשהי, צלליותיה עגלגלות משתלבות היטב עם תוספת הנורות ומכסה המנוע החדיש בו הושקעו חריצי אורך מרשימים המקנים לרכב קריצה ספורטיבית צעירה ומעניינת המזכירה במידת מה את העיצוב האופייני למכוניות ספורט רבות. במסגרת העדכון האחרון צמח דגם הספייס סטאר בכ-8.5 ס' באורך כך שסך הכל אורכו של הספייס סטאר עומד על 3.19 מ'. בקדמת הרכב מוצבו פגושים מורחבים ומודגשים אשר יוצרים מראה קשוח במויחד, בחלקו האחורי של הרכב התווסף ספויילר אחורי שמוקם על גבי השמשה האחורית וכמו כן התווספו נורות ערפל.
 
תא נוסעים פרקטי ומרווח מהמקובל בקטגוריה
עם הכניסה אל תוך תא הנוסעים בדגם הספייס סטאר ניתן להתרשם כי מרווח הפנים שלו גדול מהמקובל בקטגורית רכבי המיני, המושב האחורי מאפשר ישיבה מרווחת של שני נוסעים מבוגרים בנוחות רבה. הדשבורד הקדמי חביב במיוחד ונעים מאוד לעין, מציג הנדסת אנוש טובה מאוד המשדרת עמידות ואיכות רבה, כולל שלל מתגים ייעודים המאפשרים שליטה נוחה במערכות הרכב השונות. במסגרת מתיחת הפנים האחרונה הוכנסו מספר עידכונים קוסמטיים לתא הנוסעים כשהעיקרי בינהם הוא עיצוב ההגה בפסי שחור ולבן המתכתבים בצורה מושלמת עם ריפודי המושבים המעוצבים גם הם עם אותו הדפס. תא המטען כולל נפח של 235 ליטר בלבד ונחשב לקטן יחסית בהתאם למקובל בקטגוריה.

רמות אבזור גבוהות במיוחד
דגם הספייס סטאר משווק בכ-3 רמות אבזור שונות- Invite, Instyle ו-Premium, הרמה הבסיסית הראשונה כוללת מערכת שמע מתקדמת בעלת 4 רמקולים הפזורים בחלל תא הנוסעים, חיבורי AUX ו-USB, מראות צד המתקפלים חשמלית, מערכת "עצור וסע" שנועדה ליצירת חיסכון מקסימלי בצריכת הדלק ועוד. גרסת ה- Instyle המתקדמת יותר כוללת, בנוסף לאבזור הקיים ברמה הבסיסית, מערכת שמע בעלת שליטה מלאה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטוס איכוית, 4 חלונות חשמליים, מערכת בקרת אקלים מתקדמת ועוד. גרסת הפרימיום הבכירה ביותר מחוזקת במערכת מתקדמת להנעה ללא מפתח פיזי, פנסי בי- קסנון ייחודים, תאורת חניה בטכנולוגית לד, חישוקי סגסוגת בקוטר של 15 אינץ' ועוד.
 
רמת בטיחות גבוה מהמקובל
בדומה לדגם האטראז', גם הדגם הספייס סטאר זכה לציון של 4 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק המחמירים של EuroNcap המחמירים, כמו כן מצוייד הוא בשלל מערכות בטיחות שתפקידם להעלות ולשפר את רמת הבטיחות ובכללם מערך בן 6 כריות אויר עם מתג המאפשר את ביטולם במידת הצורך, חיישני גשם ותאורה, מערכת בקרת יציבות מתקדמת, מערכות בלימה שונות, מערכת בקרת לחץ אויר בגלגלים, מערכת מובילאיי ייחודית שתפקידה להתריעה על התנגשות או תאונה שעתידה לקרות בנסיבות שונות. מערכות אלה משפרות משמעותית את רמת הבטיחות בעת נסיעה ומעלות במידה ניכרת את רמת ביטחונו של הנהג.
 
תג מחיר אטרקטיבי וכדאי במיוחד
דגם הספייס סטאר משווק עם תג מחיר אטרקטיבי במיוחד אשר מתחיל מ-66,900 ₪ לדגם הבסיס ברמת האבזור הראשונית ועד לסכום של 79,900 ₪ לדגם הבכיר יותר ברמת האבזור המתקדמת יותר תג מחיר זה נחשב לנמוך ואטרקטיבי בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה לרבות דגמי הפיאט גרנדה פונטו, פורד פיאסטה, אופל קורסה, סיאט איביזה ועוד. שילוב אופטימלי זה של תג מחיר משתלם עם איכות הרכב הגבוה ורמת האבזור המתקדמת המוצעת בו, הופך את דגם הספייס סטאר לאחת האופציות העדיפות והמשתלמות ביותר בקטגוריה.
 
מחיר משוער
החל מ 66,900
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
24
יתרונות
חסרונות
חסכוני
עיצוב
נוח לתפעול
איכות חומרים
מחיר
נוחות

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על מיצובישי ספייס סטאר
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר