מדי שנה מתווספים מעל לכבישי ישראל עוד ועוד רכבים, לעומת רכבים שיורדים ממנו מסיבות שונות. לאט לאט ניתן להבחין כי הנוף המתכתי שנוסע על 4 נוטה להיות גרסאות חדישות של דגמי רכבים. אם להשתמש בנתונים מהשטח, הרי שכ- 70% מהרכבים שעולים על הכביש בכל שנה משתייכים לחברות ליסינג בין אם אלו רכבים שנמצאים תחת שימוש והשכרה לטווח ארוך בליסינג תפעולי או בליסינג מימוני, או אם מדובר אפילו ברכבי יד שנייה מליסינג. אנו רואים שלא רק שישנם רכבי ליסינג בעסקאות שונות למהדרין, אלא נוצר היצע של מסלולים שונים שאפשר לנצל כדי לקבל רכב חדש בתנאי מימון משתלמים.

התשלום יכול להיות מחולק לאורך מסגרת השכירות
התשלום יכול להיות מחולק לאורך מסגרת השכירות

ליסינג מימוני בשלבים

קניית רכב חדש בשיטת ליסינג מימוני מתחלקת לשלבים שונים, שמאפיינים אותו. ראשית, חברת הליסינג תדרוש מקדמה של כ- 20%-50% מדמי העסקה הכוללת, כדי להבטיח שתהיה מחויבות של הלקוח לחברת הליסינג. ככל שהמקדמה תהיה גבוהה יותר, כך הלקוח יצטרך להשלים פחות כסף בתקופת ההחזרים, שנפרשת ממילא לאורך עשרות חודשים.
פרק הזמן הממוצע לעסקת ליסינג מימוני הוא כ- 30 חודשים
פרק הזמן הממוצע לעסקת ליסינג מימוני הוא כ- 30 חודשים

תקופת תשלום לאורך עשרות חודשים

התשלום יכול להיות מחולק לאורך מסגרת השכירות – כלומר, עד לחודש האחרון שבו יחזיק הלקוח ברכב, הוא אמור לשלם עליו. פרק הזמן הממוצע לעסקת ליסינג מימוני הוא כ- 30 חודשים או שנהוג לשלם על השכירות ברכב עד אשר אחריות היצרן פגה מהרכב.

לקנות או לא לקנות?
הרוכש, שנהנה כל זמן שהשתמש ברכב מאוטו שלא נהגו בו לפני כן – חדש ותחת אחריות יצרן, יכול "לדלג" על השלב שבו הוא פונה הלאה לעבר רכב אחר, ומשלים את העסקה של השכירות ברכישת הרכב שאותו שכר, תוך קיזוז סכום השכירות ששילם מהמחיר שחברת הליסינג דורשת עליו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר