בעיית התחבורה בארץ הייתה קיימת פה מאז ומתמיד, כך שלאורך השנים לרוב המשפחות היה תמיד לפחות כלי רכב אפילו מיד שניה. עד לפני כעשור, אף אחד לא שמע על המילה ליסינג, אולם מאז ועד היום, נכנס תחום הליסינג בצורה מאוד חזקה לשוק הרכב הישראלי, והוביל לא מעט מהפכות ובעיקר בתחום רכישת רכבים חדשים מהשקית.

המהפכה השנייה הייתה כניסת הליסינג לארץ
המהפכה השנייה הייתה כניסת הליסינג לארץ

מהפכת המכוניות היפניות

בשנות ה-70, בעיצומו של החרם הערבי, מרבית מיצרניות הרכב פחדו להיכנס לשוק הרכב הישראלי, ובפרט היצרניות הגדולות. יצרנית הרכב אשר הובילה את המהפכה והייתה לראשונה שנכנסה לשוק (להוציא את היצרניות הישראליות בזמנו) הייתה סובארו היפנית, אשר בזמנו הייתה חברת רכב קנה מאוד, לאחר מכן הצטרפו אליה גם מיצובישי וסוזוקי. מהפכה זו הובילה לכניסת רכבים זולים ואמינים, כאלו אשר כל משפחה יכלה להרשות לעצמה.
כניסתם של רכבים זולים ואמינים הייתה המהפכה הראשונה של הרכבים בארץ
כניסתם של רכבים זולים ואמינים הייתה המהפכה הראשונה של הרכבים בארץ

מהפכת הליסינג

כניסתם של רכבים זולים ואמינים הייתה המהפכה הראשונה של הרכבים בארץ, אולם המהפכה השנייה הייתה כניסת הליסינג לארץ, אשר איפשר לאנשים לקנות לא רק רכבים זולים חדשים, אלא רכבים ברמה גבוהה יותר. הליסינג החל לצמוח עם צמיחת תחום ההיי טק, אשר חיפש דרך לצ'פר את עובדיהם ובכך להעלות את היוקרה של החברה. ליסינג איפשר לחברות לקנות רכבים רבים ומבלי להשקיע הון רב בזמן קצר לעשות כך – עובדה מאוד חשובה לחברה.

ליסינג לפרטיים
המהפכה האחרונה שהביא עימו הליסינג הוא כניסתו לשוק כלי הרכב הפרטיים. אם עד אתה הלקוח הראשי של חברות הליסינג היו חברות ההיי טק, הרי שעתה לקוחות רבים הם בעצם פרטיים. ליסינג לפרטיים מציע ללקוחותיו שני פתרונות לרכישת הרכב אשר מגיעים בדמות של ליסינג מימוני וליסיג תפעולי.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר