ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סיטרואן C4 פיקאסו

image citroen
מחיר משוער: החל מ 166,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 14.4
יתרונות חסרונות
מרחב פנימי אחיזת כביש
נוחות גיר
שימושיות
סיטרואן C4 פיקאסו
סיטרואן C4 פיקאסו
סיטרואן C4 פיקאסו
סיטרואן C4 פיקאסו
סיטרואן C4 פיקאסו
סיטרואן C4 פיקאסו
סיטרואן C4 פיקאסו היא המיניוואן הקומפקטי המבוסס על ה C4 המשפחתית המוכרת והנוחה ביותר מבית סיטרואן. ה C4 פיקאסו בעלת עיצוב ייחודי במספק תחושה מודרנית וצעירה על אף היותו רכב גדול ומסיבי ביותר, עיצוב הפנים מרווח במיוחד ומאפשר ישיבה נוחה של חמישה נוסעים ועוד שניים קטנים מאחור, תא מטען גדול במיוחד, כיאה למכוניות מיניוואן הכולל מגוון גדול של פתרונות אחסון נוחים במיוחד. האבזור והשדרוגים שהוכנסו בו בהחלט מעניקים תחושה נעימה לכל נוסע גם במושבים האחוריים. לסיטרואן C4 פיקאסו מנוע 1.6 ליטר טורבו חזק במיוחד וכמו כן גם חסכוני עד מאוד ותיבת הילוכים אוטומטית. קיימת גם גרסת מנוע דיזל, המצורף לתיבת הילוכים רובוטית, חסכונית הרבה יותר אך מספקת ביצועי כביש ברמה נמוכה יותר. איכות הנסיעה והתנהגות הכביש איכותית ברמה גבוהה הכוללת בקרת יציבות ברמה גבוהה, 6 כריות אויר וציון של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק אשר הופכים אותו גם לרכב בטיחותי במיוחד.
 

דברים שחייבים לדעת על דגם C4 גרנד פיקאסו המחודש 
כמה דברים כלליים וחשובים על C4 גרנד פיקאסו
הדגם החדש של C4 גרנד פיקאסו מהווה מתיחת פנים לדגם פיקאסו C4 חמישה מושבים ודגם C4 פיקאסו שבעה מושבים. השינויים בדגם החדש כוללים עיצוב מעודכן, תוספת של מנוע חזק, שדרוגים באבזור, חזות ויזואלית מודרנית ומרווחת. המכונית גדולה ומרווחת, כפי שמצופה ממכונית משפחתית. יצרנית הרכב הקדישה תשומת לב לכל אחד מהנוסעים כדי שלכולם תהיה נסיעה נוחה ונעימה. האבזור ברכב איכותי ושימושי, עם משענת ראש לכל אחד מהנוסעים, מושבים נפרדים ומקום לרגליים, גם למי שיש רגליים ארוכות. המסילות בחלק האחורי של הרכב נעות בהתאם למרחב המחיה האישי. סיטרואן C4 גרנד פיקאסו מוצעת במגוון צבעים המתאימים למזג האוויר החם והשמש הקופחת של המזרח התיכון. 
 
שלושה מנועים חזקים עם הספק גבוה
הדגם החדש של C4 גרנד פיקאסו מגיע עם שלושה מנועים חזקים, חסכוניים ומתקדמים. המנוע הראשון: 1.6 PureTech בנזין טורבו מסוגל להפיק כ-165 כ"ס ו-24.4 קג"מ של מומנט, הנחשבים לנתוני תפוקה גבוהים ביותר, במיוחד בקבוצתו. המנוע השני, הינו מנוע 1.6 HDI BLUE טורבו דיזל שיכול להפיק 120 כ"ס כמו גם 30.6 קג"מ של מומנט. המנוע השלישי, הינו מנוע ה-2.0 HDI BLUE החזק, שמסוגל להפיק 150 כ"ס ומומנט גבוה ומרשים של 37.7 קג"מ. החוזק והיציבות של מנועי גרנד פיקאסו החדשה מבטיחים לנהגים איכות נסיעה ברמה גבוהה וביצועים מרשימים בנסיעות ארוכות במיוחד. משקלה הקל של המכונית משדרג את הביצועים ואת איכות הנסיעה.
 
הביצועים המפתיעים של C4 פיקאסו החדשה 
המכונית ששוקלת רק 1,320 ק"ג מאפשרת לנהגים לפתח מהירויות גבוהות גם כשהוא עמוס בציוד ונוסעים. למשל, המנוע 1.6 PureTech נחשב לאיכותי ועוצמתי ביותר בקרב מנועים מסוגו ומצליח להפיק נתונים גבוהים במיוחד. הכוח של המנוע האיכותי זורם אל הכבישים באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית הכוללת שישה הילוכים. הנסיעה במכונית C4 גרנד פיקאסו, חלקה ונעימה. הגרנד פיקאסו בעלת מנוע 1.6 HDI BLUE נוחה מאד לטיולים ארוכים גם בגלל צריכת הדלק היחסית נמוכה שלה. הדגם של השלישי הוא בעל המנוע העוצמתי ביותר, אך גודל המכונית מאט את הביצועים של המנוע, אך תורם רבות לחיסכון בדלק. לשיפור חווית הנסיעה, הדגם החדש של הפיקאסו גרנד כולל מערכות מתקדמות שעליהן נקרא בפסקאות הבאות.
 
כמה דלק אתם צריכים כדי להניע את ה-C4 החדשה שלכם
בשורה טובה למי שמודאג מהעלויות של הדלק, כשהוא מתכנן טיול ארוך עם המשפחה. 
בעלי מכונית C4 גרנד פיקאסו עם מנוע 1.6 HDI BLUE יכולים לצאת לטיולים ארוכים ללא דאגה, כאשר צריכת הדלק עומדת על למעלה מ-25 קילומטר לליטר. הדגם של המכונית אשר מגיע עם מנוע 2.0 HDI BLUE נהנה מחיסכון משמעותי בדלק.
עבור משפחות שאוהבות לטייל במכונית משפחתית נוחה ומרווחת, סיטרואן C4 גרנד פיקאסו המשפחתית עומדת באתגר של חיסכון בדלק גם בנסיעות הארוכות. גרסת טורבו-דיזל 1.6 ליטר בעלת 20 כ"ס ועם תיבת הילוכים אוטומטית של 6 הילוכים מציעה צריכת דלק נמוכה מהדגמים הפועלים על בנזין. אמנם היא יקרה בכ-15,000 ₪ מהדגם עם הבנזין אך בטווח הארוך היא עשויה לחסוך לכם הרבה כסף על הוצאות דלק. צריכת הדלק האמיתית של דגם C4 גרנד פיקאסו היא של 11-12 ק"מ לליטר.
 
יפה, מאסיבית ואלגנטית
בתור מיניוואן שצריך לתת "עבודה", ופחות לעשות רושם על הסביבה, המראה החיצוני של C4 גרנד פיקאסו הוא הפתעה נעימה. העיצוב הדחוס והייחודי נראה מצוין על הכביש, וגם בחנייה של הבניין, דבר המזכיר לנו, שגם מיניוואן אפשר לעצב בצורה מוצלחת ומודרנית. השינויים בעיצוב לעומת דגמים קודמים מתבטא בנגיעות קלות שנעשו בפנסים האחוריים ובמתיחת הפנים שנעשתה בחרטום. מגוון הצבעים שניתן למצוא את סיטרואן C4 גרנד פיקאסו הינם: מוקה מטאלי, בז' מטאלי, לבן, אפור אלומיניום, אדום, כחול ושחור פנינה. החלונות הגדולים מעניקים לרכב מראה ייחודי מעבר לשדרוג בחוויית הנסיעה של הנהג והנוסעים שיכולים ליהנות מהנופים דרך החלונות הגדולים. 
 
העיצוב הפנימי הוא שובר השוויון האמיתי של הדגם
לוח מחוונים גדול וצבעוני, חלק ונקי מאפשר לנהג או ליושב לצידו, לשלוט במערכות רבות באמצעות מסך מגע מרכזי. לעיתים לנהג יש תחושה שהוא נכנס לתא הטייס של מטוס נוסעים. עם זאת, לאחר כמה דקות של ניסוי וטעייה הנהג לומד את תפעול המערכות ויכול להתפנות ליהנות מהעיצוב הפנימי היפהפה והנוח של מכוניתו ולאחר שהוא מתרגל למיניוואן החדש שלו, לצאת לדרך כשהוא אולי לא יוכל לדמיין שהוא נוסע על יגואר, אבל לפחות הוא יכול להיות רגוע שמשפחתו יושבת בנוח במושבים המרווחים של הרכב ושהוצאות הדלק שלו לא ירקיעו לשחקים. המושבים הנפרדים בתא הנוסעים בעיצוב יפהפה, אלגנטי ומודרני.
 
אבזור מתקדם, נוח ויעיל 
הדגם החדש של C4 גרנד פיקאסו מגיע עם מספר שדרוגים טכנולוגיים שיעדם הוא לשפר את האבזור ולמקסם את הנוחות של הנוסעים. בין השדרוגים המעניינים ביותר חשוב לציין את המושבים הנפרדים שיכולים לנוע על מסילה שתפקידה לקבוע את המרחק בין היושבים, כשכל אחד זוכה למרחב המחיה האישי שלו מבלי להפריע למי שיושב לפניו או לידו. כמו כן, הנוסעים יכולים לשנות את המשענת לראש שמותקנת על כל מושב. מתוך רצפת הרכב יוצאים עוד שני מושבים שניתן להוסיף לתא הנוסעים הפנימי. כאשר שני המושבים הנוספים אינם בשימוש תא המטען של סיטרואן C4 גרנד פיקאסו מציע נפח עצום של 704 ליטרים. כאשר שורת המושבים האמצעית בקיפול, השטח עוד יותר גדול והוא של 2,181 ליטרים. מעבר לכך, בגב של המושבים הקדמיים ישנם מגשים המכילים מתקן כוסות, רצועות לאחיזת חפצים כמו, למשל, טאבלטים ותאורה אישית. 
 
בטוחה וחזקה, בדיוק כמו שמכונית משפחתית צריכה להיות
שלל בקרות אלקטרוניות משפרות את רמת התפקוד של הרכב, מגבירות את רמת הבטיחות והיציבות של הרכב. מבחינת בטיחות הדגם החדש של C4 גרנד פיקאסו מציע לנוסעים מספר מערכות מתקדמות שחלקן היו קיימות בעבר וחלקן הצטרפו לאחרונה. המערכות שהיו קיימות בעבר הינן: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת המסייעת לזינוק בעלייה, ניטור שטחים מתים, ניטור לחץ אוויר בצמיגים. המערכות החדשות שנוספו לדגם החדש הינן: התרעת סטייה מנתיב, עמעום אורות אוטומטי ובלימה אוטונומית בחירום. 
 
למה שווה להשקיע ברכישת סיטרואן C4 פיקאסו החדשה
הבחירה בדגם של סיטרואן C4 גרנד פיקאסו החדשה היא פונקציה של מה אתם מחפשים ברכב המשפחתי שלכם. סביר להניח שבהשוואה למכוניות מסוגה, תמיד יהיו נקודות שהדגם של סיטרואן יהיו לו חסרונות מול דגמים אחרים, אבל בסך הכל, מדובר במיניוואן איכותי, בטיחותי, יפה ונוח. עניין החיסכון בדלק ידבר חזק מאד אל אנשים שאוהבים לטייל עם המשפחה בסופי שבוע. האבזור של דגם גרנד פיקאסו הוא איכותי ומתקדם, הרכב עצמו ברמת גימור גבוהה, חבילת הבטיחות היא מקיפה ומוצלחת, הרכב מרווח, מאובזר ואיכותי ביותר. הוא בהחלט שווה את הכסף שלכם, גם אם הוא לא משתווה ביופי לרכבים זוהרים יותר, אבל איך שאמרנו, מי שקונה מיניוואן כרכב משפחתי, קצת מוותר על היופי והרושם אבל מקבל תמורה בתחומים כמו אבזור, בטיחות ונוחות.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סיטרואן C4 פיקאסו, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
נתן
אני בעל עסק של דפוס והרבה פעמים אני נדרש לעשות שליחויות קטנות בעצמי. בזמנו חיפשתי מכונית שתהיה עם תא מטען גדול לעבודה וע ...   [המשך..]
אלישע
בדיוק השבוע שגרתי 200 אלף ק"מ בסיטרואן C4 פיקאסו שלי. אני גר בקרני שומרון ועובד בכל הארץ, עושה שבתות בשומרון ברמת הג ...   [המשך..]
הגדרות נגישות